Κεφάλαιο 4

2.7K 280 29
                                    

"Ναι φυσικά κανένα πρόβλημα. Τότε θα τα πούμε σύντομα " Του λέω με ένα χαμόγελο. Κατευθυνόμαστε προς την πόρτα και γυρνάει σε εμενα. Okay τώρα είμαστε αρκετά κοντά. Το πρόσωπο του έρχεται ακόμα πιο κοντά. Τι κάνει? Πάει να με φιλήσει? Αμάν. Καθώς πάνε να αγγίξουν τα χείλη του πάνω στα δικά μου. Ακούμε μια φωνή.

"Ρουμπίνι?"

------------------------------------------------------

Εγώ και ο Άγγελος έχουμε παγώσει στην θέση μας. Γυρίζω αργά αργά για να δω ποιός μας έχει διακόψει. Η κυρια Κατερίνα, λάθος Ίνα ήθελα να πω στέκεται στην πόρτα και μας βλέπει καλά καλά. Άλλο πάλι και αυτό με το Ίνα, θέλει να είναι στην μόδα λέει. Από το Κατερίνα το έκανε Ίνα. Εγώ νομίζω πως το Κατίνα της ταιριάζει περισσότερο έχει και την ίδια κατάλαξη τι Ίνα τι Κατίνα αλλα τέλος πάντων. Αυτή μας έλειπε τώρα. Η πιο μεγάλη κουτσομπόλα της γειτονιάς κάθεται στην πόρτα μου και περιμένει να της δώσω εξηγήσεις. Που? Μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Ξαφνικά τα ματια της κοιτάζουν κάτι πίσω μου και ανοίγουν διάπλατα. Ακολουθώ το βλέμμα της. Τα αγόρια είναι ξαπλωμένα στο καναπέ μονο με τα μποξεράκια και ροχαλίζουν. Ποτε πρόλαβαν και ξεντύθηκαν? Και η κυρια Ίνα που βρίσκει το περίερ-. Για κάτσε. ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΕΧΟΥΜΕ.... ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ. Ηρεμία ruby. 

"Σοβαρά ρουμπίνι σε έχουν βαφτίσει?" ο Άγγελος ρωτάει. Τι ηλίθιος. 

"Όχι Μήτσο, με κοροϊδεύεις ρε Άγγελε? Αυτό βρήκες να ρωτήσεις τώρα?" Okay ξεσπάω πάνω του άδικα. "Κυρια Ίνα θέλετε κάτι?"  ρωτάω αγριοκοιτάζοντας την. 

"Τίποτα κορίτσι μου απλός άκουσα φωνές και ανησύχησα. Μόνο κορίτσι είσαι μπορεί να σου συμβεί τίποτα. Τα παιδιά ποια είναι?" άρχισε και η ανάκριση.

 "Είναι κάποιοι φίλοι μου, τους έχετε ξανα γνωρίσει" λέω μήπως και γλιτώσω από την ανάκριση της. 

"Τα παιδιά πίσω ναι τα έχω ξαναδεί αλλα όχι με το βρακί τους" σταματα για να γελάσει. Τώρα το αστείο που το βρήκε? "Αλλα" όπα έχει και συνεχεια "Το παιδί εδώ διπλα σου δεν το έχω ξαναδεί. Το αγόρι σου?" δεν περιμένει καν απάντηση. Συνεχίζει ακάθεκτη. "Ταιριάζετε τόσο πολύ. Κρατηθείτε όμως λιγάκι. Νέα παιδιά το ξέρω με ορμόνες αλλα δεν είναι σωστό με ανοιχτή την πόρτα να φιλιέστε και μπροστά και στα αλλα παιδιά. Μπορεί κάποιος να περάσει και να σας παρεξηγήσει. Πάλι καλά εγώ ήμουν." Ναι καλά αύριο το πρωί θα το ξέρει όλοι η γειτονιά. Καταπληκτικά. 

Between Love And HateWhere stories live. Discover now