Chapter 54-It's not you..

104 10 9
                                    

Samo da vam kažem,da hoću da počnem novu priču..pa sad nisam sigurna da li će uspjeti jer i ova jedva ide. Želim je početi na novom profilu. A ovu završavam. DA NAPOKON! Nema više promjene. Tako da bih vas zamolila da mi date kakvu ideju za priču i da li da pišem na novom profilu!
---------------------------
Calum's P.O.V

Sve vjerujem. Okej,zaboravio je Ivu,ne zna da dolazi,ali mi je ipak krivo jer sam ih sada našao u ovakvoj situaciji.
Ušao sam u stan ignorirajući moju zaručnicu i sjeo na sofu. Nisam mogao prestati razmišljati.
Možda bi bilo i bolje da je nisam ni pozvao. Da ih gleda onako. Obojica prelaze granice sa tim curama.
Mislim one nisu obične,lijepe,kulturne cure. Upoznali su ih u striptiz clubu gdje su one radile.
Pokušavao sam im govoriti da odu od tih kurvi,ali oni su radili po svom.

Ali dobro,ako su sretni nemam ništa protiv.

'Calum šta ti je'-Kylie je sjela pored mene i pogledala me svojim zabrinutim,medenim očima.
'Ne znam Kylie. Nisam trebao pozvati Ivu. Sada sam išao reći Michaelu i onda sam uhvatio njega i onu njegovu na kuhinjskom stolu..'-rekao sam,te planuo od ljutnje.. Nisam znao šta da radim.

'Michael,ja se nadam da je ona dovoljno bistra i da se neće obazirati na njega.'-rekla je i stavila svoju ruku na moju. Odmah mi je prirasla neka toplina na srcu.
'Znam,sada upravo razmišljam da joj pošaljem email da ne dolazi'-rekao sam..
'Nema šan..'-počela je pričati ali nas je zaustavilo zvonce na vratima. Krenuo sam da vidim ko je,ali me je Kylie zaustavila.

'Ja ću'-rekla je i otišla da vidi ko je. A ja sam ostao da razmišljam da li da pošaljem Ivi email..

Kylie's P.O.V.

Jedva sam se dovukla ispred vrata od umora. Mislim,bila sam umorna od silnog isprobavanja šta da obučem danas na zaruke. Imam nekih 100 haljina i dalje se nisam odlučila.

'Dolazim'-rekla sam i otvorila vrata.

Ispred mene se našla vitka djevojka kratke plave kose sa ljubičastim ombreom. Imala je plave oči,nekako pune topline. Punašne usnice. Onako..baš je bila slatka.

'Zdravo,da li je ovdje Calum Hood?'-rekla je i već mi je došlo da je bacim tri metra iznad neba.
'A ko si ti?'-rekla sam drsko. A ona me je čudno pogledala,te se nasmijala.
'Ja sam Iva'-rekla je i već sam htijela sada da me zemlja proguta. Znači ovo je ona. Cura o kojoj mi je Calum pričao svaki put prije spavanja. Uvijek bi zaspala sa njegovim pričama. Nekad i zaplačem.

'OMG izvini,stvarno sam mislila da je neko drugi u pitanju. Drago mi je ja sam Kylie'-rekla sam te smo se zagrlile,ona se samo blago nasmiješila. Pustila sam je da uđe i krenula zatvoriti vrata,ali me je nešto spriječilo. Ponovo se je nasmijala. I ima prelijep osmijeh.

'Oh,izvini. Ovo je moj zaručnik James'-rekla je i na vratima se je pojavio visok,smeđi momak. Jako,jako zgodan.
'Drago mi je,ja sam Kylie'-rekla sam te smo se rukovali. Pustila sam ih u dnevni boravak kod Caluma. Nadam se da će se iznenaditi.

Calum's P.O.V.

I dalje sam bio u mislima dok se na vratima nije pojavila Kylie. Bila je sva onako vesela. Kao i uvijek.

'Calum imam iznanađenje za tebe'-rekla je,ali meni nije bilo ni do čega.
'Ma daj Kylie kakvo sad'-rekao sam.
'Ovo'-rekla je a na vratima se pojavila ONA.
Djevojka koja je uništila snove dvojici momaka koji su sada već u stabilnoj vezi.
Njezina duga kosa,koja joj je bilo preko leđa,je sada samo do ramena.
Nije više smeđa. Plava je. A taj ljubičasti ombre joj još više dominira i čini je ljepšom.

Imala je i crni piersing na usni. Nisam mogao vjerovati da je ovo ona. Uopšte nije ličila kao i prije.
Ne mogu opisati svoju trenutnu sreću koju sam osjećao. Nisam je vidio od one surove noći kada sam joj rekao nešto najgore u životu.

Samo sa se nasmijao,a ona mi je potrčala u zagrljaj.

'Ne mogu vjerovati da si ovo ti'-rekao sam i još jače je zagrlio.
Nakon nekoliko minuta,čuo sam kašljanje iza nas.

'Da..ovo je moj zaručnik James,nadam se da ga se sjećaš Calum'-rekla je, te sam se nasmiješio ,jer dobro znam šta sam prije mislio o njemu. Nije se mogla prestati smiješkati kao ni ja.

***
Nakon što smo sve jedno drugom ispričali,nastala je tišina. Neugodna. Ona najgora.

'Pa ovaj..zašto si skratila onako dugu kosu i ofarbala se'-pitao me je Calum,te sam odmah promjenila svoje raspoloženje koje je prije nekoliko trenutaka bilo dolično. Sjetila sam se situacije kroz koje sam prolazila.

'Kad god bih se pogledala u ogledalo,vidjela bi onu Ivu sa dugom smeđom kosom koja je slomila srce mnogima,pa čak i izdala prijateljstvo koje je jedino imala. Nisam to više mogla gledati. Otišla sam u salon i napravila promjenu.'-rekla sam i spustila glavu.

Calum nije ništa rekao. Samo me je zagrlio. Onako prijateljski.

'Da li Michael i Luke znaju da sam ovdje'-pitala sam ga. 'Ne,ne znaju'-rekao je te sam samo kimnula glavom.

***
Calum i njegova slatka zaručnica su već otišli ranije na zabavu da mogu dočekati goste. Ja i James smo ostali da se spremimo.

'James'-rekla sam dok se je spremao. Bio je bez majice. I naravno,bio je jako jako zgodan.
'Reci ljubavi'-rekao je i prišao mi.

'Ne znam kako da reagujem večeras kad ih vidim. A i sam znaš da sam ovdje došla samo zbog Caluma'-rekla sam te je on potvrdno klimnuo glavom.
'Ja sam uz tebe'-rekao je te smo se počeli ljubiti. Već je bio napaljen kao i obično,ali ovo moram reći. Do sad nismo imali spolni odnos. Jednostavno nisam bila spremna. Kad god bi to krenulo odmah mi umjesto njega se pojavi slika Michaela. Ali on to razumije.
***
Polako sam ušetala sa Jamesom u club povodom zaruka. Prodobili smo mnogo paznju. Spustala sam pogled i slucajno zapela za osobu..podigla sam glavu i susrela se sa plavim ocima kao nekad.
"LUKE''-rekla sam dok me je on odmjeravao i nije mogao vjerovati da sam upravo ovo ja.







Red Lips || Michael CliffordNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