"Άρα θα πέσει αρκετό ξύλο απόψε" συμπληρώνει την πρόταση και εγώ ξέρω πως απόψε η θα το γιορτάσουμε ήρεμα όλοι μαζί ή θα πέσει ξύλο. Και όλοι ξέρουμε ποιο είναι το πιο πιθανό ενδεχόμενο. Τουλάχιστον θα περάσουμε ωραία σκέφτομαι και αρχίζω να ετοιμάζομαι.
----------------------
Σας προκαλώ να το κάνετε εικόνα! Εμενα ντυμένη στα άσπρα από πάνω μέχρι κάτω, λάμποντας από χαρά δείχνοντας τελείως σαν την χαζοχαρούμενη από μακριά και διπλα μου ο Στέφανος ντυμένος επίσημα με το πρόσωπο του γεμάτο μώλωπες. Δεν το λες και πολύ συνηθισμένη εικόνα έτσι δεν είναι?? Και για να μην συμβεί στα αλήθεια κάτι τέτοιο, κάνω μια μικρή υποχώρηση και φοράω αυτό που έχει διαλεξει για την αποψινή μας έξοδο. Τι έξοδο δηλαδή σε bachelor πάμε. Μου αρέσει που το λέω λες και πάω να συγχαρώ κάποιον φίλο μου, λες και δεν είμαι εγώ αυτή που παντρεύεται αύριο. ΚΑΛΕ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ ΑΥΡΙΟ. "Στέφανεεεε" αναφωνώ ξαφνικά και γυρίζω προς το μέρος του. Είμαστε ήδη 20 λεπτά μέσα στο αυτοκίνητο και ακόμα να φτάσουμε στον προορισμό μας. Στην άλλη άκρη της Ισπανίας θα πάμε? Ατάραχος ο Στέφανος, χωρίς καν να κουνήσει βλέφαρο απλά γυρίζει στιγμιαία στο μέρος μου για να δει αν είμαι καλά.
"Τι έγινε?" ρωτάει και από τον τόνο της φωνής του ξέρω πολύ καλά πως υποψιάζεται τι θα τον ρωτήσω. Αναμενόμενο. Άργησα ήδη να το πω.
"Δεν γίνεται να παντρευτούμε αύριο. Η οικογένεια μου δεν ξέρει καν την ύπαρξη σου" λέω με ένα ίχνος ντροπής αφού θα έπρεπε να τους το είχα πει. Σκατά. Η μητέρα μου θα νομίζει σίγουρα πως έχω μείνει εγκυος για να βιάζομαι τόσο πολύ να παντρευτώ. Γιατί η αδερφή μου?? Θα νομίζει πως έχω πάρει ναρκωτικά. Παναγια μου τι μπλέξιμο είναι αυτό. Ένα περίεργο χαμόγελο ζωγραφίζεται σιγά σιγά στο πρόσωπο του και αμέσως μαζεύομε στο κάθισμα μου. ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ??? Αργεί να απαντησει αλλα το χαμόγελο είναι ακόμα εκεί. Τι σκατά σκέφτεται?? "Ποτε τους μίλησες??" ρωτάω ξεφυσώντας αφού τον βλέπω πως θέλει να με βασανίσει.
"Ήσουν ένα ολόκληρο μηνα σε κώμα. Πίστευες πως δεν θα τους το έλεγα?? Νόμιζα πως το είχες καταλάβει για να μην με ρωτήσεις κάτι ως τώρα." απαντάει φυσικά και τώρα γυρίζω όλο μου το σώμα πάνω του. Ήξεραν πως ήμουν σε κώμα?? Η μητέρα μου θα τρελάθηκε από την αγωνια της. Αν έχει μάθει και τον λόγο... Θεέ μου νιώθω λες και μόλις με έχει πατήσει αυτοκίνητο. Τι ντροπή!! Έχει δίκιο. Έπρεπε να το είχα καταλάβει. Αλλα που να μου μείνει μυαλό?? Νιώθω τόσο ηλίθια!! Από τότε που τον γνώρισα δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο εκτος από αυτόν. Μου έχει πάρει τα μυαλά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...