Chapter 50-Goodbye or nah?

122 14 7
                                    

I buum..ipak sam odlučila nastaviti priču i polako ubacivati neke nove ljude u ovoj priči hahah.
Znači nije kraj :D I btw promjenila sam sliku,napokon. Uživajte..I hope..

Kao i obično,nisam oka sklopila cijelu noć..tipično za mene.
Ne znam ni sama kakve su moje emocije bile jučer,ali znam samo da ja više nemam srce. Mislim,imam ga,ono i dalje kuca,ali je crno. I nema više osjećaja. Život ga je uzeo. Naše greške su uzele naše osjećaje..kao i uvijek. 

Ustala sam i pogledala se na ogledalo na kojem sam jučer bila toliko sretna,a sada izgledam kao neko strašilo koje bi slobodno moglo ići strašiti malu djecu. Podočnjaci ajmo reći do poda..crni,a kosa nikakva. Zaostavila sam sebe. Više ne ličim na sebe nikako. Nemam volje za šmikanje..odjevanje..

Otišla sam u kupaonu,umila se,svezala visoki rep i stavila labelo na usne. I ovo je bilo previše. Ali ok.
Umalo sam mogla zaboraviti da danas imam dogovor sa Lukeom da se nađemo na planini u 1 sat. 
A sada je 11. Znači imam još vremena. Dovoljno. 
Otišla sam u kuhinju i krenula jesti žitarice,ali nisam mogla. Jednostavno ne ide.
Obukla sam bijelu trenirku i bijele starke. I polako se uputila ka' planini jer sam odlučila ići pješice. 
Ponijela sam mobitel i ostalo ništa. Još jednom sam pogledala svoju sobu i ne pospremljeni krevet..faliti će mi. Okej šta ja ovo pričam kao da se neću vratiti. Bože!

Polako sam se šetala gledajući u svoje korake. Svi su me nekako čudno gledali i mogu se kladiti da su se pitali ko je ova. A do neki dan sam bila poznata cura Michael Clifforda. Sve bude i prođe.
Čak sam i za neke samo malo zapinjala ramenom a oni su već dobacivali kako sam  luda.
Naravno da jesam,i da su oni ovo proživjeli možda bi bili i gori.
Moje misli je prekinuo moj mobitel. Luke. 

'Ej Luke'-rekla sam sa promuklim glasom.
'Ej Iva gdje si ?'-pitao me je.
'Idem prema planini. Ti?'-uzvratila sam pitanje,jer bi mi nekako bilo glupo da ga ne pitam. Izgledalo bi kao da me nije briga za ništa. 
'Tu sam već'-rekao je i mogla sam osjetiti osmijeh na njegovom licu.
'Okej,evo ja sam za 5 minuta tu'-rekla sam i prekinula poziv. 

***
Stigla sam. Uzdahnula sam i krenula prema Lukeu. Sjedio je na rubu planine i mahao nogama. 
No nije bio sam. Sa njim je bio i Michael. Šta on radi ovdje? Okej,ne zanima me. 

'Hej guys'-rekla sam tiho i sjela pored njih. I gledala u okean.
'Ej'-obojica su rekli tiho. Mogla sam se kladiti da smo sve troje razmišljali jednako. Svima su nam oči bile crvene.
'Nemojte zadržavati suze,pustite ih,biti će vam lakše'-rekla sam dok su mi suze samo padale po obrazu.
'Kako znaš?'-pitao me je Michael. Vidi mu se na glasu da je plakao. 
'Znam iz izkustva'-rekla sam i poklonila mu jedan smile. Broken Smile.

'Ajmo za kraj ispričati nešto najzanimljivije što nam se je desilo'-rekao je Luke
'Hah..nikad neću zaboraviti kada sam bila u srednjoj i kada smo dočekivali nove đake. Znam da je bio jedan popularni. Prišla sam mu,kao malo se udvarala i na kraju kada je mislio da me je zbario pred svima samo sam mu posula jaje i brašno po glavi'-rekla sam i nasmijala se. 

'Uvijek si voljela da budeš u centru pažnje'-rekao  je Michael,te smo se ja i Luke nasmijali. 

'Nikad neću zaboraviti,kada su mi kondomi ispali na času i to oni XXL'-rekao je Luke,onda sam se baš odvalila smijati. 

