Κεφάλαιο 7

2.5K 254 55
                                    

Μπαίνοντας μέσα στο αεροδρόμιο βλέπουμε μια αναστάτωση. Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι η Ελένη να έχει αρχίσει καβγά με κάποιο ξένο για να ξεσπάσει τα νεύρα της. Ευτυχώς διαψεύδομαι αλλα αυτό που βλέπω με κάνει να ζαλιστώ και να πέσω πάνω στον Αναστάση που πάλι καλά ήταν από πίσω μου. "Χάθηκε από τα ραντάρ το Airbus Α949 που είχε απογειωθεί από την Αγγλία με προορισμό την Ισπανία" Θεέ μου αυτή δεν ήταν η πτήση της Ελένης?

---------------------------------------------------------------------

Τα πόδια μου δεν με συγκρατούν πλέον. Ούτε ο Αναστάσης μπορεί να με κρατήσει . Νιώθω ένα πόνο στην καρδια μου σαν κάποιος να μου έχει καρφώσει ενα μαχαίρι. Η κολλητή μου. Η μοναδική μου φίλη που ξέρει όλα μου τα μυστικά, την καλή και κακή πλευρά μου, όλα μου τα κουσούρια μπορεί να έχει πεθάνει. Δάκρυα τρέχουν στο πρόσωπο μου και δεν με ενδιαφέρει πως φαίνομαι στους γύρω μου. Νιώθω να με ταρακουνάνε αλλα δεν δίνω σημασία, δεν μπορώ. Όλες οι στιγμές που περάσαμε εγώ και η Ελένη περνάνε από μπροστά μου. Πόσες φορες με έβρισε χωρίς λόγο, πόσες φορες μου στάθηκε στα δύσκολα αλλα και στα εύκολα, πόσες φορες με άκουγε να μιλάω για ώρες, να ξεκινάω από ένα θέμα και να καταλήγω για κάτι άλλο. Τώρα? Τώρα όλα αυτά με ποιον θα τα κάνω? Νέα δάκρυα κυλάνε από τα ματια μου, δεν μπορώ καν να διακρίνω τις φιγούρες που φαίνονται μπροστά μου. Ξαφνικά νιώθω δυο χερια να με σηκώνουν από το πάτωμα και να με τοποθετούν σε μια καρεκλα. Προσπαθώ να διακρίνω ποιος βρίσκετε μπροστά μου αλλα δεν μπορώ, τα ματια μου θολώνουν όλο και πιο πολύ. Αυτός ο πόνος στην καρδια μου όλο και δυναμώνει. Θεέ μου κανε να είναι ένα κακό όνειρο όλο αυτό. Κανε να ξυπνήσω και δεν πάει να είναι και 5 το απόγευμα και η Ελένη να με περιμένει, φτάνει να ξέρω πως είναι ζωντανή.

 "Ψυχή μου μίλα μου" ακούω μια γνώριμη φωνή να μου μιλάει. Κάποιος μου σκουπίζει τα δάκρυα μου. Ο Άγγελος. "Έλα Ruby μου σύνελθε πες μου τι έχεις" με ενθαρρύνει να του μιλήσω. 

"Η-Η Ελέ-ελένη" λέω με δυσκολία και ξανά αρχίζω να κλαίω.

"Παιδιά μπορεί κάποιος να μου πεί τι έγινε?" ρωτάει ο Άγγελος αφού καταλαβαίνει πως εγώ δεν θα μπορέσω να του εξηγήσω. 

 "Και εσύ είπαμε είσαι ο..?"λέει αγριεμένα ο Αναστάσης. 

"Η-Η Ελέ-Ελένη" λέω ξανά με αποτέλεσμα όλοι να στρέψουν την προσοχή τους πάνω μου. 

"Έλα αγάπη μου πες μου τι έγινε" λέει ξανά ο Άγγελος αλλα την ίδια ώρα ακούω από πίσω μου "Μαλάκα την λέει αγάπη του. Κράταμε" δεν έχω την δύναμη να δώσω σημασία στα λόγια που άκουσα. Προσπαθώ να συνέλθω για να εξηγήσω του Άγγελου τι έχει γίνει. 

Between Love And HateDonde viven las historias. Descúbrelo ahora