Chapter 6

413 27 2
                                    

Nisam se ovo nadala od Mikeya. Pa mi tek imamo 18 godina haha. Izgledao je tako ozbiljno dok mi je ovo rekao. Uistinu i ja bi..ali bi me stara ubila. Kako ona kaže "Ništa dijete dok ne budeš na prvom medenom mjesecu" ! Smara! 

'Mikey jesi ti normalan šta to govoriš'? Suze liju kao iz kabla..od smijeha naravno.
'Iva još malo pa ćemo se i vjenčati..zašto nebi mogli imati svoju djecu pokraj nas?' 
'Mikey neću valjda ići na svoje vjenčanje sa veeelikim stomakom?' 
'Pa šta fali?' Pucao je od smijeha..a ja ovu situaciju shvatila ozbiljno.

Mikey mi se polako zbližio do usana,kako sam ih samo mogla osjetiti. 

'Ne brini ljubavi,doći će i vrijeme za to' Rekao je dok mee izluđivao sa onim svojim "maženjem" aj Mikey ubijaš! 
Dok smo se ljubili,čuli smo kucanje na našim vratima. Ja sam se brzo obukla i otišla otvoriti vrata. To je bila ona krava,koza,tuka...da ona krava što je spavala sa Lukeom. Aghhh. 

'Hej Iva' Rekla mi je sa onim ljubaznim smiješkom. 

'Šta želiš ti..?' 
'Da li bi mi mogla posuditi nešto od svoje robe?' 
'Zašto?' 
'Pa moram doma,a ona mi je sva prljava od vina..'
'E pa draga moja kozo robu nećeš dobiti,a sada marš vaaan!' Bila sam tako ljuta da..ne znam ni ja. Mikey me čudno gledao dok sam sjela na krevet. 

'Neko mi je ljubomoran zbog onog sa Lukeom?' Mikey? Mikey? On mi to rekao? Da on, Aaaj faak. 
'Ne nisam ljubomorna!' Lažem,a obećala sam mu da nema laganja.
'Iva,pusti je,trebala si joj dati barem onu jednu haljinu,ionako ih imaš hiljadu.' 
'Nema šanse! Neću više da pričam o tome. I da li ti je u kojem slučaju krivo što sam ljubomorna?' Nije sam trebala to reći,ali ipak mi je puko filim.

'Iva? Molim? Ti ga voliš?' 

Iva P.O.V 

Nisam mogla vjerovati šta sam mu rekla. Saznao je sve. Sada će se sve vratiti unazad. Okej,odlazim. Nije lako biti među poznatim ličnostima. Mama je uvijek imala pravo. Odlazim odavde. Odlazim iz ovog svijeta. Čitav svoj život sam pružala Mikeyu. I sada ga ovako izdam. Ne! Ja nisam ljudsko biće. Ne znam voljeti! Ne znam poštivati Mikeya i našu vezu! Ja ne trebam živjeti ovako! Boožeee! Zašto me vako osuđuješ? Zašto? Rekla sam sva jecajući dok sam se obuvala. Mikey je išao za mnom. Onako malo ljut. A ja sam krenula na pravo mjesto za mene. Krenula sam na jedan veliki vidik gdje se vidi cijelo more. Visoko je. Prilično za mene. Već sam bila nazvala taxi tako da me Mikey i ostali članovi nisu mogli stići. Polako kroz cestu smo stigli na to pravo mjesto. Za mene sada "PONOR OČAJA" 

Mislim da već znam šta ću uraditi. Da skočiti ću ! Ubiti se! Više me nikad neće biti i Mikey više neće imati problema zbog mene. Dan je počeo dobro uvijek završava lošim. 

Michael P.O.V 

Moram što prije do nje. A ne znam kako. Zvao sam ostale članove da idu sa mnom. Znam šta Iva želi uraditi. To nikako nije dobro,jer ja ne mogu živjeti bez nje. 

Iva P.O.V 

Ostavila sam sve iza sebe,torbu,svoj dnevnik tako da Mikey može vidjeti koliko sam ga voljela. Stala sam pred samo vrh te planine. Dole je bio okean. Da tamo gdje ću ja još malo umrijeti. Čula sam zvuk škripanja auta. Podsjećalo me na Mikeya. Ali to nije on. 100%. Auto se parkiralo baš ovdje gdje sam ja bila. Čula sam Lukea i Mikeya kako me dozivaju "Ivaa nee!" Ali moram. MORAM! 
 
End of Iva's P.O.V
---------------------------
'Mikey mnogo ćeš mi nedostajati,ali ja ću uvijek biti na nebu i čuvati te. Obećavam.'

'Iva ne. Nemoj to raditi.' Luke se uključio. Nisam više nikoga slušala. Skočila sam!
'Ivaaaaaaaaaa! Neeeeeeeeeee!' Čuo se Mikeyov glas.
'Iva ja te volim!' Počeo je plakati. Ja sam već bila u okeanu. Udarila sam glavom od kamen tako da sam krvarila. 

Luke moram po nju. Ne mogu živjeti bez nje. Moramo brzo dolje! Molim te Luke pomozi mi !
Mikey je bio sav u suzama. A ja...sam osjetila da me neko vuče iz okeana. Budio me nježan glasić. 

"IVAA! IVA JESI LI DOBRO?' 
"Calum ona ne diše!' 
'Moramo brzo u bolnicu. 

***
Calum P.O.V

Odveli smo je u bolnicu,a ja sam nazvao Mikeya. 

'Hej bro! Spasili smo Ivu! Moraš hitno vamo' Mikey je brzo došao jer bolnica nije bila puno udaljena od onog prokletog mjesta. 
Doktorica je izašla. Odmah smo se svi zabrzali u nju da čujemo vjesti o Ivi. 

Doktorica: Iva baš nije dobro. Dajemo vam 1% da će ostati živa. Sada se samo možete moliti. 

Red Lips || Michael CliffordDonde viven las historias. Descúbrelo ahora