"Λοιπόν Αθηνά πως πάει με την σχολή σου?" ρωτάω καθώς βολεύομαι στον καναπέ.
"Μια χαρά. Πολύ διάβασμα. Δύσκολο πράγμα η ιατρική αλλα τα καταφέρνω." πάω να απαντήσω αλλα κοκαλώνω όταν ακούω την Ελένη να μιλάει σε κάποιον στην πόρτα
"Οο Στέφανε πως και από εδώ? Πέρασε "
----------------------------------
Στέφανε?? Είπε Στέφανε?? Αποκλείεται. Γυρίζω σιγά-σιγά το κεφάλι μου και έρχομαι αντιμέτωπη με .... Ο θεέ μου.. Ένας κούκλος στέκεται στην πόρτα μου. Μοιάζει πραγματικά με θεό. Ψηλός, αδύνατος αλλα παράλληλα γυμνασμένος και με ένα πρόσωπο τόσο όμορφο.. είχε δίκιο η Ελένη. Όπα tattoos είναι αυτά στα χερια του?? Λιποθυμάω τώρα. Δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα ματια μου από πάνω του ή μάλλον μπορώ αφού μια δυνατή αγκωνιά με κάνει να ξυπνήσω από το λήθαργο που βρισκόμουν.
"Μην τον κοιτάς έτσι καλε.. εγώ προτείνω αθόρυβα να αρχίσεις να πηγαίνεις προς το δωμάτιο σου" μου λέει η Αθηνά αφού έχει καθίσει διπλα μου. Γυρίζω το κεφάλι μου και την κοιτάω, τώρα θέλει να με διώξει ή είναι η ιδέα μου?
"Ορίστε?" λέω περίεργα αφού δεν έχω καταλάβει το σκοπό που μου λέει να πάω στο δωμάτιο μου.
"Θέλεις αυτός ο θεός να σε δεί με πιτζάμες της hello kitty? Εγώ στην θέση σου θα ντρεπόμουν. Άντε πήγαινε πρίν σε δεί η Ελένη και αρχίσει. Θα πω ότι πηγες να δείς κάτι στο blog σου. Άντε καλε ακόμα κάθεσαι??" με σπρώχνει η Αθηνά από τον καναπέ. Σκύβω το κεφάλι μου για να δω τι φοράω και ένα δίκιο το έχει. Ένας τέτοιος κούκλος να με δεί με πιτζάμες της hello kitty?? θα ήταν λίγο ντροπιαστικό. Αποχωρώ από το σαλόνι και με αθόρυβα βήματα πηγαίνω στο δωμάτιο μου. Κλείνοντας την πόρτα ακούω την Ελένη να ρωτάει που είμαι και η Αθηνά να λέει ότι πήγα να ενημερώσω το blog μου. Αχχ, αυτήν την κοπέλα ποσο την αγαπώ. Αλλα έχει δίκιο, πρέπει να ενημερώσω το blog μου. Ανοίγω γρήγορα-γρήγορα το laptop, βρίσκω το νέο video του Bera και το ανεβάζω.
Γεια σου, Κόσμε!
Να και το δεύτερο update της ημέρας.Το νέο τραγούδι του Bera θα κυκλοφορήσει αύριο αλλα εσείς έχετε την τιμή όχι μονο να το ακούσετε πρώτοι αλλα και να δείτε αυτό το τέλειο video clip που παίζουν μέσα αγαπημένοι μας viners. Ελπίζω να το απολαύσετε. Μείνετε συντονισμένοι γιατί ακολουθεί και τρίτο update με ένα πολύ ωραίο remix ή mashup, όπως θέλετε πέστε το. Τα λέμε guys.
Η Melody αποσυνδέεται xxx
Ουφφ πάει και αυτό. Τώρα εγώ τι είχα να κάνω?? Αχ ναι να ντυθώ. Ανοίγοντας την ντουλάπα αρχίζω να σκέφτομαι τι μπορώ να φορέσω. Όχι κάτι επίσημο, είπαμε ήρθε ξαφνικά σπίτι. Ούτε κάτι πολύ απλό. Ποσο μου σπάει τα νεύρα όταν κάτι γίνετε αναπάντεχα. Λοιπόν, θα βάλω ένα κοντό μαύρο παντελονάκι που έχει μικρές μαργαρίτες πάνω και ένα άσπρο τοπάκι. Κοιτάζομαι στο καθρέφτη αλλα κάτι δεν μου αρέσει. Προσπαθώντας να σκεφτώ τι μπορώ να βάλω για να φαίνεται πιο "φυσικό" το αποτέλεσμα βλέπω κρεμασμένη μια μαύρη δαντελωτή ζακέτα που είχα αγοράσει πρόσφατα. Όταν την φοράω βλέπω πως το αποτέλεσμα μου αρέσει. (Τα ρούχα που φοράει η ruby είναι στην εικόνα πάνω) Να βαφτώ δεν χρειάζεται, είπαμε να είμαστε ευπαρουσίαστες αλλα όχι να παστωθώ με makeup. Έτσι και αλλιώς δεν το χρειάζομαι αφού δόξα το θεό σπυράκια για να κρύψω δεν έχω. Το μαλλί μου είναι μια χαρά άρα νομίζω ήρθε η ώρα να βγω. Πάω να ανοίξω την πόρτα αλλα βλέπω ότι το χέρι μου τρέμει. Χαστουκίζω νοητά τον εαυτό μου αφού δεν βρίσκω τον λόγο να αγχώνεται τόσο πολύ. Απλά ένας κούκλος βρίσκετε στο σαλόνι μου. Ανοίγω την πόρτα και ήρεμα πηγαίνω προς το σαλόνι.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...