Chapter 23

232 26 9
                                    

'Iva jesi sigurna?'-rekao je Luke. 
'Da Luke,sigurna sam. Volim te. Zašto bi to krila od tebe?'-govorila sam mu to,dok sam ga jos drzala zagrljenog. 
'Ivaaa!!!!! Dosta je ove glume!!!!!! Dosta!!!!!'- proderao se Mikey. 
Samo sam ga pogledala onim svojim plačljivim pogledom i otišla u drugu sobu. 
Skupila sam se uz koljena i ponovo počela plakati. Pokušala sam da sve zaboravim,ali to je bilo ne moguće. 'Bože šta sam ti ja skrivila,pa me ovako mučiš?'-jecala sam i pričala sama sa sobom. 
Na neki način i volim Lukea,ali na neki! Stvarno ne znam kako da vam opišem ovu situaciju. 
Sviđa mi se Luke. Sviđa!!

Luke's P.O.V.
-------------------
Da li Iva mene stvarno voli? Hiljadu osjećaja mi je letjelo kroz glavu. Ona zna odavno da se ona meni sviđa. I uvijek će tako biti. Polako sam ustao i otišao do njezine sobe. Naravno bila je zaključana. 
'Iva,Luke je. Molim te otvori. Imam ti nešto reći.'-tiho sam joj pokucao na vrata. Zatim sam čuo korake kako idu prema vratima. Naravno odključala ih je. 
Ušao sam tiho,tako da me ne mogu dečki primjetiti. A i da primjete nije me briga,i onako ja od njih ništa ne krijem. 
Kada me je vidjela samo je stala ispred mene i gledala me sa uplakanim očima. 
Kada sam je pogledao na nekoliko sekundi,jako sam je zagrlio. Svojim rukama je jako stisla moja leđa. Bilo je tako toplo u njezinom zagrljaju. Ne opisiv osjećaj. Da je ovo barem moglo biti ranije. 
'Iva,došao sam vamo da ti sve priznam. Sve! Molim te nemoj ništa pričati dok ja sve ne kažem. Ovako...jako mi se sviđaš,to i sama znaš odavno. Sve bih dao,ama baš sve da budemo zajedno. Iva,molim te! Samo zaboravi na sve i kreni za novim životom. Oči su mi blistale od sreće kada si mi rekla volim te. I ako sam to krio. Volim te Iva!'-priznao sam joj sve. Sada mi je nekako lakše,ali sve zavisi od njezine reakcije. 
'Luu..Lukee...j..ja..'-jecala je. Nije mogla ništa reći od plakanja. Uzeo sam je za ruku i sjeli smo na krevet. 
'Ali Luke,kad ti jednom srce slome ne vjeruješ nikome'-rekla je. 
'Iva vjeruj mi,ja nikad neću uraditi ovo što je Michael uradio. Nikad!!!'-rekao sam joj. 
'Molim te,daj mi malo vremena da razmislim.'-rekla je dok je gledala ravno u zid. Ovo me je i malo plašilo zbog nje. Doživjela je slom,koji su rijetki u dugogodišnjoj vezi. Ali ja samo znam da joj ovo nikad neću uraditi. Poslušao sam njezine riječi i izašao iz sobe. 
Zastao sam se malo na vratima od sobe gdje budu Ash,Mikey i Cal. Razmišljao sam da li da im kažem sve ili da sve dođe svojim vremenom. Odlučio sam ipak. Otvorio sam vrata i svi su buljili u mene kao da sam neki zombi. 
'Luke,gdje si bio do sad?'-rekao je Mikey. Zašto baš on ovo pita? On mi je kao brat. Mi ne možemo jedno bez drugog. Kako da mu sada kažem ovo? Kako? Bilo mi je sve više i više ne ugodno. Htio sam što prije izaći iz ove sobe. 
'Luke!! Luke!! Luke,budi se!' kada sam pogledao,svi su bili oko mene osim Ive. 
'Šta..šta se događa?'-bio sam zbunjen. 
'Luke! Zaspao si na stolici!'
'Oh...'-skontao sam i onda je sve ono sa Ivom bilo san. Da barem nije. Ili jes. Ne znam. Ne mogu ja to zbog Mikeya. Ne! Ne želim bratu slomiti srce i ako je već "slomljeno"
'Trebao sam te uslikati!'-rekao je Ash dok se jako smijao. Svi smo se smijali i zaboravili na tugu. 
Zatim smo čuli korake. To je bila Iva. Jako oštro me je pogledala. 
'A da barem ono sve nije bio san!'-REKLA JE. 
'Iva o čemu pričaš?'-rekao je Ash. 
'Molim vas,mogu li otiči odavde???'.rekla je. Ne Iva ne možeš to. Govorio sam u sebi. 
'Gotove je sve Luke! Gotov-dok je ovo govorila čuli smo kako se je nešto razbilo,a Mikeya nije bilo na njegovom mjestu. Kada smo ugledali to svi smo se trznuli. 
'Mikeeeeeeey!!!!!!!'-rekla je Iva. 
Njegova ruka je krvarila. Po venama je bilo puno stakla. 
'Mikeyyyyyy,mikeyyyy molim te probudi se!!!' 

End of Luke's P.O.V.
...................................
'Iva,voljet ću te zauvijek. Ne zaboravi to molim te.'-rekao mi je Mikey dok mi je svojom krvavom rukom prešo po obrazu,zatim više nisam čula njegov dah. 
'Michaeeeel!!!!'-vrisnula sam. 
---------------------------------------------------
Samo da kažem za ove cure koje komentarišu. Hvala vam mnogo. 
Hvala za vas je malo reći. Svaki vaš komentar je suvišan ^^ 
Hvala vam mnogo ♥


Red Lips || Michael CliffordOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz