Chapter 61-Nice to meet you :)

84 10 3
                                    

Promeškoljila sam se u Lukeovom vratu dok je on i dalje spavao. Ipak je imao burnu noć.
Uzela sam svoj telefon i pogledala na sat.

'11 jebenih sati!!! Luke diži se!!'-derala sam se po sobi i imam osjećaj da su me i komšije čule.
'Pusti meee'-rekao je lijeno.
'Dobro onda idem sama'-rekla sam jednostavno i krenula se oblačiti.

'A nema šanse,budan sam'-rekao je i ustao iz kreveta,praveći se da je sve pod normalnim vremenom.
'Pojma nemam šta ću obući'-rekla sam dok sam gledala u orman pun robe.

'Šta god da obučeš super će stojati na tebi'-rekao je dok mi je sa leđa držao bokove. Samo sam se nasmijala i krenula tražiti outfit. Samo da nije neka fora.. molim te Bože da nije.

'Odlučila sam se na sve crno. Ipak mi je to omiljena boja'-rekla sam i slegnula ramenima dok sam oblačila današnji outfit.

(Ja ljudi nmg da vjerujem koliko je ona fina. Pa pogledajte samo sliku *_*)

'Iva,ali vana pada snijeg'-rekao je Luke malo zbunjeno

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Iva,ali vana pada snijeg'-rekao je Luke malo zbunjeno.
'Pa?'-rekla sam sarkastično i krenula prema vratima.

'Ako ne kreneš,zakasniti ću zbog tebe'-rekla sam,te je on potrčao i uzeo me za ruku.
'Idemo,mlada damo'-rekao je te sam se ponosno nasmijala..

***
Polako smo se približavali London Bridge-u dok je snijeg prekrivao moju kosu. Ovo vrijeme nije normalno.


'Ovo vrijeme je sranje'-rekao je Luke,te sam se složila sa njegovim mišljenjem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ovo vrijeme je sranje'-rekao je Luke,te sam se složila sa njegovim mišljenjem.
'Znam. Kosa mi je sranje'-rekla sam dok sam sklonjala snijeg sa kose.
'Volim te gledati dok se ljutiš'-rekao je te sam spustila glavu da ipak ne vidi da sam crvena.

'Stigli smo'-rekao je Luke,dok sam je gledala okolo. Bilo je tačno vrijeme dolaska. Nema nikoga. Znala sam.
'Znala sam da je ovo neka fora'-rekla sam ljuto i već krenula natrag kući.
'Ej mala kuda ideš'-rekao je Luke i povukao me nazad.

'Da nebi slučajno gledala snijeg kako mi kvasi kosu. Luke fora je'-rekla sam ali nas je nečiji glas zaustavio.

'Nije fora'-okej ovaj je peder. Po glasu nama znam. Okrenula sam se i ugledala zgodnog čovjeka srednjih godina. Možda ima svojih 30. Luke je stisnuo moju ruku,ali sam je pustila. Skontala sam da nije neka banda.

'Nema potrebe za brigom'-rekla sam tiho Lukea i krenula da se predstavim.

'Ja sam Iva'-rekla sam i pružila ruku pederu. Znam..sve znam.
'Ja sam Joe,drago mi je'-rekao je i prihvatio moju ruku. Čini mi se zanimljiv.

'Mislila sam da je ovo neka fora.'-rekla sam kroz smijeh.
'Ne brini nije. Ako želiš možeš poći sa mnom u moj ured da te upoznam sa radom,pa ako ti se sviđa prihvati'-rekao je te sam sa velikim osmijehom prihvatila poziv. Uzela sam Lukea za ruku koji je bio previše nastrojen.

'Dečko ti je stvarno zgodan'-rekao je Joe,te sam prasnula u smijeh,dok je Luke okrenuo glavu nazad. Mogu se kladiti da sada psuje gore nego iko.
'Uhm..Joe,on mi nije dečko'-rekla sam i zagrizla usnicu.

'Auu onda više šanse za mene'-rekao je i namignuo Lukeu'-Oh Bože.
'Izvini,ali planiram je pitati da bude moja djevojka'-rekao je Luke. Oh Bože. Branio se je samo Iva.

Joe nije ništa rekao već nastavio hodati. Bože,ne znam koliko će Luke izdržati sa njim.
'Zar stvarno misliš da ću dopustiti da te ovaj peder gleda slučajno golu,ili da te slika'-šapnuo mi je Luke na uho,da nas Joe ne bi čuo.
'Luke,prekini'-zasmijala sam i nastavila hodati.

***
'Evo ovdje možete sjesti'-rekao je Joe i pokazao nam na dvije stolice. Studio je bio jako jednostavno uređen,ali ipak bio lijep. Onako,stil za svaki model.



'Ovako,ja sam vam u pismu sve objasnio

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ovako,ja sam vam u pismu sve objasnio. Vaš instagram nas je doveo do ovog. Stvarno ste stvoreni da budete model. Imate sve što jedna obična cura treba'-rekao je sa velikim osmijehom na licu.

'Hvala vam,iskreno nisam dugo ulazila na Instagram. Ali što se tiče ugovora prihvatam. To je prilika koja se ne smije propustiti'-rekla sam,te mi je on pružio neki papir. Potpisala sam. Jednostavno je bilo jače od mene.

'Jako mi je drago što ćemo se i dalje družiti..uhm.. sutra u 13:00 ovdje u studio. Radimo photoshoot.'-rekao je te sam kimnula glavom.

'I da.. za kosu i šminku ne trebate brinuti. To je sve naš posao'-rekao je te sam kimnula glavom. Pozdravila sam ga i izašla iz studia..

**
'Ajde Luke,zašto nisi sretan'-gurala sam ga rukom dok je on bio namrštit. Sigurno zato jer mu se Joe napucava.
'Da li si ti svjesna toga,da će sada cijeli svijet gledati tvoje tijelo.'-rekao je sa velikom dozom ljubomore u glasu.

'Luke.. pa neću se slikati gola. Nema potrebe da budeš ljubomoran'-rekla sam te ga poljubila u obraz.
'Krivo mi je,jer znaš da ja to od sada samo mogu gledati.'-rekao je i stavio ruku na moje bedro. Stvarno me je naljutio. Treba da bude sretan zbog mene,i zbog moje buduće karijere. Ali ne. Njemu je samo sex na pameti.

'E pa od sada malo snizi tu ljubomoru'-rekla sam drsko i otišla u svoj stan. Jako sam se umorila. A Luke nije htio da uzme taxi ili bus. Kao boji se da sam previše lijena da se opet dignem šetati.

Nasmijala sam se njegovim mislima,te se bacila na krevet. Stvarno mi treba malo sna.

Red Lips || Michael CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin