"Είσαι έτοιμη για το δώρο σου??" ακούω το Jack να λέει ακόμα έχοντας με στην αγκαλιά του.
"Τι πραγ-" είναι το μονο που προλαβαίνω να πω πριν τα χείλη του Jack ενωθούν με τα δικά μου.
------------------------------
Θεέ μου ο Jack με φιλάει. Ο JACK ΜΕ ΦΙΛΑΕΙ. Μπροστά σε όλο το πανεπιστήμιο. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. Μπροστά στο Steve. ΜΠΡΟ- ΟΠΑ ΤΙ?? και σαν να ξύπνησα κατάλαβα γιατί με φύλαγε ο Jack.
"Σταματα να την φιλάς γαμώτο." ακούω τον Steve να λέει την ώρα που απομακρύνομαι από τον Jack. "Με εσένα μαλακα θα τα πούμε μετά" τον βλέπω να προσπαθεί να μην κάνει κάποια σκηνή. Ανακουφίζομε όταν τον βλέπω να απομακρύνεται από τον Jack αλλα κοκαλώνω όταν τον βλέπω να ορμάει καταπάνω μου. Χωρίς να το καταλάβω βρίσκομαι στον ωμο του Steve πηγαίνοντας κάπου που δεν ξέρω.
"Τι κανεις?? Πας καλά?? Άφησε με κάτω, τώρα" λέω την ώρα που χτυπιέμαι για να με αφήσει. Προσπαθώ να δω που είναι οι φίλοι μου για να με βοηθήσουν αλλα παρα να τους δω να τρέχουν να με κατεβάσουν τους βλέπω να γελάνε σαν τους χαζοχαρούμενους. Που είσαι ρε Ελένη να τον κάνεις άχρηστο. Okay κάναμε τον Steve να ζηλέψει, εμενα ποιος με σώζει τώρα??
"Και τώρα οι δυο μας" λέει την ώρα που κυριολεκτικά με έχει στριμώξει σε ένα τοίχο.
"Πρέπει να χαρώ για αυτό Steve?" λέω όσο πιο ψύχραιμα μπορώ. Μην ξεχνάμε πως δεν μας χωρίζει και μεγάλη απόσταση.
"Πως με είπες?? Steve??" ρωτάει ανασαίνοντας βαριά.
"Έτσι δεν είπες σε όλους να σε φωνάζουν?? Έτσι-"
"Τους άλλους Ruby. Τους άλλους. Όχι εσύ" λέει και απομακρύνεται από κοντά μου. Τον βλέπω να πηγαινοέρχεται με τα χερια του δεμένα πίσω στο λαιμό του και δεν ξέρω τι να πω. "Γαμώτο Ruby.Γαμώτο" λέει και ορμάει ξανά πάνω μου. Περνάνε λίγα δευτερόλεπτα για να καταλάβω ότι ο Stev -Στέφανος με φιλάει. Okay. Τώρα μπορείτε να σημειώσετε πυροτεχνήματα, πεταλούδες, μην σας πω ολόκληρο το ζωικό βασίλειο. Και σαν να ξύπνησα -για ακόμα μια φορα. Τελικά τα φιλια με βοηθάνε να σκέφτομαι καλύτερα. Βγαίνω εκτός θέματος έτσι?- κατάλαβα το ποσο ερωτευμένη είμαι με τον Στέφανο. Αλλα αστραπιαία έρχεται στην σκέψη μου η Ελίζα.
"Σκατά. Στέφανε έχεις κοπέλα γιάυτό σταματα" λέω και τον σπρώχνω. Με κοιτάζει για λίγα λεπτά και σιγά σιγά επανέρχεται αυτό το ηλίθιο βλέμμα στο πρόσωπο του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Between Love And Hate
RomansaΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...