Chapter 48-I'm finally happy or..not?

132 14 7
                                    

Sljedeće jutro sam ustala i uopšte ne znam kako sam zaspala,ali mi se je ukočio sve i jedan mišić.
Skontala sam da sam zaspala u outfitu u kojem sam bila jučer. Stvarno se od umora ne sjećam ničeg osim toga da sam se pomirila sa bratom i Michaelom. Da li može išta bolje biti? hmm..ne!
Obavila sam jutarnju rutinu i krenula tražiti drugi outfit jer ne mogu biti u onom kojem sam prespavala. Lol.

Obukla sam bijeli krop top,kratke hlačice,i preko toga kimono koji je imao cvijetne uzorke (imate gore sliku kako je obučena).
Malo sam se pogledala na ogledala i uslikala jedan selfie..čisto da imam uspomenu kako sam danas bila sretna. Napokon!
Kosu sam uvila u lagane kvrče.
'Stvarno mi mogla uraditi ombre'-rekla sam samoj sebi i razmišljala da uradim to. Sutra ću. Ako budem i dalje ovako sretna.
Čula sam kako mi vibrira mobitel te sam potrčala u sobi kako bi se javila na poziv.
Bio je ne poznat broj..hmm..Ipak sam se odlučila javiti.
'Halo'-rekla sam pomalo nesigurno dok sam grickala nokte.
'Hej Iva'-rekao je sa pomalo pospanim glasom.
'Jao Michael,preplašio si me'-rekla sam i odahnula kada sam vidjela da je to on.
'Zašto?'-rekao je zbunjeno. Kako volim taj njegov sexy jutarnji glas. Ubija me.
'Zato jer mi je broj bio nepoznat na mobitelu'-rekla sam.
'Ovo je i dalje broj koji sam imao. Očigledno si ga bila izbrisala'-rekao je te sam mogla osjetiti malu tugu u njegovom glasu.
'Pa..znaš i sam kakva sam bila..tako..da..ali više ga neću brisati'-rekla sam veselo zadnju rečenicu te sam preko poziva mogla čuti kako se smiješka.

'Ovaj..da li ćemo danas ići nekud'-pitala sam ga jer sam stvarno bila sretna i željela sam da ovaj dan provedem super.
'Može..samo dok se obučem doći ću kod tebe i smisliti ćemo gdje ćemo ići'-rekao je te sam ga pozdravila i prekinula poziv.

Pogledala sam se nekoliko puta na ogledalo. Stavrno ne znam zašto se brinem kako izgledam pred njim? Pa mi smo već prije bili u vezi..samo su mi uspomene otišle..jer su uvijek haman bile mračne i pune suza. Od danas želim početi ispočetka. Zajedno sa njim. Michaelom.


Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now