Podziękowania

1.1K 37 29
                                    

***

Chciałabym Wam serdecznie podziękować za przeczytanie mojej książki. To dla mnie ogromny zaszczyt, że towarzyszyliście mi w tej podróży. Mam nadzieję, że tak jak ja czerpaliście radość z tej historii i że dostarczyła Wam ona tyle emocji, ile mi pisanie jej.

Muszę przyznać, że na przestrzeni pracy nad „Devil's Time" przeżywałam wiele kryzysów. Nieraz miałam ochotę udusić bohaterów za ich nierozważne decyzje, a nawet zrezygnować z dalszego pisania. To jednak Wasza obecność i nieoceniony odzew, jaki dostawałam od Was po każdym rozdziale, dodawały mi sił i motywacji, by kontynuować. Wasze komentarze, reakcje i wsparcie sprawiły, że każda strona tej książki powstawała z jeszcze większą pasją.

Nie spodziewałam się, że „Devil's Time" spotka się z aż tak dużym zainteresowaniem. To dzięki Wam ta historia nabrała życia i mam nadzieję, że pozostanie z Wami na długo. Dziękuję za każdy komentarz, każdą wiadomość i każdą chwilę, którą poświęciliście na poznanie tego świata.

Jeszcze raz Wam dziękuję <33

P.S. Jak wiecie „Devil's Time" jest dopiero pierwszą częścią dylogii Devil, a jej kontynuacja, czyli „Devil's Desire" jest już dostępna na moim profilu. Pragnę zaznaczyć, że wątek Luki i Gwen będzie pobocznym wątkiem, ale ich historia także będzie kontynuowana. Druga część skupi się jednak na innej parze, czyli na Raphaelu Grasso oraz na Valentinie Lavrov, których już jako tako mogliście poznać w pierwszej części. Mam nadzieję, że postanowicie przeczytać także ich historię.

Do następnego kochani xoxo

***

DEVIL'S TIME [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz