*ako ste zaboravili šta se je desilo u prošlom nastavku,pročitajte*
Mogla sam osjetiti poglede na nama. Pogledi mržnje,ljubomore,i neki koji vole našu "ljubav".Nisam htijela da ovaj trenutak prestane. Jednostavno nisam htijela,jer ko zna kad ću ga ponoviti. Možda se naljuti,ili jednostavno ode zauvijek kao što sam ja.
'Ne želim da ovo prestane'-rekla sam mu tiho dok me je on nastavio ljubiti. Što mi je dalo do znanja da sam mu jako falila.
'IVA?!'-Poznati glas je sa tolikom mržnjom i ljubomorom kriknuo moje ime. Luke. Luke Robert Hemmings. Zar mu nisam već bila dovoljno jasna. Michael je prekinuo poljubac,ali Lukea nije gledao u oči.
'Zar ti nisam bila dovoljno jasna Luke'-već smo prikupili mnogo pažnje. Nisam to htijela. Htijela sam da Calum ima dobro zabavu. Vidjela sam ga kako stoji sa svojom zaručnicom i gleda me tužno..
Ovo nije ok.
'Znate šta,briga me više za vama. Pustite me na miru. Zar vam moj odlazak nije bio dovoljno jasan da više ne želim biti u vašim životima?'-rekla sam tiho i uputila se Calumu. Lagala sam im sve. Michael mi je falio..ali nisam htijela da ovo ide dalje. Možda ću kada prođe neko vrijeme pričati sa njim. Do tada želim da provedem ovo vrijeme odlično.
'Sorry zbog onog..stvarno nisam htijela dizati uzbunu'-rekla sam mu dok je on imao osmijeh na licu.
'Nema veze,kad-tad bi se ovo desilo. Bolje sad nego kad budem čekao svoju dragu pred oltarom'-rekao je. Njegova ljubav je bila tako slatka. Onako..iz srca. Stvarno se je vidjelo da ju voli. A tako i ona njega. Gledala ga je uvijek sa nekim sjajom u očima. A bila je samo fan..fan sa srećom.
'Zašto ne piješ ništa?'-pitao me je.Bio je začuđen,jer ja nikad nisam gledala alkohol kako stoji. Uvijek bih ga popila.
'Konobar'-uzviknula sam te napravila zločesti smiješak.
'2 vodke za početak'-rekla sam. Ovo će biti duga noć.
***
Plesala sam na plesnom podiju sa neke 2 cure,za koje se ne sjećam kako sam ih upoznala.
Plesala sam oko muškaraca,koji su mislila da me mogu lako odvući u krevet,a onda na kraju zna se.
Pobjegnem kod drugog.
'Iva odvešću te kući. Previše si popila'-rekao mi je neki momak. Koji mi je malo poznat,ali ga ne znam baš.
'Ma ko si ti? Želiš me i ti odvući u krevet'-rekla sam mu bezobrazno. Ali stvarno ga se ne sjećam.
Nestao je na trenutak,ali mi se je opet pojavio pred očima. Da li ja haluciniram? Ma briga me.
'Ja sam Calum. Drago mi je'-rekao je i polio me sa vodom. Vrisnula sam od hladnoće koje me je obuzela.
'Da li si ti NORMALAN'-proderala sam se na zadnju riječ i pogledala sam ga oštro. Niko ne može pokvariti ovu noć..
'Nisi znala ko sam'-rekao je kao da mi je neki zaštitar.
'Zezaš?'-pitala sam ga a on je samo odmahnuo glavom. Bože zar sam se toliko napila?
'Briga me. Ne želim još da idem'-rekla sam onako uporno.
'Ivaa..ako ne kreneš sada,kunem se ponijeti ću te,nećeš onda moći ništa'-rekao je,i vidjela sam da se je počeo ljutiti.
'Ok..ok,ali prvo moram do toileta'-rekla sam mu..nadam se da me neće skužiti.
'Ok,čekam te ovdje'-rekao je opasno.
Okrenula sam se prema svojim novim drugaricama,kojima sam zaboravila imena..naravno.
'Hej vas 2,idemo negdje drugo'-povukla sam ih nekako za ruke i krenula vani.
'Ali ovdje su svi zgodni..'-rekla je neka pijano,ali se nisam obazirala. Nisam htijela ići kući ..
****
Vukle smo se nepoznatom ulicom. Jedva smo vidjela prst pred okom od naše pijanosti,a i od mraka.
Sve 3 smo nosile po flašu Jack Danielsa u rukama koja je bila pri kraju..
