Chapter 14

286 22 3
                                    

"Molim Iva? Zašto da te spasim? Šta ti je? Dok je jeo hamburger..napila sam se kole..dobro sam gledala tog čovjeka i bio je sasvim okej. 
"Mislila sam da onaj tamo čovjek puca na mene -.-'' Mislim da je mislio da sam luda,ali i jako sam umorna...
"Iva možda si previše umorna." Zagrlio me i dao mi da se još napijem kole. 
"Idem ja u wc da se osvježim" Uzela sam torbicu i krenula. 
"Okejj." Uzvratio mi je. 

Michael's P.O.V

Izgledala je tako čudno. Ali jako je umorna cijeli dan nije spavala. Kada dođemo moram je natjerati da se odmori. Ipak nije ona samo obična cura. Ona je moja PRINCEZA. Ma ne ona je moja KRALJICA. Pogledao sam na vrata i vidio da ona izlazi. Obrisao sam ruke i krenuo prema njoj.

End of Michael's P.O.V 

"Hoćemo li kući ili..?" Pitao me Mikey dok mi je davao jaknu da obučem. 
"Ma ajde idemo kući i onako sam pre pre umorna."

Uzeli smo taxi jer nam se nije dalo hodati kao na početku. Bio je jak vjetar i samo što kiša nije pala. Ali to nije dugo trajalo. Padala je jaka kiša...Kada nas je taxi dovezao ispred naše kuće,platili smo mu i izašli. Kada smo došli u kuću bili smo mokri jer je jako padala,a ja sam bila spora.

"Mikey hoćemo li igrati playstation?" Pitala sam ga jer mi je bilo dosadno. 
"Ne Iva,želim da se odmoriš!" Rekao je dok mi je dao "peck" kiss. 
"Ali stvarno nisam umorna. Samo mi je možda bilo došlo malo slabo jer mi kasni..mah nije za tebe i onako." Dala sam mu onaj duuugi kiisss. 
"AA sad znam..okej ako inzistiraš idemo iigrati onu igricu znaš?" 

"Okej Mikey,samo ne onu što igraju mame i tate." 
"Tu igricu ili ništa?"
"Ajd okej"

Upalilo smo tu jebenu igricu. Jednostavno se napalim kad je igram. Znate već o čemu se radi u toj igrici. Ali naj,naj čudnije je to što ja i Mikey 15 igranja te igrice radimo to što i oni. Gadim se sama sebi. Ali Mikey Junori je Mikey Junior (i ako niste još skontali ko je Mikey Junori to je Michael's dick). No ovaj put smo igrali tu igricu 2 sata. Postali smo haman pa najbolji u tome haha. 
------------------------------------------------------------------------------------------

OKEJ GUYS ZNAM DA JE NASTAVAK JAAAKO JAAAKO KRATAK ALI VIDJELA SAM DA IMA 20 ČITAOCA PA SAM NEKAKO OVO SPETLJALA. JAKO MI JE ŽAO SLJEDEĆI PUT ĆE BITI MNOOOOGO VIŠE. NEMOJ TE ME SAMO SADA MRZITI ZBOG OVOG :(( SORRY ALI ŠKOLA ME UBI

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now