Περπατάμε για λίγα λεπτά σε ένα ευθύ διάδρομο όταν βλέπουμε μια μεγάλη πόρτα και δυο ανθρώπους από έξω. Με την σειρά τους και αυτοί μας παρατηρούν και ανοίγουν την μεγάλη πόρτα. Μόλις η πόρτα ανοίγει και αρχίζουμε και περπατάμε προς την αίθουσα νιώθω πως όλα τα βλέμματα πέφτουν πάνω μας.
-----------------------------------
Καθόλη την διάρκεια που κατεβαίναμε την μεγάλη σκάλα ένιωθα όλα τα βλέμματα πάνω μου. Στην αρχή αγχώθηκα πως θα με καταλάβαιναν και θα γινόμασταν ρεζίλι αλλα πάλι καλά δεν άκουσα να με φωνάζει κάποιος. Αφού κατεβούμε τις σκάλες σκανάρω με τα ματια μου λίγο τον χώρο και παρατηρώ πολλούς γνωστούς. Η Λίζ όπως ήταν αναμενόμενο έχει βρει ήδη παρέα για απόψε και φαίνεται να το διασκεδάζει.
"Μας έχει δει ο Max. Θα πούμε πως είσαι παλιά μου συμμαθήτρια από το Λονδίνο εντάξει??" μου λέει βιαστικά ο Tom στο αφτί την ώρα που βλέπω τον Max να έρχεται πάνω μας.
"Tom? πως και από δω?" ρωτάει ο Max φανερά έκπληκτος που τον βλέπει.
"Η φίλη μου από εδώ είχε λυσσάξει να έρθουμε και είπα να της κάνω την χάρη" λέει ο Tom και την ίδια ώρα ο Max μου δίνει το χέρι του για να γνωριστούμε
"Max χάρηκα" λέει και εγώ δίνω το χέρι μου. Ο Tom με κουντάει από διπλα και εγώ γυρίζω να τον δω. Αμάν. Πρέπει να συστηθώ. Αυτό δεν το σκέφτηκα. Πίσω από τον Max βλέπω μια διαφήμιση της Κιτ Κατ και έτσι αποφασίζω να συστηθώ με τον πιο ηλίθιο τρόπο.
"Κατ χάρηκα" λέω και από μέσα μου έχω μουτζώσει τον εαυτό μου εκατό φορες. Είμαι ηλίθια, τέλος!!
"Είσαι πολύ όμορφη Κατ, μου θυμίζεις μια γνωστη μου" λέει ο Max και μου προσφέρει ένα ποτήρι σαμπάνιας την ώρα που περνάει το γκαρσόνι από διπλα μας. Δες καμάκι που κάνει ο Max. Καλά λέει η παροιμία τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι. Και φυσικά έξυπνε σου θυμίζω κάποια γνωστη σου, γιατί εγώ είμαι η γνωστη σου. Προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου και να μην στροβιλίσω τα ματια μου ειρωνικά. "Tom η Ruby ξέρει πως είσαι εδώ?" ρωτάει ο Max χωρίς να παίρνει τα ματια του από πάνω μου. Αυτός η μας κατάλαβε και μας κοροϊδεύει ή απλά είναι τελείως βλάκας και προσπαθεί να μου κάνει καμάκι.
" Η Ruby που καλάει καλε?? Αυτή κοιμάται σαν το βόδι σπίτι της" λέει και εγώ τον πατάω. Άκου εκεί βόδι. Πάλι καλά δεν φαίνεται να το προσέχει ο Max αφού τα ματια του βρίσκονται στο στήθος μου. Δεν γλιτώνει το ξύλο σήμερα. "Μας συχωρείς τώρα.." λέει ο Tom και με γρήγορα βήματα απομακρυνόμαστε.
ESTÁS LEYENDO
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...