Ντύνομαι πολύ απλά αλλα ωραία, δεν θέλω να τραβήξω την προσοχή με τα ρούχα μου αλλα με την μουσική μου. Πιστεύω είναι όλα έτοιμα. Παίρνω μαζί μου μονο το laptop μου γιατί κονσόλα θα έχει το club. Κλειδώνω την πόρτα του διαμερίσματος και αρχίζω να κατεβαίνω της σκάλες.
"Το party τώρα ξεκινάει" μονολογώ.
-------------------------------------------------------------------
Πάλι καλά δεν έχει πολλές σκάλες να κα-
" ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ" Φτού την τύχη μου. Τέλος θα πάω για αγιασμό αύριο κιόλας. Ποιος θυμήθηκε να σφουγγαρίσει τις σκάλες η ώρα 10 το βράδυ??? ughhhhhhh. Προσπαθώ να σηκωθώ όρθια μετά από την θεαματική τούμπα που έδωσα από τις σκάλες. Αφού ελέγχω ότι έχω όλα τα μέρη του σώματος μου και δεν έχω πάθει καμια ζημιά αρχίζω να κατεβαίνω πιο προσεχτικά τις σκάλες. Τι άλλο θα μου τύχη?? Όπα όπα περίμενε το laptop που είναι?? Νομίζω μου έρχεται εγκεφαλικό. Αποκλείεται να είναι το laptop μου εκείνα τα θρύψαλα στο τέλος της σκάλας. Γαμώτο ακόμα το πληρώνω. Ήταν macbook. Για κάτσε μια στιγμή, ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΑΠΟΨΕ. Σκοτώστε με ΤΩ-ΡΑ.
Τι θα κάνω?? Θα γίνω ρεζίλι. Δεν θα με καλέσουν ποτε ξανά σε κανένα event. Αντίο κόσμε. Θα κλειστό στο σπίτι μου να τρώω σοκολάτες και να βλέπω βραζιλιάνικα στην τηλεόραση. Αυτό θα κάνω. Με το να κάθομαι όμως εδώ και να κλαίγομαι δεν κερδίζω τίποτα. Η ώρα είναι 11, δηλαδή εδώ και μια ώρα προσπαθώ να συνειδητοποιήσω ότι όσα λεφτά έδωσα πήγαν χαμένα. Αν δεν ξεκινήσω τώρα για το club δεν θα προλάβω. "Ναι και να προλάβεις με τι μουσική θα παίξεις έξυπνη Ruby?" σας έχει τύχη ποτέ το υποσυνείδητο σας να αρχίζει να σας ειρωνεύεται τις πιο άκυρες στιγμές? ναι αυτό ζω εγώ τώρα. Απλά απαξιώ να ασχοληθώ μαζί του όπως και κάθε άλλη φορα. Όταν επιτέλους έχω φτάσει στην έξοδο για να βγω αναρωτιέμαι αν θα αρχίσει να βρέχει, αν αρχίσει να χιονίζει η καλύτερα αν θα γίνει κανένας σεισμός και ανοίξη η γή στα δύο. Αφού βεβαιωθώ πως όλα αυτά δεν θα γίνουν αρχίζω να περπατάω για το club. Το μυαλό μου δεν έχει σταματήσει να σκέφτεται τρόπους για το πως θα βρω μουσική.
Να το παίξω άρρωστη δεν γίνεται. Γιατί θεέ μου με τιμωράς τόσο? ΤΟ ΒΡΗΚΑ. Ο Πίπης. Αχ ρε Πίπη πάντα εσύ με σώζεις !!
"Πίπη απάντησε το"
"Ruby είσαι με τα καλά σου που είσαι? Σε 1:30 ώρα ξεκινάμε έπρεπε να ήσουν ήδη εδώ να ετοιμάζεσαι. Που είσαι?"
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...