Mobitel mi nije davao mira. Stalno se je oglašavao zvuk poruka ili poziva. Odlučila sam pogledati,naravno sve je bilo od Caluma.'Kad se vratiš nema ti izlaska dok ne ostariš'-glasila je jedna od poruka. Nasmijala sam se te sam nastavila piti.
'Iva pogledaj ove drogeraše iza nas'-rekla mi je Emy,te sam se trznula. Okrenula sam se,te me je odjednom neka jeza prošla kroz noge od straha. Jedan je nosio palicu u rukama,dok su drugi se pripremali da nas valjda otmu.
'Izujte štikle i bježite. Ako nam neki priđe imamo ugl flaše,a ja cu nekako da nazovem Caluma'-tiho sam rekla te smo uradile ono što smo predpostavljale.
Ja sam uzela mobitel te nazvala Caluma...
'Ajde javi se u pm..'-psovala sam dok smo trčale,svaki njihov jedan običan korak je bio bliže nas..
'Napokon,Calum dođi po nas molim te,neki manijaci trče za nama..'-rekla sam mu adresu i prekinula poziv. Trčala sam koliko sam mogla.
'Jebeni alkohol'-rekla je jedna plavuša..mislim da se je zvala Jade..nisam sigurna.
'Iva pazi!!'-Emy je vrisnula te sam sagnula glavu. Okrenula sam se i vidjela tog pedera sa maskom na licu.
'Glupane'-rekla sam pijano i štiklom od 12 cm razbila od glavu. Vidjela sam samo da je pao na pod i držao se za glavu dok su mu drugi pomagali.
Ugledalo smo Calumovo auto i krenule brže prema njemu.
'Ivaa!!'-povikala je Emy koja je već bila iza nas i otimala se od nekog manijaka.
Uzela sam pa haman praznu flašu Jacka i razbila mu od glavu.
'Sutra ćeš mi uzeti novu bocu'-rekla sam joj i povukla je za ruku.
Calum i Michaela kojeg nisam željela vidjeti ovdje su izašli iz auta i pomogli nam da uđemo.
***
Nas 3 smo pjevale tokom vožnje kući dok i same nismo svijesne šta se je upravo desilo.
'Pa da li si ti normalna? Lijepo sam ti rekao da idemo kući,i ti na kraju kao otišla u WC'-držao je svoj govor dok sam ja i dalje nastavila pjevati sa novim kolegicama.
'Okej Iva,sad sam ozbiljan. Stvarno ti nema izlazka dok ne ostariš'-samo sam mu se narugala i nastavila pijevati.
'Slažem se sa tobom Calum'-rekao je Michael te se okrenuo prema meni i zlobno se nasmijao.
'Ko ste vi da mi zabranjujete'-bila sam skroz pijana da znam šta govorim.
'Mogu li znati gdje ti nove prijateljice žive'-pitao je,ali one su već kao mrtve spavala,tako da nije bilo druge ideje nego da idemo svi u moj stan.
'Svi idemo kod mene'-rekla sam i naslonila glavu na ledeni prozor. Nekako sam se razbristila..ne znam.
'Iva šta ti je?'-pitao me je Michael.
'Ne znam. Glupa sam. Uopšte nisam bila svijesna da sam prije nekoliko mogla biti mrtva.'-rekla sam dok smo izlazili iz auta i uputili se ka mom stanu.
'Bila si pijana'-rekao je u nadi da će me utješiti.
'Da Michael. Bila sam pijana. I upravo zbog toga mi je i krivo. Upravo zbog toga sam mogla zajedno sa njih dvije nestati. Ali ovaj put zauvijek'-rekla sam onako grubo i otključala vrata od stana dok je Calum zajedno sa Emy i Jade vukao se po stepenicama.
'Znaš Iva,prezirem ovu zgradu jer nema lift'-samo sam se nasmijala i bacila se na sofu. Nisam imala volju spavati. Al' samo sam htijela da se dobro zabavim,i da Calumu bude lijepo na zabavi. Nisam htijela da bude krš. Ali odjednom mi je jedna stvar pala na pamet. Gdje je Calumova mala?
'Ej Calum,gdje ti je zaručnica?'-pitala sam ga dok je ispijao času viskija. Čudno. Maloprije je govorio meni za piće,a gle' sad ovo.
Kada je čuo moje pitanje bacio ja času sa viskijem na pod i samo izašao.
'Michael šta se dešava?'-pitala sam Michalea koji je sjedio pored mene.
'Ne znam da li bih trebao reći. Mislim obećao sam..'-protivio se je da kaže.
'Sad mi moraš reći,znaš da sam uporna'-rekla sam.
'Ohh u redu..Ugl. ovo je sve bilo izmišljeno. Calum se ne ženi ni ništa. Sve smo ovo uradili da se vratiš. Ukratko.'-MOLIM?