Capítulo 51 Randka? Czy Zwykłe spotkanie?

2 0 0
                                    

Mamy już Listopad jest już to przedostatni miesiąc w tym roku czuje, że bardzo, ale to bardzo szybko zleciał ten rok. Ale nadal mi nie daje to spokoju z tym co powiedziała mi Wesoła. Ostateczny Sen? Brzmi dość Mrocznie jak na moje. Jestem ciekaw co jeszcze zaskoczy mnie w tym roku. Może udam się do głowy Kate?
Trochę dziwnie to brzmi, że wchodzę do głowy żywej osoby, którą spotkałem na Imprezie Halloweenowej. To nadal jest dał mnie zagmatwane. To gdy już miałem w planie odpalać przejście do głowy Kate Nagle mój telefon się zaświecił to ja szybko patrzę co mi przyszło. Po chwili widzę wiadomość od Kate. Nie przypominam sobie bym podawał jej mojego Messengera. Albo może podałem sam już nie wiem.

Od Kate do mnie:

To ty Ten Patrick z Halloweenowej Imprezy?

Odemnie do Kate:

Tak to ja

Od Kate do mnie :

O to supcio

Odemnie do Kate:

Ja ci w ogóle podawałem mój Messenger?

Od Kate Do mnie :

Tak podawałeś pod koniec imprezy, ale wolałam się upewnić, by nie napisać do obcej osoby

Odemnie do Kate :

Ahh no tak zrozumiane a tak właściwie, po co piszesz?.

Od Kate do mnie :

A wiesz bi chciała ci coś powiedzieć

Odemnie do Kate. :

No spoczko akurat jest weekend i nie mam co robić

Od Kate do mnie:

O to ekstra, a kiedy ?

Odemnie do Kate :

Dla mnie nawet może być teraz 😅

Od Kate do mnie :

No to może za jakąś godzinkę ?

Odemnie do Kate :

No spoczko a gdzie ?

Od Kate do mnie :

Można nawet pod twoim domem bo mam blisko do Ciebie

Odemnie do Kate :

Ooo. A jak blisko ?

Od Kate do mnie :

Jak się spotkamy to ci pokaże

Odemnie do Kate :

Oki do Potem

Zastanawiam mnie co może mi powiedzieć? Może co o świecie snu lub o Viv co jest y niej w świecie snu, ale czy jest tutaj tego nie wiem. Pewnie część się dowiem. I zastanawia mnie co się dzieje z Adelą od kilku dni mi nie pisze może dlatego, że ma wyłączony telefon coś mi mówiła, że idzie pomoc babci w ogródku a tam gdzie mieszka jej babcia jest słaby zasięg. Albo też coś szykuje. Bo jak Valentina mi powiedziała, że Adela się we mnie zakochała to może się zbiera by się spotkać i to powiedzieć? Lub zrobić to w jakiś Wow sposób. Ja szybko idę na dół zjeść śniadanie, bo Sofíi jeszcze śpi, ale jest ostatnio wymęczona może się dowiem jak stanie czy wszystko jest okej z nią. Ale obstawiam, że powiem mi że jest a tak naprawdę nie będzie.

========Godzinę Później ========

Było trochę przed godziną naszego spotkania a Kate mi już pisze, że zmierza do mnie. Widać że chce się komuś wygadać, bo nie wiem, czy ma kogoś tutaj. Albo pewnie ma, ale nie da się wyjść razem może się dopytam jej oto. Byłem już gotowy tylko jeszcze buty założyć i można wychodzić. Założyłem buty i wychodzę przed dom i wypatruje Kate.
Nie musiałem długo czekać, bo po chwili widzę tę taktyczną bluzę, jaką miała w świecie snu.

Dreams Is A SignOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz