DarkLord: "Να κοιμηθείς πριγκίπισσα. Να μην κανεις και μαύρους κύκλους. Καληνύχτα" επειδή δεν θέλω να τον βρίσω και επειδή δεν βλέπω ούτε τα γράμματα, κλείνω το κινητό και το αφήνω στο κομοδίνο. Σκεπάζομε καλύτερα και ο ύπνος με παίρνει πολύ γρήγορα. Τελικά ο Dark έχει πλακα.
------------------------------------------------
Ένα θα σας πω. Μην κοιμηθείτε ποτε με τον Λευτέρη στο ίδιο κρεβάτι. Δεν φαντάζεστε πόσες κλοτσιές έχω φάει και η μια από αυτές ήταν πολύ επώδυνη. Ακόμα πονάω το δεξί μου πόδι, πάλι καλά που δεν μου το έσπασε.
Βρίσκομαι εδώ και 10 λεπτά στην κουζίνα και κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Τι όμορφη που είναι η Βαρκελώνη. Τόσος κόσμος βυθισμένος στις δικες του σκέψεις,σαν ρομπότ να εκτελέσουν τις δουλειές τους και ύστερα να γυρίσουν στο σπίτι τους. Είναι και μουντός ο καιρός σήμερα, έχω σηκωθεί και με ένα βάρος στο στήθος. Μάλλον θα είναι που θα πρέπει να ξανά πάω πανεπιστήμιο. Όλα τα είχαμε, οι ξινοί καθηγητές μας έλειπαν. Ακούω κλειδιά στην πόρτα και πάω προς τα εκεί. Βλέπω την Ελένη να μπαίνει κουρασμένη μέσα στο σπίτι και πίσω της να στέκεται ο Μιχάλης. Να δούμε ποτε θα φύγει και αυτός.
"Φαίνεται πως δεν κοιμήθηκες καλά στην Αθηνά. Είσαι καλά?" ρωτάω προσπαθώντας να βρω ένα λόγο που δείχνει τόσο κακοδιάθετη. Μάλλον θα την επηρέασε και αυτήν ο καιρός.
"Τι?? Εε ναι, ναι. Ακολούθαμε." λέει ξερα και πηγαίνει προς το δωμάτιο της. Τι έπαθε? Καιρό έχω να την δω έτσι, από τότε με τον πατέρα μου. Τι τον θυμήθηκα τώρα αυτόν?? "Κάτσε έχω σοβαρά πράγματα να σου πω." λέει με ένα σοβαρό ύφος. Ούτε κυπριακά μιλάει...Χριστέ μου, αρχίζω και τρομάζω. Η Ελένη με σοβαρό ύφος. Κάθομαι στο κρεβάτι και κάθεται απέναντι μου. "Ότι πούμε πρέπει να μείνει μεταξύ μας. Προς το παρόν δεν πρέπει να πεις τίποτα." λέει χαμηλόφωνα. Κουνάω θετικά το κεφάλι μου και την παροτρύνω να συνεχίσει. "Θα ακούσεις καλά αυτά που θα σου πω και δεν θα με διακόψεις μέχρι να σου πω να μιλήσεις" λέει αυστηρά κάτι που με κάνει να ανησυχήσω περισσότερο. Ξανά κουνάω το κεφάλι μου θετικά και περιμένω.
