Κεφάλαιο 22

1.8K 201 25
                                    

"Σταύρο??" απο που κι ως που απαντά ο Σταύρος το τηλέφωνο του Άγγελου???

-------------------------------------

Μήπως δεν άκουσα καλά?? Δεν λες και πολύ σπανια την φωνή του Σταύρου. Αλλα είναι σαν να τον άκουσα. Τόσα νεύρα έχω που ακούω και τον Σταύρο τώρα??

"Ruby?" και ναι αυτός είναι ο Σταυρος, για να με καταλάβει και αυτός σημαίνει πως δεν έκανα λάθος.

"Εμμ.. εμμ γεια?!?!" νιώθω τόσο αμηχανία όχι μονο επειδή έχει καιρό να μιλήσουμε αλλα ότι μιλάμε και από το τηλέφωνο του Άγγελου.

"Γεια, γιατί παίρνεις τηλέφωνο τον Άγγελο??" άλλη φορα να ρωτάς πιο απότομα Σταυρο. Μου αρέσει που μου μιλάει σαν να του έχω κάνει εγώ κάτι κακό.

"Εσύ γιατί απαντάς το τηλέφωνο του Άγγελου?" προσπαθώ να γυρίσω την ερώτηση αφού δεν θέλω να αποκαλύψω πολλά.

"Θα μας ζητήσεις και την άδεια που απαντάμε το τηλέφωνο του ξάδερφους μας τώρα??" του ποιού?? και όχι ρε φιλε δεν θα σου ζητήσουμε την άδεια. Δες υφάκι που απέκτησε ο Σταυρος. Πως τα έφερε η ζωή να μου μιλάει εμενα.. ποιάς?? Εμένα.. της κολλητής του έτσι.

"Μήπως θες να ζητήσω συγγνώμη που πήρα?? Λοιπόν τα χαιρετίσματα μου στον ξάδερφο σου" λέω απότομα και είμαι έτοιμη να το κλείσω όταν με διακόπτει ο Σταυρος.

"Πήρες να του ζητήσεις περισσότερη δόση απότι παίρνεις??" Έλα μου?? Δόση?? Όταν λέμε δόση... εννοούμε την δόση τον ναρκωτικών ένα πράμα??

"Τι λες?" είναι το μονο που μπορώ να πω.

"Τα ξέρω όλα Ruby. Οι υπερβολικές δόσης που παίρνεις, οι απόπειρες αυτοκτονίες που έκανες και το καλύτερο που δεν περίμενα ποτε από εσένα?? Μα να κάθεσαι στους ιδιοκτητες των club για να σε βάλουν να παίξεις?? Αίσχος" τι λέει μωρέ αυτός?? Έχω αρχίσει και τα περνώ στο κρανίο.

"ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ??? ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.. ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ??? ΗΜΟΥΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ.. "σταματάω για να πάρω μια ανάσα γιατί με τόσα νεύρα που έχω με βλέπω να παθαίνω κάτι." και δηλαδή όλα τα υπόλοιπα πιστεύεις ποτε πως ήμουν ικανή να τα κάνω??? ΕΕΕ ΟΧΙ ΡΕ ΣΤΑΥΡΟΟ.. ΕΕ ΟΧΙ.. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ. ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ-" δεν με αφήνει να ολοκληρώσω.

"RUBY ΣΚΑΣΜΟΣ. Έρχεται ο Άγγελος. Έχουμε πολλά να πούμε εμείς οι δύο. Θα σε πάρω αύριο να βρεθούμε.Γεια" λέει και το κλείνει. Ναι ρε, πρώτα μας κανεις να θέλουμε να σπάσουμε όλο το σπίτι από τα νεύρα και μετά μας κλείνεις και το τηλέφωνο στα μούτρα. Σίγουρα έχουμε πολλά να πούμε. Δεν με φτάνουν τα αλλα νεύρα που είχα μου δημιουργήθηκαν κι'άλλα. Εισπνοή- Εκπνοή.

Between Love And HateTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang