Χριστέ μου. Τι όνειρο ήταν τώρα αυτό?? Νιώθω την καρδια μου να χτυπα τόσο γρήγορα που νομίζω θα βγει έξω. Τώρα εγώ είδα εφιάλτη ή ονειρεύτηκα τον Άγγελο??
-------------------------------------
Θεέ μου τι ήταν πάλι τούτο?? Πόση ώρα κοιμάμαι?? Έχω ιδρώσει πραγματικά. Αυτά τα γεγονότα τα έχω ξαναζήσει. Το μονο ερώτημα που γυρίζει στο μυαλό μου είναι γιατί τώρα να δω όνειρο τον Άγγελο?? Έτσι όπως είμαι τώρα δεν νομίζω να με ξανά πάρει ο ύπνος. Ξεφυσάω και προσπαθώ να ξεμπλεχτώ από τα σκεπάσματα. Μα καλά πάλευα και στον ύπνο μου?? Όταν τα καταφέρνω, με μεγάλη δυσκολία μπορώ να πω, πηγαίνω προς την κουζίνα. Προσπαθώ να μην κάνω αρκετό θόρυβο γιατί νομίζω η Λιζ κοιμάται στο δωμάτιο της Ελένης. Αφού περνώ ένα ποτήρι νερό πηγαίνω ξανά στο δωμάτιο μου. Ακόμα νιώθω την καρδια μου να χτυπα γρήγορα. Περνώ το laptop μπας και ξεχαστώ λιγάκι. Κοιτάζω την ώρα και ξαφνιάζομαι όταν βλέπω πως είναι 6 το πρωί. Εντάξει δεν είναι και τραγική η ώρα. Μιας που άνοιξα το laptop λέω να μπω στο blog μου. Από εδώ με βολεύει καλύτερα να απαντάω σχόλια και μηνύματα. Αφού έχω χρόνο μέχρι να πάει 8 και να ετοιμαστώ για το πανεπιστήμιο σκέφτομαι να ενημερώσω το blog.
Γεια σου, Κόσμε!
Ναι φυσικά και ζω, το ξέρω χάθηκα αλλα αυτά έχει αμάν είσαι στο δεύτερο έτος. Σας έχει τύχη να δείτε παράξενο όνειρο?? Και όταν εννοώ παράξενο όνειρο εννοώ να ξυπνήσετε τόσο νωρίς όσο εγώ και να έχεις χάσει την αίσθηση του χρόνου και του τόπου που βρίσκεσαι. Η καρδια σας να χτυπα τόσο γρήγορα που να νομίζετε πως θα βγει έξω από το σώμα σας και να μην σας παίρνει ξανά ο ύπνος όσες φορες και αν προσπαθήσατε. Μισώ απίστευτα αυτά τα όνειρα. Σε βάζουν να σκέφτεσαι πράγματα που πριν ούτε καν θα τα σκεφτόσουν. Απεχθάνομαι αυτή την διαδικασία. Σας έχει τύχη?? Πως το αντιμετωπίσατε?? Βρίστε ελευθερα δεν παρεξηγώ ^.^ Επίσης οι τρελοί μου φίλοι έφτιαξαν ένα πολύ ωραίο video μέσα σε πολύ λίγες ώρες για μια εργασία που τους είχε ανατεθεί. Ρίξτε του μια ματια, αξίζει.
Η Melody αποσυνδέεται xxx
Για να δούμε αν έχει τύχη και σε αυτούς κάτι παρόμοιο. Δεν θα μου άρεσε να μάθω πως είμαι η μονη που το παθαίνω.
DarkLord: "Τι κανεις πριγκίπισσα τέτοια ώρα ξύπνια?? Τι όνειρο είδες και σε τρόμαξε τόσο??" βγαίνει ξαφνικά ένα μήνυμα από τον Στέφανο τρομάζοντας με. Καλά ποτε πρόλαβε να δεί το post που έκανα??
Melody: "Είδα τον Άγγελο-" τι σκατά πάω να γράψω??? Κατευθείαν το σβήνω και προσπαθώ να σκεφτώ κάτι καλο να του πω. Melody: " Εμάς τους δυο μαζί. Εφιάλτης" εντάξει όχι ακριβώς εφιάλτης αλλα καλύτερο από την αλήθεια.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...