לוקה –
אני שוכב על המיטה בחדר המלון של אנה ובוהה בתקרה. יד אחת נחה מעל ראשי והיד השנייה כרוכה סביב גבה החשוף של אנה. ראשה נח על חזי ואני מרגיש את נשימותיה על גופי. אני מוכן לשכב כאן לנצח אם היא לצידי.
לא ידעתי מה השעה עכשיו אך לפי החושך שנראה מהמרפסת הפתוחה שבצד החדר, יכולתי לנחש שעכשיו בטח שתיים – שלוש בלילה. והרגשתי רענן יותר ממה שהרגשתי בשנתיים האחרונים.
אני מסיט את מבטי אל אנה וצופה בה יושנת, כמו פסיכופט שאובססיבי לבחורה שלו.הבחורה שלי? היא בהחלט הבחורה שלי.
שערה הארוך מפוזר מאחורי גבה וגופה מכוסה בשמיכה הלבנה. אם כמה שאני רוצה להפשיט אותה ולגרום לה למשוך בשערי בזמן שאני טועם אותה, אני גם רוצה להמשיך לצפות בה ישנה. ויותר מזה, אני רוצה שהיא תישן בבית שלי, במיטה שלי כשאני מחמם אותה.
אני מצמיד את שפתיי אל ראשה ומנשק לה קלות, אני מתהפך לצד ומקרב אותה קרוב אליי שאני מנסה לחזור לישון קרוב אליה, אך היא כבר מתחילה לזוז ולהתמתח."לוקה..?" אני שומע את קולה הישנוני קורא בשמי, היא פותחת את עיניה באיטיות ושנינו בוהים אחד בשני, קרובים יותר מתמיד.
"אנה". אני מחזיר לה בשמה ומחייך.
"היי". היא אומרת במבוכה ומסמיקה, מה שגורם לחיוכי לגדול ולגיחוך קטן לצאת מפי.
"היי". אני אומר בחזרה.
"מה השעה?" היא שואלת בישנוניות חמודה ומשפשפת את עיניה, מתרחקת ממני טיפה אך אני מקרב אותה אליי במהירות, לא מוכן שתתרחק ממני.
ידעתי שזה לא רעיון טוב להישאר פה עוד, יש עוד הרבה עבודה במאפיה ואני בטוח שקרלו עצבני כרגע."לא יודע. את רעבה?" אני שואל אותה ומזיז קצוות שיער מפניה, מה שגורם לה להסמיק יותר כשהיא מנסה לזוז ממני. "קרה משהו?" אני שואל ולא מוריד את עיניי ממנה. עד שהן יורדות אל שפתייה הוורודות שמולי. רק מחכה לנשק אותה שוב.
"אה.. לא, הכל בסדר". היא אומרת בלחץ ומתרוממת במהירות מהמיטה, מתרחקת ממני כמה שהיא יכולה. היא קמה מהמיטה ומתחילה להתהלך בחדר, בזמן שאני בוחן את גופה הכמעט ערום. גורמת לזין שלי לעמוד. היא מרימה את בגדינו ומשליחה אותם אל המיטה בזמן שאני מתרומם ויושב מולה, אך היא לא מסתכלת עליי וממשיכה להתרוצץ מצד לצד, לובשת את בגדיה בחזרה.
"אין טעם להתלבש, אני גם ככה אפשיט אותך שוב". אני אומר בחיוך והיא עוצרת במקומה, פוערת את עיניה וקופאת במקום. אני צוחק מהתגובה שלה וקם מהמיטה, מתקדם אליה באיטיות ועומד מולה.
היא בולעת את רוקה בכבדות ומשפילה את מבטה, אך מבינה שזאת טעות כשהיא פוגשת את הזקפה שבבוקסר שלי. עיניה נפערות והיא מביטה בי כשאני צוחק מהתגובה שלה.
"זה מה שאת עושה לי". אני רוכן אל אוזנה ולוחש לה, מניח את ידי סביב גבה התחתונה ומקרב אותה אליי.
היא מתרחקת ממני מעט ומחייכת חיוך מובך כשפרצופה מוסמק.
