Capítulo 47 Wyjście Z Valentina Sam Na Sam

0 0 0
                                    

JJuż wyzdrowiałem i nie sądziłem, że oprócz Adelii, Aurielki jak i Chang Ling ktoś mnie odwiedzi. Bo oprócz nich jeszcze odwiedziła mnie Felicia jak i Valentina. Lecz i tak najwięcej razy, prawie że codziennie odwiedzała mnie Adela

Zastanawia mnie czemu. Znaczy nie mówię, że to coś złego. To miły gest, ale z. Czego wiem mieliśmy dużo sprawdzianów więc zarąbiście będzie mi się pisać zaległe sprawdziany już napisałem jeden. Ciężkie to życie w Liceum. Wolałem poprzednią szkołe najbardziej brakuje mi pani Señory Patrici. Zawsze było miło z nią posiedzieć. Znaczy teraz udało mi się chodzić na zajęcia ze śpiewu. Bo ona oprócz uczy swoich uczniów to jeszcze poza szkołą robi zajęcia ze śpiewu. Raz jak widziałem jej plan miała mało godzin więc nie dziwię się, że robi też dla innych lekcje śpiewu są, które się płaci. Ale niw aż tak drogo myślałem, że będzie drożej. Zawsze się z nią dzielę co dzieje się u nas w Liceum. Ale teraz jest Weekend drugiego tygodnia października. Więc chyba trzeba zajrzeć co Jest u Kate. Gdy już wstałem O dziwo Froll jeszcze spał więc ja używam tego Zegarka co dostałem od Wesołej. Ten zegarek też jest tak tak zaawansowany, że jeszcze pokazuje mi stan Kate. Chodzi tu o to czy śpi i jak się obecnie czuje. Bo nie chciałbym pojawiać się gdy już będzie spać. Gdy tak patrzę widzę, że u nich w świecie Jest tak jakby południe a u nas jest rano. Pochmurne Październikowy Poranek.
Gdy już go użyłem pojawił się Portal u mnie w pokoju i ja do niego wchodzę oczywiście zawsze Portal podczas gdy wejdę znika za mną.

Patrick! - krzyknęła Bojaźń i mnie przytuliła.
I jak już mniej bierzesz sobie do siebie by Kate była najlepsza? - zapytałem
Tak już mniej — zaśmiała się
O Patrick Hejo — Powiedziała Antypatia.
Gdzie jest Wesoła? - zapytałem
Robi nowe kulki do samo osobowości Kate — wyjaśnił Ignorant.
A dobrze widziałem, że zazdrość robi coś przy kontroli.
A co tam robisz? - zapytałem
Ooo Hej Patrick - Powiedziała
Co robię a nic tylko patrzę — Powiedziała Zazdrość
A dobra ale czy kontrola trochę się nie powiększyła? - zapytałem
Zrobili kolejną aktualizacje Kontroli — Powiedział Agresor.
A Dobra czekaj czy ja obok ekraniku co robiła Propagandę Bojaźń to nie ma nowego przyciska Żółto-Szarego? - zapytałem
Przecież mówiłem że zauważy — Powiedział Ignorant.
Oooo Patrick hejkaaaa. - Powiedziała Wesoła
Hejka Wesoła czy ten przycisk to była twoja propozycja? - zapytałem
Tak bo ty też masz swoje przyciski, ale przeważnie używa Kate bycia Wesołą jak i też w głębi siebie odrzucenie. - Powiedziała Wesoła
Czyli tak zwane Dobra Mina do złej gry? - zapytałem
O tak właśnie tak — Powiedziałem
Ej Wesoła coś się dzieje z Kate — Powiedziała Depresja

To ja wraz z Wesoła podchodzimy do kontroli i widzimy, że ktoś ją obgaduje.

Ja im #$&#@ dam obgadywać — Powiedział Agresor.
Może sprawdzimy co mówią? - zapytała Bojaźń
O to jest dobry plan — Powiedziałem
Tylko zróbmy tak by nas nie zauważyli — Powiedziało bezpieczeństwo

To cześć steruję Bojaźń a cześć bezpieczeństwo i serio im to dobrze wychodzi dziwnie, że nie mają też coś podobnego co ja i Wesoła. Może. Dlatego że w okresie dojrzewania przeważnie jest Dobra mina so złej gry. Dużo agresji. I przede wszystkim dostosowanie się do towarzystwa. Mieliśmy to pokazane jak nowe emocje wywaliło te stare. Ale nadal mam w głowie że nie zorbili tego specjalnie. Bo Bojaźń zrobiła to po desperacją dużo rzeczy się robi pod tym czynnikiem czy w dojrzewania, czy też nie. Ale fakt więcej to się robi podczas dojrzewania tą desperacje.

I co tam mówią? - Powiedziała Zazdrość.
Zaraz ro sprawdzimy tylko czekajcie pod głoszę  nam — Powiedziałem
I zrobiłem coś podobnego co Zazdrość jak jej przyjaciółki nie chciały powiedzieć, że będą w innym liceum tylko inne urządzenie się pojawiło

Boże nie wieże ta Kate tak chodzi za tą Vanessą '' Van'' że nie wieże — Powiedziała jedna.
Ty a może ona się w niej zakochała? - Powiedziała Druga.
Może i masz rację bo nie wiem, czy zauważyłaś, ale miała coś tęczowego na plecaku — Powiedziała ta pierwsza.
A może ona jest bi? Lub Less? - zapytała druga.
Nie gadaj.. - Powiedziała Pierwsza.
Nie mam Pojęcia będzie trzeba się tym przyjrzeć — Powiedział

Dreams Is A SignOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz