Capítulo 13 - Musimy Poznać Zalążek Ciebie

5 1 0
                                    

00:20
Wysyłanych wiadomości (6)

- Hejka sorki że tak późno piszę

- ale jedna rzecz nie daje mi spokoju i nie mogę zasnąć

- jesteś?

- chyba śpisz..

- Ehh powiem to w szkole

- Dobranocka 😘

Gdy sobie już smacznie spałem nic na razie mi się nie śniło czy naprawdę moje jedyne sny to są sny jak coś lub komuś lub w czymś pomagam? Wiem że czasem sny nie mają sensu. Lecz te sny chyba coś chcą mi objawić ale co takiego? Jak to są sny to czemu mogę gadać z głównym bohaterem w moim świecie? To za nic nie ma sensu. Gdy już sobie spałem nagle słyszę dźwięk powiadomień.

Boże kto o tej porze pisze? Przecięż jest środek tygodnia to wiadomo że śpię M Niesty już moje Kuyznki pojechały A szkoda. Teraz pytanie czy odczytać i odpisać czy nie? Bo może być to najbardziej bezsensowne wiadomości czyli szybka emotka. Ale co mi szkodzi zobaczę. To gdy już wszedłem w aplikacje i widzę 6 widomości od Adelii. Cóż Adela może chcieć o tej porze dobra na weekendzie dla mnie to jest wczesna pora ale że w środku tygodnia i pisze dwadzieścia minut po północy? Okej trzeba zobaczyć może to coś ważnego i tak raczej teraz jeszcze nie zasnę. Lecz gdy mam Światła wyłączone automatycznie zasnę chyba że nie jestem wystarczająco zmęczony. To ja czytam te wiadomości i najbardziej mnie nie pokoiła ta emotka bo dobranocka. Może przypakowo wysłała możliwe. To postanowiłem jej odpisać i tak nie mma co teraz robić a zasnąć jeszcze nie zasnę.

- czemu o tej porze piszesz?

- O jednak nie śpisz

- bo mnie obudziły powiadomienia z apki

- Wybacz że cię obudziłam. 😟

- Nic nie szkodzi następnym razme musze wyłączyć sobie internet z telefonu 😂

- postaram się nie martwić czemu nie odpisujesz 🙂

- 😳

- Hehe zgrywam się 😅😅

- 😂😂

- to co ci nie daje spać?

- a bo wiesz jak mi opowiadałeś że masz te sny co jakiś czas i że możesz gadać z postaciami z bajek to teraz patrząc w gwiazdy daje mi taka zagwozdkę..

- Nie potrzebnie nie musisz się mną interesować już do tegk przywykłem.

- Jak to przywykłeś?

- Ajj za dużo by opowiadać by nie starczyło nocki 😅 A trzeba wstać dziś.

- bo zaczynam się zamartwiać

- Nie potrzebnie ale miło z twojek strony.

- heh może podczas snu coś wymyślę i powiem Ci o tym w szkole

- Okii

- To Doobranoccc 😘 Wyśpij się 😊

- Dobranoc Adela słodkich snów 😊

- nawzajem 😊

Chyba serio Adela jest inna jak i podobna do mnie jak mówili mi. Może wszytskie dziewczyny nie są takie same? Są takie spoko? To odpowiedźcie Mi na pytanie ti czemu moja siostra jest Tak denerwująca? I wszystko psuje? Czemu Ona się taka urodziła byłoby mi znacznie lepiej jakbym był jedynakiem. Niestety już mam tą pchłe. Nic nie potrafi tylko niszczyć mi psychike. Czemu nie może być normalana nie mówię że bym ją wtedy kochał za chiny nie. Ale przynajmniej dało by się jakoś żyć a z. Tym. To strach przyprowadzać z moich znajomych do domu bo jeszcze zepsuje mi tą relacje A do tego jest zdolna. Zrobi wszystko by mi życie uprzykrzyć eh.
Dobra pora położyć się w kimę by jakoś wstać jako normalny człowiek a nie jako pół trup.

Dreams Is A SignOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz