Κεφάλαιο 21

1.7K 212 33
                                    

"NataliaRoss": "Ο Dark δεν είναι αυτός που νομίζεις για αυτό κουκλίτσα μου κοντά τα χερια σου μην σου τα κόψω εγώ" Έλα μου??? Ααα δεν με βλέπω να κρατιέμαι σήμερα....

---------------------------------------------

Melody: "Γεια σου Ναταλία. Χαίρομαι και εγώ πολύ για την γνωριμία μας. Μόλις είδα το μήνυμα σου πίστευα πως θα είμαι και εγώ μια από τους τυχερούς που έχουν την τιμή να βλέπουν φωτογραφίες σου με εσώρουχα, αλλα δυστυχώς επιλεγεις συγκεκριμένα άτομα να στέλνεις αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες. Κρίμα, δεν πειράζει όμως, την επομενη φορα. Όσο για τον Dark "γλυκιά" μου οποιος και να είναι δεν με ενδιαφέρει. Αα και κάτι άλλο. Το ροζ δεν σου πάει καθόλου, ξέρεις στο λέω για την επομενη photo που θα βγάλεις. Καλύτερα να βάλεις κόκκινο ή μαύρο, είναι ποιο ωραία χρωματα, θα σου πηγαίνουν πιο πολύ. Με πολύ πολύ αγάπη Melody !!!" πιστεύω πως είναι το πιο κόσμιο μήνυμα που μπορώ να απαντήσω τώρα. Ήμαρτον κοπελια. Ποιά νομίζεις πως είσαι και μας απειλάς κιόλας?? Και τι εννοεί πως ο Dark δεν είναι αυτός που νομίζω?? Τόσο όμορφος είναι που τον θέλει για τον εαυτό της?? Και ξαφνικά ανακαλύπτω πως τόσο καιρό μιλάω με κάποιον που δεν ξέρω τα βασικά πράγματα για εκείνο. Με το ζόρι να μάθω το όνομα του. Πάω καλά?? Μπορεί να είναι κανένας πορνόγερος ή βιαστής. Ποο χάλασε τελείως η διάθεση μου τώρα. Αν απαντήσω σε αλλα μηνύματα είμαι ικανή να τους βρίσω. Τώρα εγώ τι να κάνω?? Επειδή με τόσες πίτσες που έχω φάει το τελευταίο διάστημα με βλέπω να γίνομαι φάλαινα καλύτερα να πάω για τρέξιμο, να πάω και στο πάρκο. Αλλάζω γρήγορα τα ρούχα μου και βγαίνω έξω από το σπίτι. Η Βαρκελώνη δεν θα σταματήσει ποτε να με εκπλήσει. Κρύβει τόσες πολλές ομορφιές. Βλέπω μπροστά μου το πάρκο που είναι γεμάτο παιδιά που τρέχουν πάνω κάτω. Το ίδιο παγκάκι με τις προηγούμενες φορες είναι άδειο, παράξενο αφού εκεί έχει την καλύτερη θεα. Νιώθω πως κάτι λείπει. Μα πως τον ξέχασα?? Ο δολοφόνος ή μάλλον ο Στέφανος. Πραγματικά δεν έτυχε ποτε να μιλήσουμε για αυτό το θέμα. Στερεώνω το κεφάλι μου στα δυο μου χερια. Ποσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα?? Δεν προλαβαίνω καν να σκεφτώ. Σταματήστε βρε παιδιά λίγο την γη να κατεβω γιατί τόσο γρήγορα που γυρίζει ζαλίστηκα.

"Γεια" ακούω κάποιον από διπλα μου. Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω τον Στέφανο. Δεν έλεγα και τίποτα άλλο??

"Γεια σου" λέω με ένα μικρό χαμόγελο. "Πως και από δω?" τον ρωτάω προσπαθώντας να καθίσω καλύτερα στην θέση μου.

Between Love And HateWhere stories live. Discover now