Κεφάλαιο 28

2.2K 209 33
                                    

"ΣΤΕΦΑΝΕ?!?!?" λέει και τρέχει προς μια κατεύθυνση πίσω μου. Τι είπε μόλις τώρα?? Άκουσα καλά?? Είπε Στέφανε?? Ο γνωστός Στέφανος??

----------------------------------

Ανάσες Ruby. Αποκλείεται να είναι ο Στέφανος. Και αν είναι?? . Για κάτσε. Πολύ σοβαρά δεν πήρα το όλο ζήτημα?? Ούτε τα είχαμε, ούτε χωρίσαμε. Άρα εγώ γιατί κάνω έτσι?? Κάποιος να μου ανοίξει τα ματια δεν υπήρχε ρε παιδιά?? Κάθομαι και κλαίω την μοίρα μου εδώ και μήνες. Έλεος. Νιώθω σαν να έχω χάσει τον εαυτό μου. Που πήγε η Ruby που ήξερα?? Δεν θα το αφήσω όμως να με πάρει από κάτω. Okay έγινε ότι έγινε αλλα μένει στο παρελθόν. Πάμε τώρα για καινούριες εμπειρίες. Γυρίζω να δω που πήγε η Εύα και όταν την βλέπω στην αγκαλιά κάποιου αλλου που δεν μοιάζει καθόλου με τον Στέφανο, ξεφυσάω και νιώθω ένα μεγάλο βάρος να φεύγει από πάνω μου. Αν τον έβλεπα μπροστά μου είμαι σίγουρη πως όσα είπα μέχρι τώρα θα είχαν εξαφανιστεί στην στιγμή. Παραδέχομαι πως μου αρέσει ο Στέφανος αλλα δεν ξέρω αν τα αισθήματα μου είναι πιο βαθιά. Δεν είναι ώρα τώρα να σκέφτομαι αυτό το θέμα. Προσπαθώ να ξεχάσω για λίγο το θέμα με τον Στέφανο και κοιτάζω τον νεαρό μπροστά μου. Τόσο μικροκαμωμένος όχι σαν τον Στέφανο, που είναι τόσο γυμνασμένος- Τι σκατά Ruby?? Γιατί συγκρίνω τον άνθρωπο με τον Στέφανο?? Δεν πάμε καθόλου καλά. Πρέπει να πάω όσο πιο γρήγορα σπίτι μου. Αφήνω την Εύα πίσω μου και πάω στο αυτοκίνητο που με περιμένουν τα παιδιά. Δεν έχω καμια απολύτως όρεξη να ασχοληθώ με τον νεαρό που είδα, αφού θα αρχίσω να συγκρίνω τα πάντα πάνω του με τον Στέφανο, πράγμα πολύ άσχημο.

"Έχετε πολλά να μου πείτε το ξέρετε έτσι??" κοιτάζω με νόημα τον Άγγελο και τον Σταυρο. Είμαι τόσο χαρούμενη που τους έχω εδώ. Ναι και τον Άγγελο, δεν ξέρω γιατί αλλα δεν μου άρεσε που ήμασταν έτσι. 

"Όλα στην ώρα τους μικρή" λέει ο Λευτερης κλείνοντας μου το μάτι από το καθρέφτη. 

"Εμείς μπορούμε να πηγαίνουμε, η Εύα θα πάει με το άλλο αυτοκίνητο" λέει ο Άγγελος και κάνει νόημα στον Λευτερη να ξεκινήσει. 

"Καλά με ποσα αυτοκίνητα ήρθατε??" 

"Με 4. Στο ένα εμείς οι 4. Στο άλλο τα πιτσουνάκια μονα τους και ο Λοΐζος με την Εύα στο άλλο. Νομίζω πως κάτι παίζει μεταξύ τους αλλα ακόμα δεν είμαι σίγουρος και στο τελευταίο η Λιζ μονη της αφού με τόσα ψώνια που είχε στο αυτοκίνητο δεν χωρούσε κανέναν άλλο. Τώρα που το λέμε θα χώρεσε τον Tom αφού δεν νομίζω να τον άφησε να πάρει ταξί. " απαντάει στην ερώτηση μου ο Άγγελος. 

Between Love And HateWhere stories live. Discover now