Κεφάλαιο 38

2.2K 179 41
                                    

Μέχρι να βρω τα ρούχα που θα φορέσω έρχονται στην σκέψη μου τις κλήσεις από απόκρυψη. Ποιος μπορεί να είναι?? Όλο αυτό με κάνει κάπως ανήσυχη και καχύποπτη. Αυτό φταίει που ήμουν τόσο περίεργη στο πάρκο. Πρέπει να ηρεμήσω λίγο γιατί έτσι όπως πάω δεν με βλέπω να χαίρομαι τη πρώτη μου βόλτα ως ζευγάρι με τον Στέφανο. Και με αυτές τις σκέψεις φεύγω μαζί με τον Στέφανο για το πρώτο μας ραντεβού.

-------------------

Το γεγονός πως ο Στέφανος δεν μου αποκαλύπτει που πάμε συν του ότι είναι και το πρώτο μας ραντεβού με κάνει ακόμα πιο νευρική. Προσπαθώ να μην δείξω την νευρικότητα μου αλλα είναι αδύνατον. Συνεχεια αναδύομαι στο κάθισμα μου. Και αν με πάρει σε κανένα ακριβό εστιατόριο?? Αηδία. Δεν είμαι εγώ για τέτοια. Όχι πως δεν θα μου άρεσε αλλα θα είναι κάπως. Μου είπε να ντυθώ όσο πιο απλά μπορώ άρα κάπου ακριβά αποκλείεται. Πάλι καλά. Με τον Στέφανο νιώθω τόσο οικεία. Ούτε προσποιούμαι κάποια άλλη ούτε τίποτα. Ξέρω πως του αρέσω έτσι όπως είμαι. Παρατηρώ τον δρόμο μήπως και καταλάβω που με πάει αλλα μπερδεύομαι περισσότερο. Το μονο που καταλαβαίνω είναι πως έχει παρα πολύ κίνηση. Αν όντως με παίρνει κάπου καλά για να με εντυπωσιάσει?? Δεν θέλω να με πάρει κάπου ακριβά μονο και μονο επειδή πιστεύει ότι μπορεί να εντυπωσιαστώ, γιατί στην εποχή που ζούμε αυτό γίνεται. Θαμπώνονται από τα λεφτά. Δες κώλυμα που βρήκα. Εε δεν μπορώ θα του σπάσω τα νεύρα μέχρι να μου πει. 

"Στέφανε πες μου που πάμε" λέω και γυρίζω ολόκληρη προς το μέρος του.

"Θα δεις" λέει και λέω τα ίδια λόγια κοροϊδεύοντας τον. Άκου εκεί θα δεις. Έλεος, που βρίσκουν το ωραίο στο να μας ταλαιπωρούν?? 

"Αν με παίρνεις κάπου καλά έχω να σου πω πως εγώ δεν θέλω. Αα να, βλέπεις το γήπεδο της μπαρτσελονας?? Καλύτερα να πάμε εκεί παρα κάπου που θα περάσουμε χαλια" λέω και δείχνω με το χέρι μου το γήπεδο που μόλις άρχισε να φαίνεται. Πρέπει να έχει αγώνα γιατί όλα τα φώτα του γηπέδου είναι ανοιχτά, μαζί και οι προβολείς που κάνουν διαφορα σχέδια στον ουρανό. Παρα να μου απαντήσει το μονο που κάνει είναι να χαμογελάσει και να ψιθυρίσει κάτι. Αυτός ο άνθρωπος θα με τρελάνει. Μετά από λίγο το παίρνω απόφαση πως δεν θα μου πει και αρχίζω να παίζω με το κινητό μου. Διαφορα συνθήματα αρχίζουν να ακούγονται και εγώ απλά σκέφτομαι πως θα περνάμε έξω από το γήπεδο. Έλα όμως εγώ που έμπλεξα με ένα τρελό και αυτό που του είπα το έκανε πράξη. Τι εννοώ?? Όχι μονο δεν περνάμε έξω από το γήπεδο. Είμαστε μέσα στο γήπεδο. 

Between Love And HateDonde viven las historias. Descúbrelo ahora