Nakon 2 sedmice
'Calum,prošlo je već dvije sedmice od kako sam se probudila,ali oni i dalje nisu. Osjećam se nekako krivom'-rekla sam dok mi je glava bila naslonjena na njegovom ramenu.'Iva,zašto uvijek misliš negativno?'-pitao me je dok sam ja i dalje gledala u dva beživotna tijela kako leže..
'Zato jer je moj cijeli život negativan'-rekla sam de je on samo uzdahnuo.
U sobu je unišao doktor James. Sa njim sam se baš dobro sprijateljila.
'hh opet on'-rekao je Calum sebi u bradu,dok sam ja izvila mali osmijeh na lice. I dalje ga mrzi,dok je James meni baš cool tip. Čak je i naše godište. Samo što je on bio pametan pa završio školu za medicinu i evo ga sad upravo ovdje gdje jes.
'Iva,možeš samo malo izaći vani. Trebam te na minutu'-rekao je te sam ja samo kimnula glavom dok je James nama izašao.
'Čuj to kao 'treba te' ispada kao da hoće seks na minutu sa tobom'-rekao je Calum.
'OMG Calum'-rekla sam te zatvorila vrata.
***
Nakon sat vremena razgovora sa Jamesom u bolničkoj kantini,dobila sam poruku od Asha da se hitno moram naći sa njim.
'Ovaj..James,žao mi je ali moram se hitno naći sa Ashom'-rekla sam sa dozom izvinjenja. I onako samo pričamo bezveze.
'Prije nego li odeš sada,htio sam te nešto pitati'-rekao je te se ustručavao
'Pitaj,slobodno'-rekla sam opušteno sa smiješkom na usnama.
'Znam da je taj osmijeh lažan,znam da se unutra lomiš'-rekao je te je pognuo glavu.
'Khm..možeš li molim te preći na pitanje'-rekla sam dok sam skrenula sa teme odmah,jer zgodni James definitivno nije za ovaj razgovor.
'Da ovaj..htio sam da večeras izađemo na večeru..spoj?'-rekao je dok je malo zamuckivao,jer vidi se da kao ima tremu. Znam da ni jedna cura nebi odbila zgodnog Jamesa.
'Da,naravno'-rekla sam. Jedna večera neće nikom škoditi. Znam da se trebam kajati zbog ovog,ali to je samo jedna večera. James je fin,zgodan..okej prestajem ovdje sad.
'Okej drago mi je. Večeras u 8?'-pitao me sa velikim smiješkom.
'Može,vidimo se'-rekla sam te izašla iz kantine te se uputila u Ashov stan.
***
'I Ash,šta mi imaš za reći'-rekla sam dok sam sjedala na sofu,a on je bio jako nervozan.
'Ne znam kako da ti kažem ovo,ali si jedina kome mogu reći'-rekao je i sjeo pored mene.
'Ash,šta se događa?'-pitala sam ga uzrujano.
'Bryana je trudna'-lice je prekrio rukama kao da ne zna sta da radi.
'Ash,jesi ozbiljan'-rekla sam.
'100%'-rekao je te je nastavio 'Iva,ona to dijete ne želi,a nisam ni ja za njega jer nakon 2 godine sada počinju turneje,naravno ako se oni probudi,ali 100% hoće i jednostavno nisam spreman za to'-rekao je,ali suze su mi krenule na oči kada shvatim da se Luke i Michael još nisu probudili.
'Jednostavno ću abortirati Ashton'-rekla je Bryana,dok se je odjednom pojavila na vratima sobe.
'Ali ti ćeš naravno dati pare'-rekla je nekako droljasto i izašla je nekud vani. Zgadila mi se je sada stvarno.
'Vidiš kakva je'-rekao je sa pognutom glavom.
'Sve će biti ok'-rekla sam i zagrlila ga.
'Ash,sorry ali sada stvarno moram ići'-rekla sam i prešutala da ću ići na večeru sa Jamesom.
'Okej,ionako i ja imam neke obaveze,a tebi hvala jer si me poslušala,sada mi je stvarno lakše'-rekao je te sam ga još jednom zagrlila i uputila se ka shoppingu.
Ne znam da li je sve ovo što radim pogrešno?
Ali opet kažem-jedna večera neće nikom škoditi sa zgodnim Jamesom.
***
'Ova mi super stoji'-rekla sam prodavačici koja mi je pomogla oko izbora. Stvarno je dobra cura i žao mi je što radi ovaj posao. Jako je kulturna,a i viđala sam je i prije u Mangu. (sliku imate gore kako je izgledala)
'Slažem se'-rekla je te mi se nasmiješila.
'Mogu li dobiti tvoj broj,pa da koji dan idemo na piće'-pitala sam je.
'Naravno,izvoli'-rekla je i dala mi papirić sa njezinom brojem. Spakovala mi je stvari koje sam kupila te sam se uputila kući.
Snijeg je padao. Razmišljala sam o mnogim stvarima..Lukeu..Michaelu..
***
Namjestila sam još malo kosu i bila sam spremna.
James me je čekao vani ispred. Brzo sam se spustila niz stepenice i otvorila vrata.
'Wow,predivna si'-rekao je dok me je odmjeravao svojim plavim očima.
'Hvala,nisi ni ti loš'-rekla sam de ga udarila u rame. To sam uradila samo da se ne zacrvenim. (wtf ja radim sa ovom pričom O.o?)
***
'Nadam se da ti se je ova noć svidjela barem malo'-rekao je.
'Naravno'-rekla sam dok je auto parkirao pored moje kuće.
'Ovaj..idem sad,jer stvar..'-krenula sam dovršiti da trebam sutra rano u bolnicu,ali me je on prekinuo poljubcem.
'Molim te nemoj da stanemo'-rekao je,ali na to nisam ništa rekla već sam ga samo nastavila ljubiti.
Prebacio nas je na zadnje sjedište te mi je počeo skidati crvenu haljinu,pa je onda prešao na svoju košulju,ali sam ja preuzela posao.
'Jesi sigurna'-rekao je te sam samo kimnula glavom. Imala sam pogled na njegovo tijelo dok me je on ljubi stomak,sve dok nije došao do donjeg rublja kojeg je skinuo.
Izvukao je žuti omot i stavio ga na svog frenda,grubo mi je unišao te sam ispustila izdah iz usta.
'James stani!!'-rekla sam glasno,okrenula se ka prozoru i ugledala osobe koju nisam očekivala.
'CALUM!'-rekla sam dok sam gledala Caluma,Lukea i Michaela.
Calum je grubo otvorio vrata i naglo izvukao polugolog Jamesa iz auta,te ga počeo udarati.
Brzo sam navukla haljinu i našla se pred njima. Stajala sam pred njima i nisam znala šta da radim..
'Ne mogu da vjerujem!!'-proderao se Calum i došao jako blizu meni,dok su Michael i Luke i dalje bili u šoku. Mogla sam vidjeti na licu da su krhki i da ne mogu ništa učinit.
'Calum..ja..ja stvar'-krenula sam dovršiti rečenicu,ali naprotiv,on me je prekinuo.
'Gubi se. Ni ja,čak ni Luke ni Michael neće više da te vide. Gubi se. Ti se jebeš ovdje u autu dok se oni bude u bolovima i ne znaju za sebe. Kurvo'-rekao je i onda otišao.Njegove riječi su me jako pogodile. A bile su istinite. Ništa drugo nego čista istina.