Κεφάλαιο 24

1.9K 210 31
                                    

"NataliaRoss": "Τι έγινε Στεφανούκο, φανερωθήκαμε?? Πως σου φάνηκε φιλενάδα, ο Στέφανος ή μάλλον να πω Dark?? Να τον χαίρεσαι "γλυκιά" μου" Δηλαδή για να καταλάβω, γιατί δεν με λες και εύστροφη. Ο Dark είναι ο Στέφανος?? και αν τελικά είναι, εγώ ποσο ηλίθια είμαι για να μην το καταλάβω?? Νομίζω ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.

--------------------------------------------

Εδώ και δέκα λεπτά κάθομαι σαν την ηλίθια στην μέση του δωματίου και κοιτάζω το κενό. Και αν όντως ο Στέφανος είναι ο Dark εγώ τι θα κάνω?? Πριν κάνω οτιδήποτε πρέπει πρώτα εγώ να σκεφτώ πως έγιναν έτσι τα πράγματα. Να θυμηθώ πως αυτή οι δυο μπήκαν στην ζωή μου τόσο ξαφνικά. Ο Dark μπήκε με τον χειρότερο τρόπο αφού ήταν αυτός που προσπάθησε να χαλάσει όσα έκτιζα καιρό. Στην συνεχεια μετά από διαφορες συζητήσεις ήρθαμε πιο κοντά αλλα πάντα κάτι με κρατούσε πίσω και κάτι με τράβαγε απίστευτα πάνω του. Μάλλον ήταν αυτή η μυστικοπάθεια που κρατούσε. Από την άλλη ο Στέφανος μπήκε κάπως παράξενα. Αφού στην αρχή τον συνάντησα στο πάρκο σαν δολοφόνο κάτι που μου τράβηξε τρομερά την προσοχή, ειδικά εκείνα τα ματια. Μετά από τις χαζομάρες του Αναστάση αποκαλύφθηκε πως ήταν ο Στέφανος. Άραγε αν δεν γινόταν εκείνο το περιστατικό με τον Αναστάση και δεν τον έβλεπε η Ελένη θα εμφανιζόταν ποτε?? Και τώρα γιατί να παίζει τον Dark και να μην μου το λέει?? Αφού πολλές φορες έτυχε να μιλάω με τον Dark και να είμαι με τον Στέφανο. "Ναι Ρουμπίνι μου αλλα πάντα έβρισκε αφορμή να φεύγει όταν του ερχόταν μήνυμα. Όπως εκείνη την φορα στο studio, που νόμιζες πως είχε κοπέλα" έρχεται να με κάνει ακόμα πιο χαλια το υποσυνείδητο μου. Που αν το σκεφτώ καλύτερα δεν έχει λάθος. Πάντα έβρισκε αφορμές για να φεύγει και πάντα η συζήτηση έκλεινε απότομα. Όσο σκέφτομαι ότι μιλούσα στον Στέφανο για τον Dark τόσο πολύ ντρέπομαι. Ποσο ηλίθια παίζει να είμαι. Αν κάτσω να σκεφτώ ακόμα λίγο πιστεύω θα τρελαθώ τελείως. Πρέπει μια και καλή να ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση. Θα πάρω την Ελένη τηλέφωνο να- Και όπως πάντα κάποιος θα θυμηθεί να μου κτυπήσει την πόρτα μέσα στην νύχτα.

"Ποιος?" φωνάζω πριν φτάσω στην πόρτα.

"Στέφανος" ακούω και κοκαλώνω. Αμάν, τι γυρεύει αυτός εδώ?? Θα κάνω πως δεν είμαι μέσα. "Αφού μόλις τώρα τον ερώτησες ποιος ένει. Ηλίθια" λέει το υποσυνείδητο μου. Δεν φτάνει που έρχεται μονο για να με ειρωνευτεί μου μιλάει και στα κυπριακά και νομίζω πως ακούω την Ελένη. Πιστέψτε με δεν είναι καθόλου ωραίο να έχεις μια Ελένη στο κεφάλι σου. "Ρουμπινούλα μου" τον ακούω να λέει με παράξενη φωνή. Τώρα αυτός τι έπαθε?? Ανοίγω προσεκτικά την πόρτα και αμέσως μπαίνει μέσα και με αγκαλιάζει. Το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνω είναι πως μάλλον είναι μεθυσμένος αφού η μυρωδιά του αλκοόλ κατακλύζει όλο το χώρο.

Between Love And HateWhere stories live. Discover now