"בואי". אני אומר שנייה אחרי ומוביל אותה אל חדר האמבטיה."מה אתה עושה?" היא שואלת כשאנחנו נכנסים ואני סוגר את הדלת. חדר האמבטיה לא כזה גדול. אמבטיה קטנה בצד החדר, לידה מקלחת גדולה עם דלת זכוכית ומולה מראה גדולה, כיור ואסלה ליד. הדברים שלה עדיין לא היו מסודרים פה, חוץ מגומייה שחורה על שיש הכיור ומסרק קטן, לא היו פה עוד דברים. רעיון חכם, היא גם ככה עוברת לגור איתי מחר.
"מקלחת לא תזיק לשנינו נכון?" אני שואל והיא פוערת את עיניה.
רק המחשבה עליה ערומה מתחת לדוש מולי גורמת לזין שלי לכאוב."אה.. כן.." היא אומרת בלחש ומסמיקה יותר. "תתקלח ראשון". היא אומרת במהירות ומנסה לעקוף אותי ולצאת מהאמבטיה, אך אני כורך את ידי סביב בטנה ומחזיר אותה קרוב אליי.
"התכוונתי, שנינו". אני אומר כשהיא מספיק קרובה אליי. עיניה עדיין פעורות ופיה נפתח גם הוא.
"אני לא.." היא ממלמלת בלחש.
"לא אכריח אותך". אני אומר בקול חלש ומלטף את פניה. היא צריכה לשמוח עליי. היא צריכה לדעת שלא אעשה משהו שאפגע בה, כי אני לא.
"לא זה בסדר.. אני פשוט.." היא אומרת במבוכה ואני מחייך אליה.
"אל תדאגי, אשמור עליך". אני אומר ומעביר את אצבעותיי על גופה, נותן לגופה להצטמרר. "אני יכול?" אני שואל בלחש לאוזנה כשידי מטיילת במורד גופה ומגיעה לחזייה שלה.
היא מהנהנת בהסכמה ונושמת עמוק. אני מחייך אליה ומנשק אותה נשיקה קטנה קלה על שפתייה, מרים אותה בקלות מאגנה ומניח אותה על שיש הכיור הקר. היא מתכווצת לרגע אך נרגעת במהירות. נתונה כולה לשליטתי.אני מנשק אותה שוב, הפעם יותר פראי.
אני מעביר את ידיי אל החזייה שלה ומוריד אותה ממנה באיטיות, משליך על הרצפה ובוחן את גופה. לא מחכה עוד ומכניס את שידה הימיני אל פי, מוצץ אותו ומשחק עם הפיטמה הוורודה שלה. היא גונחת בלחש ומלטפת את ראשי כשאני עובר לשד השנייה, טועם ממנה גם. מוצץ ולא מרפה.
"פאקינג מושלמת". אני לוחשת ומנשק אותה שוב, כמו חיה רעבה. כי זה מה שאני. חיה שרעבה אליה.
אני מעביר את ידיי אל התחתונים התואמים שהיא לובשת ואני מוריד אותם במהירות, מעביר את אצבעותיי על הדגדגן הרטוב שלה ומתחיל לעסות אותו כשהיא גונחת לתוך פי."פאק.." היא לוחשת ואני ממשיך לנשק אותה, מכניס את לשוני עמוק לתוכה כשאצבעותיי מענגות אותה.
היא פאקינג כולה שלי. ואף אחד לא יכול לקחת את זה ממני. ואם מישהו רק ינסה לקחת את הדבר הטהור הזה ממני, אני אשרוף אותו חיי אחרי שאעקור ממנו כל חלק בגוף.תודה על כל התמיכה והאהבה❤️
פרק הבא יעלה ב-20 כוכבים⭐️
YOU ARE READING
שנאת המאפיה 《1》
Romanceסיפורם של לוקה ואנה הרגשתי מתה. כשראיתי את טיפת הדם הראשונה ידעתי שזה הסוף. אין לי עוד שום דבר. והכי גרוע, זה היה בגללו.