"Καλά κόρη δέρμας. Συνεχίζω. Που έμεινα? Αα ναι. Εε ήρτα τζε θωρώ την πόρτα ανοιχτή. Λάλο τζε εγώ επέλανε τέλεια τούτη αφήνει τζε τις πόρτες ανοιχτές. Μπαίνω μέσα τζε θωρώ εσένα-" σοβαρά τώρα?? Το κουδούνι αρχίζει να παίζει σαν τρελό με αποτέλεσμα η Ελένη να σταματήσει να μου εξηγεί τι έγινε εχτές. "Περίμενε να δω ποιος ένει τζε έρκουμε να σου συνεχίσω" λέει και φεύγει. Προσπαθώ να θυμηθώ κάτι από εχτές αλλα τίποτα, όλα σταματούν όταν πήγα να πάρω πετσέτα για τον Αναστάση.
-----------------------------------------
"Καλησπέρα είναι η Ruby μέσα?" κάπου ξέρω εγώ αυτή την φωνή.
"Ναι. Είσαι ο...??" ρωτάει η Ελένη καχύποπτα. Θα ζητήσει και ταυτότητα στο τέλος αυτή η κοπέλα.
"Είμαι ο Άγγελος, φίλος της Rubys " Ο Άγγελος? Τι γυρεύει εδώ?
"Φίλος? Τέλος πάντων περνα μέσα" είναι γέλιο να ακούω την Ελένη να μιλάει ισπανικά. Με το ζόρι κρατιέται να μην πετάξει κάτι στα κυπριακά, είμαι σίγουρη. Η πόρτα ανοίγει και βλέπω την Ελένη να μου κάνει νοήματα με το πρόσωπο της. Τώρα νομίζει ότι καταλαβαίνω? Μοιάζει τελείως σαν το καθυστερημένο.
"Εμμ δεν ήξερα ότι σε ξύπνησα. Δεν μου το είπε και η κοπέλα που έχεις για το σπίτι." Ορίστε? Πες μου πως πέρασε την Ελένη για καθαρίστρια. Αφού αυτή η δυο γνωρίστηκαν στο αεροδρόμιο. Εντάξει έτσι όπως είναι ντυμένει η Ελένη τώρα άνετα την περνάς για καθαρίστρια.
"Επέρασεν με για καθαρίστρια τούτος?" με ρωτάει η Ελένη.
"Αα είναι ξένη? Πάντως φαίνεται να κάνει καλά την δουλειά της. Πεντακάθαρο βλέπω το σπίτι." συνεχίζει ο Άγγελος. Η Ελένη με κοιτάει περιμένοντας μια απάντηση. Εγώ απλά της νεύω με το κεφάλι καταφατικά. Απότομα η Ελένη πηδάει πάνω στον Άγγελο και του τραβάει τα μαλλιά.
"Φένομε σου εγώ για καθαρίστρια ρε κιλίτζιρε ? 'Αδε δαμέ μαλλί που έσσεις. Ένα σου ξεριζώσω μια-μια τις τρίσσες σου."
"Πας καλά κορίτσι μου τι λες? Και φύγε από πάνω μου. Ouch τα μαλλιά μου. Ruby πές της κάτι. Η καθαρίστρια σου τρελάθηκε" ο Άγγελος ανεμίζει τα χερια του προσπαθώντας να σταματήσει την Ελένη. Το θέαμα είναι πέρα για πέρα γελοίο. Προσπαθώ να σηκωθώ από το κρεβάτι αλλα μόλις κάνω 2 βήματα νιώθω ένα πόνο στο κεφάλι που με κάνει να ζαλιστώ και να χάσω την ισορροπία μου. Ο Άγγελος και η Ελένη σταματούν απότομα μετά από τον θόρυβο που άκουσαν. Λογικό αφού έσκασα σαν το καρπούζι στο πάτωμα. Η Ελένη φεύγει από τον Άγγελο και τρέχει να δεί αν είμαι καλά.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...