"Jack εγώ ξέρω πως οποιος αγαπάει δεν προσπαθεί να πληγώσει τον άλλον. Τέλος πάντων πάμε να βρούμε την παρέα??" ρωτάω την ώρα που αρχίζω να απομακρύνομαι από το αηδιαστικό θέαμα που μόλις έχω δει.
"Πάμε αλλα να ξέρεις πως ο Στέφανος κάτι πρέπει να έχει στο νου του για να συμπεριφέρεται έτσι" λέει ο Jack λίγο πριν μπούμε στο αυτοκίνητο, κάνοντας με να απορώ για την συμπεριφορά του Στεφανου.
---------------------------------------
Ένας μηνας. Έχει περάσει ένας ολόκληρος μηνας από τότε που έχει ξεκινήσει το πανεπιστήμιο. Το τι διάβασμα έχω ρίξει δεν περιγράφεται. Να σας περιγράψω λίγο τι έχει γίνει μέχρι σήμερα. Μην φανταστείτε και κάτι το συναρπαστικό. Από την ημερα που ο Στέφανος (που τώρα όλοι τον ξέρουν ως "Steve" αφού έτσι τους είπε να τον φωνάζουν) φίλησε την Ελίζα, αυτή το είχε πεί παντού δηλώνοντας πως τώρα που την φίλησε έχουν αναπτύξει μια πιο "στενή σχέση". Που δεν βγήκε λάθος αφού μετά από λίγες μέρες είχε γίνει το νέο ζευγαράκι του πανεπιστημιου. Έτσι πέρασε ένας μηνας. Βλέποντας το "ζευγαράκι" να κόβει βόλτες στο πανεπιστήμιο δείχνοντας μας το ποσο "ερωτευμένοι" είναι. Και επειδή δεν φημίζομαι για την τύχη μου, έτυχε πολλές φορες να συναντηθώ με το ζευγαράκι και όπως ήταν αναμενόμενο η Ελίζα δεν έχασε την ευκαιρία να μου δείξει το νέο της απόκτημα. Φυσικά και δεν έδειξα πως τον ήξερα. Τι να της έλεγα?? "Αα ναι βρε το ξέρω το παιδί. Μου πουλούσε αγάπες για αρκετό καιρό. Αλλα τελικά στο τέλος του πέρασε??" αντιθέτως το μονο που κάναμε ήταν να συστηθούμε ξανά κάνοντας μια πολύωρη χειραψία που δεν πέρασε απαρατήρητη από την Ελίζα. Η παρέα προσπάθησε 2-3 φορες να μου μιλήσει για το ζευγαράκι αλλα εγώ πάντα άλλαζα θέμα. Η μονη μου απασχόληση τώρα για να με κάνει να ξεχνιέμαι είναι το διάβασμα (για να δείτε που κατάντησα ). Με τους μόνους που μιλάω καθημερινά είναι με την Ελένη και τον Jack. Όπως ήταν αναμενόμενο η Ελένη μόλις έμαθε την κατάσταση που επικρατεί, άρχισε να βρίζει τους πάντες και μου υποσχέθηκε πως μόλις τελειώσει την εξεταστική της θα έρθει να με δει. Ο Jack από την άλλη δεν προσπάθησε ούτε μια φορα να μου μιλήσει για το ζευγαράκι, το μονο που έκανε μόλις το έμαθε ήταν να γελάσει. Φυσικά για να μην λέμε και ψέματα μιλούσα περισσότερο με αυτούς τους δυο επειδή χάρη σε αυτούς το blog μου έχει αποκτήσει web radio. Με τι βοήθεια τους πλέον θα μπορώ να βάζω δικά μου τραγούδια να παίζουν και θα μπορεί ο κάθε ένας να τα ακούει. Οι τελικές πινελιές θα μπούν σήμερα άρα από αύριο θα μπορώ και επίσημος να διαφημίζω το δικό μου radio.
STAI LEGGENDO
Between Love And Hate
Storie d'amoreΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...