'Kooji blaaam hahahah'-umirala sam.
'Ajde Michael sada ti'-rekla sam,ali on je bio zamišljen.
'Pusti me da slušam melodiju'-rekao je,te smo i ja i Luke ostali zbunjeni.
'Koju melodiju?'-rekla sam zbunjeno i otkačeno.
'Tvoj smijeh koji nisam čuo godinama'-rekao je te me pogledao ravno u oči. Bile su mu pune suza. Zašto kvarimo trenutak. 

Nisam ništa govorila. Spustila sam pogled.  Luke je ustao i krenuo negdje.

'Kud ideš buraz'-pitao ga je Michael.
'Do auta,dolazim za minutu'-rekao je Luke,ali meni se je pojavio osmijeh na licu jer su u dobrim odnosima. Drago mi je. 

'Zašto se smiješ?'-pitao me je Michael.
'Zato što mi je drago jer ste ti i Luke u dobrim odnosima nakon svega.'-rekla sam i obrisala jednu suzu sa svog obraza.

'Htio sam ja to i prije,ali nije mi nešto išlo hahaha'-rekao je te smo se oboje nasmijali. 
Čuli smo oboje Lukeove korake pa smo se okrenuli i uhvatili zbunjen trenutak. 
Nosio je veliki crni plakati i bijeli sprej za crtanje grafita..Zašto će mu ovo? 

'Luke zašto će ti to?'-pitala sam ga..iako sam predpostavljala o čemu se radi.
'Pa neću otići odavde bez pozdrava'-rekao je tiho.
Samo sam se zagledala i počela malo razmišljati..o tome..

'Evo ja i Michael smo napisali svoju poruku,sada je red na tebe Iva'-rekao je te sam samo uzela taj sprej iz njegovih ruku u krenula pisati..-> "Goodbye-Thank God its over"

Zakačilo smo to jednom špagicom za neko drvo koje je bilo tu.
Uzeli smo se,sve troje za ruke i stali na sami rub planine.

'Dečki volim vas'-rekla sam dok sam ih jako držala za ruke jer sam bila u sredini. 
'Ali na onom tamo svijetu ćemo biti happy'-rekao je Luke te me još više stisnuo za ruku..

'Okej?'-rekli su mi obojica. 
'Okej.'-uzadhnula sam. Nisam htijela da odem,ali sam morala. 

Čuli smo svirenu auta iza naših leđa. Toliko sam se htijela okrenuti da vidim ko je ali nisam mogla. No njegov glas mi je nama dao odgovor na to. Calum. Jadnik,samo dolazi kad se nešto ovakvo događa.

'Idemo'-rekli smo nas troje i samo smo se spustili sa rukama zajedno. Osjećala sam da letim.. Zatim samo jak udarac i gotovo. 

Calum's P.O.V.

Ne mogu se pomaknuti i ne znam šta da radim. Um mi govori,zapravo,dere sa na mene i govori 'UZMI MOBITEL KRETENU I NAZOVI ASHTONA ILI BILO KOGA'.
Ali ja se ne mogu pomaknuti. Čuo sam njihove krikove,ali samo nisam čuo Ivin. Odjednom se trzam i shvatam da sam upravo vidio najgori prizor u životu. Uzimam mobitel,prvo nazovem hitnu te policiju. I na kraju Asha..

'Daj bubnjaru javi se!!'-derao sam se dok sam čekao da Ash odgovori na poziv.
'Pa hvala Bogu Ash da si se javio!! Dolazi odmah na ovo adresu'-rekao sam mu adresu,a on je nama počeo kukati jer sam ga valjda prekinuo u nekim odnosima sa Bryanom. Stvarno ne podnosim tu curu..
Čuo sam sirene od bolnice i policije. Brzo su dotrčali do mene i sve sam im rekao. Neki specijalci su se užetom spustili pored oceana gdje su oni pali valjda. I dalje nisam svijestan svega. Imam osjećaj kao da sanjam.

Rekli su mi da idem za njima u bolnicu. Brzo sam unišao u auto,i vidio sam da Ash ide za mnom. Bryana sa njim također. Okej neću sada se obazirati na to,samo da ovo troje budu okej. 
Kada sam izašao,vidio sam nosila,a njihova tijela su bila prekrivena bijelim ćebetom. 

Nije valjda da su mrtvi. O Bože!



Red Lips || Michael CliffordNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