"OmG koji san" Kada sam rukom dotakla svoje čelo,sva sam bila mokra. Sanjala sam svog dečka još iz kasnog djetinjtva. Ono kad te baš zanima biti prvi put u vezi,znate već to. Ali ne mogu ja njega više očima vijdeti. Fuj! Gadi mi se!
"Iva kako si?" Rekao mi je Mikey dok smo imali duuuugi poljubac.
"Ma ništa,samo sam imala grozan san" Stvarno me ovi loši sni muče. Odavno već. Al haj sada..
"Koji,ako smijem predpostaviti bila si trudna ili tako neš.."
"Mikey trebaš se prijaviti na astro show centar pa im gledaj budućnost!" Rekla sam sa velikim smiješkom na usnama. Ja inače ne vjerujem u snove,tako da se ne opterećujem s tim glupostim.
"Ivaaa" Napravio je puppy face. Ušli smo u onaj veliki bračni krevet i zatvorili vrata. Nisam sada baš za one "spolne odnose" ali nmg se spriječiti sa Mikeyom Juniorom. Znate već ko je Mikey Junior. Haha. Polako me skidao i ljubio po vratu dok je stiskao moju stražnjicu. Ispustala sam malene izdahe. Nadam se da nas niko ne čuje. Uživala sam u onome. U onom njegovom. Pravilo je veeliki užitak. Ovo mi je već 5 put sa Mikey. Svaki put je najbolje. Dok je on bio na meni i radio "Ono" neko je otvorio vrata. To je bio Ash.
"OoooooomfG,izlazite da vas ne vidim!" Prekrio je svoje oči sa obe ruke. I ona faca fuuuj ali ipak zanimljivo hah. Mikey nas je odmah umotao u bijelu plahtu.
"Ash koga vraga otvraaaš vrata?!" Rekao je Mikey dok je polako silazio sa mene.
"Čuo sam nekakve zvukove pa sam htio provjeriti. Mogu li sad otvoriti oči bez šoka?" Na brzinu sam obukla maj'cu i dole nekakve bezveze hlače. Tako i Mikey.
"Možeš lopove!" Povosila sam malo glas,jer mi je fakat krivo što je Ash ušao.
"Sorry sister,ali tvoji izdasi su jako zanimljivi" OmG Ash. Jooj kako je ovo slatko rekao. Ubiti ću ga!
"ASSHHH! Stvarno si grozaaan" Bilo me je sram da sam i zaplakala. Opet to je Ash sada će to znati i Luke i Calum. Faaak.
Michale's P.O.V
Ovaj trenutak koji sam doživo 5 put sa Ivom se ne zaboravlja. Nikad! Bila ja tako nevina i ako nije. Za sve je kriv Ash što je ovo prekinuo. Inače bi ja to pretvorio u još bolje nešto. Polako je oblačila onu svoju majicu..ah tačno se ne mogu suzdržati a da je sada opet ne povalim.
End of Michael's P.O.V
"Okej Mikey šta ćemo sada?" Bilo mi je jako dosadno,pa smo odlučili da igramo istine/izazova sa ostalim dečkima.
"Okej dečki,našla sam bocu,ajmo sada igrati." Svi smo sjeli u krug i počeli igrati.
"Dušo istina/izazov" Pitao me Mikey.
"Dušo,izazov" Gledala sam ga onim svojim pogledom,koji ga pali. Tako on barem kaže.
"Samnom jedno dugoo žvaljanje. I nema da te bude sram jer ovo ti nije prvi put pred dečkima." Rekao je to sa smiješkom od uha do uha.
"Okeeej" Rekla sam ono "nemam što za izgubit" I tako je to fakat billo dugo žvaljanje. Svi su nam govorili onooo "uuu,op,op" I napokon smo prestali.
"Iva istina/izazov" Pitao me Cal. Zašto uvijek ispadne na mene?
"Izazov!" Rekla sam ono kao vojnik.
"Okej,kada si tako hrabra ono što si sada uradila sa Mikeyo to ćeš raditi i sa...hmm...Lukeom." OmG. What's happenin ? It's dream?
"Calum jesi ti ok. To će ispasiti kao da sam sada prevarila Mikeya" Michael je Calum gledao jako ljuto.
"Iva ako to ne uradiš ispadaš iz igre." Cal se opet javio.
"E pa znate šta,jebla vas i igra i izazov i istina" Bacila sam flašu na Caluma i otišla u drugu sobu. Počelo mi se plakati jer sada znam da Cal misli da još volim Lukea. Da volim ga! Ali Mikeya ništa ne može zamjeniti. I to je to! Oni ne znaju dati izazov. Počela sam plaakati. Faak! >:O
--------------------------------------------
I evo jedan jako kratak nastavak nije mi se dalo puno pisati jer sam preko moba..