Prije svega..želim da vam se duboko izvinem što nisam dugo stavljala nastavke :/
Ne znam kako da vam objasnim sve. Od februara (nadam se da sam u pravo) ga nisam objavila. Imam i dobar razlog za to.
1. Selim se u skroz drugu državu i jako sam to teško podnijela
2. Raskid sa osobom koja mi je promjenila zivot.
Nadam se da ste shvatili i da će te i dalje čitati ovu priču.
VOOLIM VAS <3
————————————————————————————————
"Luuke izlazi odmah"-proderala sam se na njega sve snage dok sam se pokrivala nekim malenim peškirom.
On je samo nekih pola sekundi buljio u mene dok sam se ja ne prekidno derala.
Onda se iznenada pojavila osoba,koja pogoršava sve...
xxx-"Luke..što radiš to"-upitao je začuđeno.
"Ashton,molim te da ga izbaciš odavde"-naravno to je bio moj najbolji drug Ash..koji je izbacio Lukea.
Zašto mi ovo Luke radi?
Zašto jednostavno ne nađe neku novu ljubav? Zna i sam koliko volim Mikeya,a on i dalje pokušava da mi načini "zlo" ako ikako mozemo reci.
Bila sam zamišljena i samo sam gledala u malo ogledalce koje je stajalo na bijelom stoliću sa mojom kozmetikom.
Trgnula sam se i krenula dalje za obavezama. Obukla sam crno-bijele tajice,bijelu maj'cu sa natpisom "nirvana" i crno-crvenu kariranu košulju.
Zavezala sam rep,nabacila malo šminke i izašla iz wc-a.
Polako sam dolazila u dnevnu sobu gledajući nešto na Twitteru..nama sa vrata Luke mi se počeo izvinjavati.
Mogu vam reći da me je i poprilično prepao.
"Iva molim te izvini,jednostavno nisam mogao da odolim..izvini"-rekao je..imam osjećaj da ovo uopšte nije bilo iskreno.
"Luke,molim te da se makneš"-samo sam stavila ruku ispred njegovog lica i krenula u kuhinju. Ali "vuku i lisici ne možeš dokazati pohlepu". I dalje je išao za mnom. Kao beba za starijim bratom. Nisam na njega obazirala pažnju i polako sam počela otvarati frižider koji i nije bio nešto naročito pun,jer smo pojeli sve.
Na kraju sam ipak odlučila da odem u Mc'Donals i tamo da jedem.
Međutim dok sam zatvarala vratašca od friždera osjetila sam nečiju ruku oko svoga struka. Kada sam se okrenula i znala sam dobro čija je. Gledala sam u njegove ne odoljive plave oči i njegov ne odoljivi crni piersing na donjoj usnici.
"Luke,šta radiš to? Pusti me!"-rekla sam tiho. U stano nije bilo nikog. Otišli su u grad svi. On je samo stavio prst na moje usne i polako im se približavao. Ovome se stvarno nisam mogla oduprijeti.
Polako smo spojili naše usne dok mi je on polako dodirivao dijelo tijela. Sa dozvolom sam dala sa počnemo sa jezikom (znate na sta mislim) i bilo je ne odoljivo. Nisam mogla prestati kao i on. Podigao me u naručje dok smo se i dalje ljubili i odnio me do njegove sobe.
Spustio me na krevet i počeo skidati moju košulju. To ljubljenje po vrata mi je davalo još veći užitak.
Kada smo ostali samo u intivnoj odjeći..za nekoliko sekundi ostali smo potpuno goli. Luke je već imao kondom "Na sebi". Već se je izgleda pripremao za ovo dok ja u nekom slučaju i nisam jer mi nije do mene tad bilo. Međutim ovom se ne mogu oduprjeti.
Polako je krenuo..blagim tempom dok sam ja ispuštala lagane izdahe.
Polako je glavom približavao se mom uhu i došaptao "Čekao sam ovaj dan..mjesecima..godinama" dok mi je na kraju gricnuo uho i ujedo po vratu,zbog kojeg ce ostati ljubičaste masnice 100%.
Počeo je ubrzavati tempo dok sam ja umirala od užitka,a u nekom trenutku i bola. Bila sam zaboravila na sve probleme,kao da smo samo ja i Luke na tom svijetu.
Ovaj trenutak se ne smije zaboraviti. Od naše pomale buke nismo ni primjetili da su vrata otvorena. Da je osoba mog života,onako blijeda,sa zavojem na ruci,samo gledala u nas sa puno suza u očima.
"Michael!!!!"-vrisnula sam. Luke se samo sklonuo sa mene dok sa ja navukla košulju koja mi je bila preko stražnjice i krenula prema Mikeyu koji je samo odgovorio plahim odgovorom.
"Ne diraj me"-pružio je ruku prema mom licu i otišao.
Nisam bila ni svjesna sta sam upravo uradila.
Luke se samo držao za glavu,dok sam ja sjedila uz zid od hodnika i polako su počele moje najbolje prijateljice da idu niz lice-SUZE!
Krenula sam prema dole,Mikey nije bilo. Gotovo je sve! Moj život je sranje!
Sta sam sada uradila!!!! Oh,Bože uzmi me i ne vraćaj me više..čula sam Mikeya na hodniku od zgrade kako se je proderao. Više nisam imala vida u očima..klonula sam..i pala sam samo.
I odjednom...
Trznula sam se..sa nekoliko suza na obrazima dok sam ležala u Ashovom krilu.
Ustala sam i vidjela da Mikeya nema.
"Mikey???"-dozivala sam ga..nije ga bilo.
"Odselio se"-teško je rekao Ash.