Όσο εγώ μιλούσα με την Ελένη ο DarkLord (σοβαρά είναι όνομα αυτό? έλεος) μου είχε απαντήσει. Καθώς κοιτάζω τι μου έστειλε προσπαθώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου.
--------------------------------------------------------------
DarkLord: "Όχι μόνο. Ασχολούμαι με την μουσική χρονια τώρα. Τα remix σου είναι άθλια. Αν αυτή η λέξη μπορεί να τα χαρακτηρίσει. Απορώ πως έχεις τόσους πολλούς fans. Είσαι τόσο αθώα για τον χώρο της μουσικής. Δεν ταιριάζεις πως το λέμε." μόλις διαβάζω το σχόλιο που μου είπε συγκρατώ τα νεύρα μου και την επιθυμία μου να ρίξω το tablet στο τοίχο και προσπαθώ να σκεφτώ μια λογική απάντηση να του πω χωρίς τους χαρακτηρισμούς που περνάνε τώρα από το κεφάλι μου. Έχει το θράσος να λέει τα remix μου άθλια?? Ο τύπος ασχολείται με την μουσική? ναι καλά και έχει μονο εμενα follow?? Καθώς το διαβάζω αρκετές φορες για να συνειδητοποιήσω αυτό που μου είπε δέχομαι ακόμα ένα μήνυμα.
DarkLord: "Θύμωσες γλυκιά melody?" Ηρεμία ruby. Εισπνοή. Εκπνοή. Ο τύπος είναι μεγάλος μαλάκας.
"Καλημέραααα" ακούω την αγουροξυπνημένη φωνή της Λιζ. Στις πιο άκυρες στιγμές πετάγεται αυτή η κοπέλα.
"Η ώρα είναι 5 το απόγευμα. Ο κόσμος δεν λέει καλημέρα αλλα καλο απόγευμα" λέω πικρόχολα.
"Κάποια σηκώθηκε με νεύρα?" με ρωτάει όλο χαρά. Την χαρά που την βρήκε αφού μόλις ξύπνησε? Μάλλον είναι ακόμα μεθυσμένη.
"Ένας ηλίθιος εδώ μου κάνει κριτική για την μουσική μου"
"Αα γι΄αυτό εξηγούνται τα νεύρα. Τι του απάντησες?" ρωτάει ανυπόμονα.
"Δεν πρόλα-" τα αγόρια μπουκάρουν μέσα στο δωμάτιο διακοπτοντας με.
"Κουκλάρες μου το πρωινό είναι έτοιμο, ελάτε πριν να το φάμε. Εσύ μικρή γιατί τέτοια μούτρα?" ρωτάει χαλαρός ο Σταύρος και πέφτει πάνω στο κρεβάτι.
"Βρέθηκε ένας μαλάκας και της κάνει κριτική για τα remix της." λέει πάλι χαρούμενη η Λιζ. Εντάξει μεθυσμένη είναι.
"Σοβαρά?"ρωτάει ο Λοΐζος που ξαφνικά μπαίνει στο δωμάτιο. Κανένας άλλος να έρθει?
"Παιδιά ηρεμήστε δεν είναι κάτι. Άντε πάμε να φάμε πρωινό. Ο θεός να το πεί πρωινό η ώρα 5 το απόγευμα." λέω και αφήνω το tablet στο κομοδίνο. Σιγά μην σκάσω εγώ για τον ηλίθιο.
Εγώ τώρα γιατί νιώθω τόσο άχρηστη? Πως μπορεί ένα απλό σχόλιο από κάποιον να σου χαλάσει όλη την διάθεση. Μήπως έχει δίκιο? Αν τα remix μου είναι παιδιάστικα? Είμαι μονο 19 και ασχολούμαι μονο 4 χρονια με την μουσική. Μήπως δεν ξέρω αρκετά πράγματα? Γιατί να με θεωρεί αθώα? Κάποιες τέτοιες στιγμές σκέφτεσαι να τα παρατήσεις, σκέφτεσαι πως υπάρχουν καλύτεροι σου. Γιατί να υπάρχουν τόσο κακόβουλοι άνθρωποι? Γενικά γιατί να υπάρχει κακία στον κόσμο? δεν κερδίζεις τίποτα. Απορροφημένη δεν έχω καταλάβει ποτε έχω καθίσει στο τραπέζι.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...