MayAteş'in Hikayesi Bölüm 2

853 38 7
                                    

medya Ateş **

Bilgisayar başında saatlerdir oturuyordum. Daha fazla dayanamayacaktım. Bardağımda kalan son kahve yudumunu da içtim. Saatlerdir neredeyse bir orduya yetecek kadar kahve içmiştim. Kalan ufak tefek düzenlemeleri de yapıp flaşa aktardım.

Laptopu kapattım ve saate baktım. Gece iki buçuktu. Hemen lambayı kapatıp yatağıma girdim. Saniyeler içinde uykuya dalmıştım.

Rahatsızlıkla gözlerimi açtım ve masanın üzerindeki abajuru yaktım. Daha güneş bile doğmamıştı. Of bu saatte neden uyanmıştım ki. Üstelik uyuyalı daha bir buçuk saat olmuştu. Ben bugün ki yorgunlukla iki gün uyuyacağımı düşünmüştüm hâlbuki. Ben bunları düşünürken yine o garip his tüm bedenimi sardı. Bugün dördüncü kez oluyordu. Hiçbir zaman gün içinde ikiden fazla olmamıştı.

Hemen kalkıp pencereye koştum. Ama etrafta görünürde kimse yoktu. Tekrar yatağa girdim. Bunun hakkında yarın düşünecektim. Şu ödev meselesini hallettikten sonra tabi ki.

****

Sırama başımı koymuş uyukluyordum. Birden birisi ismimi söyleyince başımı kaldırdım. İlk her yeri bulanık görsem de gözlerimi ovuşturup görüntüyü netleştirdim.

'' Uyandırdık mı Maya Hanım. Ah kusura bakmayın prensesim benim hatam'' dedi Tarık hoca. Kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve yanına gittim.

'' Başlayabilir miyim hocam?'' diye sordum. Hiçbir şey söylemeden masasını gösterdi. Hemen oraya geçip bilgisayara flaşa taktım ve başladım.

'' Öncelikle Düşmüş Melekler hakkında bilgi vermek istiyorum. Diğer adıyla Cennetten Kovulmuş Melekler '' deyip anlatmaya başladım. Hem anlatıyor hem de projeksiyondan akıp giden resimleri açıklıyordum. Herkes pür dikkat beni dinliyordu.

Anlatma işini bitirip sınıftakilere döndüm.

'' şimdi de size bir video hazırladım. Onu izlemenizi istiyorum'' deyip videoyu açtım. Bu video için saatlerce çalışmıştım. Kovulmuş melek resimleri ve bulduğum birkaç küçük videoyu birleştirmiş ortaya muhteşem bir şey çıkarmıştım. 

Aslında bu ödeve neden bu kadar emek verdim bilmiyorum. Seneye bu dersi tekrar alsam da sorun olmazdı. Ama ne yalan söyleyim ilk başta çok saçma bulsam da araştırdıkça konu ilgimi çekmişti.

Videoda bittikten sonra sınıftakilerden hafif tebrik sesleri yükselmeye başlamıştı. Tarık hoca ise bana bakıp gururla gülümsüyordu. Birkaç dakika sonra konuşmaya başladı.

'' Evet Maya. Oldukça etkileyiciydi. Tebrik ederim '' dedi. Hafifçe gülümseyerek karşılık verdim. '' hadi bakalım şimdide vampirler hakkında olan araştırmanı dinleyelim '' deyip hiç öğrenci olmayan ön sıralardan birine oturdu. Bende hızlı bir şekilde vampirler hakkında olan resim dosyasını buldum ve anlatmaya başladım.

---

Konuyu bitirdiğim de Onur ayağa kalkıp alkışlamaya başladı. Onun ardından herkes yavaş yavaş kalkıp bir alkış tufanı kopardılar. Tezahürat edip ıslık çalanlar bile vardı. Bense iyice yüzüme yayılan gülümseme ile onlara bakıyordum. Bir süre sonra Tarık hoca ayağa kalkıp yanıma geldi. Sınıftakilere elini kaldırıp

'' tamam arkadaşlar. '' dedi. Herkes yerine otururken bizim kızlar da bana parmaklarıyla okey işareti yapıp yerlerine oturdular. Tarık hoca sınıfı susturunca tekrar bana döndü '' valla ne yalan söyleyim böyle bir çalışma beklemiyordum açıkçası. Beni çok şaşırttın Maya '' deyip bir kez daha tebrik etti. Bende kendimden emin bir şekilde:

'' bence çok fazla şaşırmayın hocam. Çünkü asıl bombayı sona sakladım. '' dedim. Yüzünde meraklı bir ifade oluştu. '' vampirler ve düşmüş melekler hakkında bir hikâye buldum. 'dedim. Sonra sınıfa dönerek '' internette bin yıl arasanız bulamayacağız türde bir hikâye '' deyip tekrar Tarık hocaya döndüm. 

İMKÂNSIZ AŞK(VaMel.S1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin