Chapter 51-Just fucking tell me!!

112 12 7
                                    

Samo sam vas htijela pitati,umjesto nekog nastavka da li da napišem "autobiografiju" o sebi. Jer bi stvarno htijela iznjeti nešto iz sebe na list papira. Pa sam vas htijela pitati umjesto idućeg ili nekog drugog nastavka da li da to uradim or naah? :) 

Calum's P.O.V.

Trčao sam za njima i gledao u njihova pokrivena tijela. Zašto  nisam došao ranije? 

Da li je ovo kraj?
Vidio sam Ashtona i Bryanu kako mi prilaze u hodniku i daju mi poglede da li je sve ok. 

Samo sam kimnuo glavom znakom ne,i spustio se niz bolnički zid. 
Suze su mi išle niz obraze. Istina,nisam provodio toliko vremena sa njima,ali ipak mi nešto znače. Mladi su. Žao mi je što se ovo sve dešava njima. 
Vidio sam kako doktor izlazi iz sobe u kojoj su bili njih troje. 
Prišao sam mu i vidio sam da doktor ima zabrinut izraz lica. 

'Jeli sve u redu'-rekao sam slomljeno kroz suze. Ne sramim se jer plačem. 
'A vi ste im?'-najviše mrzim kad me ovo pitaju. Zar je to toliko bitno. Ako sam već ovdje,logično da sam im blizak. 
'Prijatelj'-rekao sam onako slomljeno.
'Izvinite,ja vam ne mogu ništa reći. Mogu samo reći članovima obitelji'-rekao je doktor koji mi je već digao živce i krenuo otići,ali sam ga jako uzeo za ruku i nisam mu dao da ode. Nisam ja njima niko. 

'Slušajte me sad,oni nemaju obitelj,ja sam im blizak prijatelj. Sada mi recite šta se dešava!!'-rekao sam sa malo povišenim tonom. Iskreno,ovaj doktor je bio mojih godina. 100% je ovdje samo da zavodi cure koje dolaze ovdje. 

'Ali onda kršim pravila bolnice i zakona,pa..'-krenuo je dalje pričati i jednostavno nisam mogao slušati.
'Po zadnji put,ću te lijepo zamoliti da mi kažeš šta se dešava'-rekao sam smireno,dok sam stiskao šaku od bijesa. Ash mi je prišao i rekao da se smirim. Pobogu kako da se smirim u ovoj situaciji kada nemam pojma šta se dešava sa mojim najboljim prijateljima. 

'Okej,kako znam po imenima Luke,Michael i Iva,su u komi. Iva je imala napoknuće glave. Dok su Michael i Luke ipak imali teže ozljede. Rebra su napuknuta i obe ruke. Sada ih držimo na aparatima,što nam daje do zananja da mi ne možemo tu ništa učiniti,već čekati dok se probude...valjda.'-rekao je i potapšao me po ramenu. 

'Kako mislite valjda'-rekla je Bryana.
'Pa možda se ne probude za 5-6 mjeseci..godina..'-rekao je te smo svi ostali u šoku.

'Sada idem. Ispričavam se'-da ide zavoditi mlade djevojke. Rekao sam sebi u bradu te sam vidio da me je Ash čuo. Briga me. 
Pogledao sam kroz prozor u kojoj su Michael,Iva i Luke. Leže ondje u bolničkoj robi,beživotni prekriveni bijelim ćebetom. 

'Calum stani!!'-rekao mi je Ash,ali ga nisam slušao. Unišao sam u sobu iako sam znao da ne smijem. 
Ali ipak,taj mladi doktor,ženskaroš je unišao. Mislio sam da će me istjerati,ali naprotiv. 

'Mlada djevojka te čuje,dok za njih dvojicu ne znam'-rekao je i izašao. 
Sjeo sam pored Ive i poljubio je u čelo. 

Udahno sam i krenuo pričati,sa nadom da će me čuti. 