"Εχθές έφυγες από το club άρον-άρον. Κάτι δεν μου άρεσε. Ολόκληρη DJ και να φεύγει έτσι και ο ιδιοκτήτης να μην έχει καν πρόβλημα και επιπλέον να είναι αυτός που την διώχνει?? Δεν βγάζει καν λογική. Για να σε διώξουν έτσι γρήγορα από το club μάλλον πρέπει κάτι να' θέλαν να σου κρύψουν." σταματάει για να πάρει μια ανάσα και συνεχίζει. "Μόλις έφυγες παρατήρησα μια αναστάτωση και δεν κατάλαβα τον λόγο. Οι υπόλοιποι που βρισκόντουσαν στο club ήταν όλοι σαν τους κοιμισμένους. Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι κάτι πρέπει να τους είχαν ρίξει στα ποτά τους. Πάλι καλά εγώ δεν πρόλαβα να πιώ. Μετά από κανένα δεκάλεπτο βλέπω τον Αναστάση να μπαίνει μέσα. Στην αρχή νόμιζα ήταν τυχαία αλλα έλα που δεν ήταν. Ο Άγγελος με μια συνοδεία 10 ατόμων συνόδεψαν τον Αναστάση στα έγκατα του club και όπως περιμένεις και εσύ τους ακολούθησα. Και εδώ αρχίζει το καλο." σταματάει και περιμένει να δει την αντίδραση μου ως τώρα. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Αρχίζω να σκέφτομαι διαφορα σενάρια. "Ο Άγγελος γνωρίζετε με τον Αναστάση. Λοιπόν.. θα στο πω μια και έξω γιατί όπως και να το πω το τέλος το ίδιο σκατά θα είναι. Ξεκινάω και ο θεός βοηθός. Ο φίλος μας ο Αναστάσης δεν είναι όπως τότε που τον θυμόμαστε. Έχει κάποια οικονομικά προβλήματα που επέλεξε να μην μας τα πεί. Είναι εδώ και πολύ καιρό DJ που επέλεξε και αυτό να μας το πεί. Όταν ήρθατε να με πάρετε από το αεροδρόμιο και είδε ο Αναστάσης πως γνωρίζεις τον ιδιοκτητη του Grace club, είπε να το εκμεταλλευτεί. Την επομενη μέρα ακριβώς πήγε και τον βρήκε για να του ζητήσει να παίξει στο club του.Ο Άγγελος δέχτηκε με ένα όρο." σταματάει ξανά και με κοιτάζει που αναδύομαι συνεχεια στην θέση μου. Κάτι δεν μου αρέσει σε όλο αυτό. Αυτό το βάρος που νιώθω από το πρωί όλο και μεγαλώνει. "Ο ορος ήταν να σου ριχτεί, να προσπαθήσει να σε βιάσει, με λίγα λόγια να σε τρομοκρατήσει. Και ο λόγος?? Για να έρθει πιο κοντά σου ο Άγγελος. Να βασίζεσαι πάνω του. Να τον δεις σαν ήρωα που σε σώζει από τον κακό φίλο.Ο Αναστάσης λόγω του μεγάλου ποσού που θα έπαιρνε δέχτηκε. Για να μην πολυλογώ γιατί δεν μου είναι καθόλου εύκολο, το απειλητικό μήνυμα που δέχτηκες ήταν από τον Άγγελο. Όλα αυτά για την προσωπική σου ζωή τα έμαθε από τον Αναστάση. Ο Αναστάσης για να πάρει θάρρος και να μπορέσει να σου φερθεί έτσι, άρχισε να παίρνει διάφορες ουσίες. Την ώρα που πήγε να σε βιάσει ήταν υπό την επήρεια διαφορων ουσιών. Άρα καταλαβαίνεις πως δεν θα σε τρομοκρατούσε απλά αλλα θα το έκανε στα αλήθεια. Τα σχέδια του πάλι καλά χάλασαν." ακόμα ένα διαλειμμα για να δει αν είμαι καλά. " Ο Άγγελος ήρθε πολλές φορες σε αντιπαράθεση με τον Αναστάση. Ο Αναστάσης πήρε πολλά λεφτά και ακόμα παίρνει γιατί απειλεί τον Άγγελο πως αν δεν του δώσει κι αλλα θα έρθει να σου τα πει όλα. Μετά από τόσες καταχρήσεις το μυαλό του Αναστάση δεν λειτουργεί και τελείως σωστά. Με λίγα λόγια θέλει να κάνει κακό και στους δυο. Γι'αυτό και ο Μιχάλης μπήκε για να σε προστατεύει αλλα και για να σε παρακολουθεί και να λέει ότι κανεις στον Άγγελο. Σου τα λέω όλα αυτά εδώ που δεν μπορεί να μας ακούσει. Θα μάθαινα και άλλα, αλλα ήταν ριψοκινδυνο να κάτσω περισσότερο εκεί. Πριν φύγω όμως άκουσα κάτι για το blog σου και κάτι για παρακολούθηση. Είπε ένα όνομα αλλα δεν πρόλαβα να ακούσω. Ruby συγνώμη που θα στο πω αλλα έχεις μπλέξει άσχημα. Έχεις ένα ναρκομανή, ψιχάκια και πρώην φίλο να θέλει να σε σκοτώσει γιατί πιστεύει πως εσύ φταίς για όλα και έχεις ένα κτητικό και επικίδυνο φίλο - ο θεός να τον πει φίλο δηλαδή- να προσπαθεί να σε κάνει δικια του με ότι μέσο βρει. Ανησυχώ αρκετά για εσένα. Τώρα μπορείς να πεις ότι θέλεις αλλα πάντα χαμηλόφωνα." λέει και περιμένει τι θα πω. Εγώ προσπαθω να τα βάλω όλα σε μια σειρά. Διαφορες προτάσεις σκόρπιες μέσα στο μυαλό μου και εγώ στην μέση να προσπαθώ να τις συμμαζέψω.. Όλο αυτό το βάρος μεγαλώνει και νιώθω πως θα εκραγώ.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...