'Zašto si to uradila? Stvarno mi je žao jer nisam stigao barem malo prije da vas zaustavim. Znam da me čuješ,iako znam razlog i dalje te pitam zašto si ovo uradila. Još si mlada. I dalje je život pred tobom. 
Doktor je rekao da se možda nećeš probuditi za mjesec,pa čak i godinu. Iskreno ne sviđa mi se ovaj doktor. Mlad je. I ovdje je samo da fura cure..šalim se,naravno. Ovo sam samo rekao da bih vidio osmijeh na tvom licu. Ali nema ga. Samo ravna linija na tvojim usnama. Jako mi je žao Iva.'-govorio sam,i strpljivao se da ne zaplačem.

End of Calum's P.O.V.

Čujem Caluma,ali ne mogu ništa reći. Kvragu. Pokušavam mu dati neki znak rukom,ali ništa. Osjetim da je pustio moju ruku,i zatim čujem jak udarac od vrata. Pokušavam ih dozvati,ali ne mogu. Zatim opet klonem i ne osjećam ništa. 

Calum's P.O.V.

Ne mogu ovo jednostavno. Iva mi je jako bliska. Gajim osjećaje prema njoj. Ali sa njom neću da imam ništa više. Ne mogu. Sjeo sam na stolicu i utonuo  malo u san koji mi je baš trebao. 

Nakon 8 mjeseci.. (ubrzala sam malo jer bi bilo dosadno pisati svaki dan kako su oni u komi lol)

Iva's P.O.V.

Osjećam da su neki pored mene,stiskam Calumu ruku a on mi daje potporu da otvorim oči.
Ajde Iva! Kvragu! Ne mogu. Odustanem i opustim se. Plačem,ali u sebi. Kričim,ali shvatim da moj glas odzvanja samo u mojoj glavi. Da ga zapravo niko ne čuje u realnosti. Luke i Michael nisu se probudili. Tako sam barem čula od Caluma.

Osjećam kako mi Calum pušta ruku. Ne ne ne. Bojim se. 

'CAALUUM!!'-vrisnem i otvaram oči. Bijelo bolničko svijetlo mi ne dopušta da otvorim oči kako treba. Ustanem i shvatim da gubim dah. 

'Doktor,neka iko pomogne!!'-prodere se Calum i dođe do mene.
'Napokon Iva,nemaš pojma kako mi je bilo. Neka si se barem ti probudila'-rekao je i poljubio me u čelo.
Doktori su došli i stavili mi neku stvar za kisik što mi je odmah olakšalo disanje. Primjetila sam da pored mene stoji mlad doktor.

'Dobar dan gospođice Iva,ja sam James,vaš doktor'-rekao je i pružio mi ruku. 
'Znam,Calum mi je pričao o vama'-rekla sam i pogledala u Caluma koji me ubija pogledom.

'Nadam se da je u dobrom smislu'-rekao je James koji je stvarno bio zgodan.
'Naravno'-kažem te James napusti sobu.

'Okej shvatam da si se tek probudila,ali da te pitam nešto,da li si ti okej'-rekao je te sam se polagano nasmijala. Nisam mogla od bolova.

'Jesam,sada jesam.'-rekla sam te se okrenula na svoju desnu stranu. Tamo su ležali Luke i Michael. 
'Koliko sam bila u komi'-pitala sam Michaela.
'Ovo je već  8. mjesec'-rekao je te mi se je jedna suza spustila niz obraz.


'Calum da li će se oni probuditi,čuju li nas'-rekla sam kroz mali plač
'Ne znam odgovor ni na jedno tvoje pitanje,ali samo znam da mi je jako žao i da bend ne može nastaviti bez njih dvojice.'-rekao je te sam mogla vidjeti kako mu se suze kupe u očima. Ja sam kriva za sve..

'Kada idem kući?'-pitala sam Caluma. A i u tom trenutku je unišao zgodni doktor James u sobu. 
'Nadam se da ste dobro'-pitao me je te sam mogla vidjeti Caluma i njegove face kako ne podnosi Jamesa. 

'Dobro sam,naravno. Nego,kad mogu kući'-pitala sam ga malo zavodnički namjerno u inat Calumu. 
'Sutra'-rekao je,stavio neki mali papirić na stolić pored mog kreveta i izašao iz sobe. Ja stvarno ne znam šta Calum ima protiv njega.

Uzela sam taj papirić na kojem je pisalo njegov broj valjda. 

'Dao mi je svoj broj'-rekla sam Calumu te sam vidjela da je prekolutao očima. 









Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now