"Νομίζω ξέρω ποιος είναι ο μαλάκας με το μήνυμα" δηλώνει σε όλους και μένουμε με το στόμα ανοιχτό.
-------------------------------------------
"Κάτσε για να καταλάβω ρε Λευτέρη υποψιαζοσουν κάποιον τζε εν μου το είπες?? Μα είσαι τέλεια μαλάκας?? Τόση ώρα σπάζω την κελλέ μου να έβρω ποιος ένι τζε εσύ ήξερες ?? Ποσο ηλίθιος θεέ μου" όταν νευριάζω μου βγαίνουν τα κυπριακά. Οι μισοί με κοιτάζουν σαν να μίλησα άλλη γλώσσα.
"Εν κάνει που σου είπα ότι ξέρω ποιος ένι φωνάζεις μου τζιόλας. Σκότωσμας τζιόλας εσύ." λέει εξίσου νευριασμένα ο Λευτέρης.
"Εμμ συγγνώμη τι λέτε?" ρωτάει η Αθηνα αφού δεν κατάλαβε.
"Ο Λευτέρης υποψιαζόταν από πριν ποιος μπορεί να ήταν και δεν μου είπε τίποτα" λέω θυμωμένα. "Τέλος πάντων λεγε ποιον υποψιάζεσαι" συνεχίζω.
"Το είπες και εσύ μονη σου. Ο Αναστάσης είναι ικανός να κάνει τρελα πράγματα. Όταν πήγα το πρωί σπίτι του μου έλεγε κάτι περίεργα ότι αγαπά κάποια και δεν μπορεί να το κρατάει άλλο μέσα του. Εγώ σαν μαλάκας που είμαι δεν κατάλαβα για πια αναφερόταν και του είπα να πάει τώρα να της το πει. Μετά από 2-3 ώρες ήρθε τελείως θυμωμένος. Άνοιξε κατευθείαν το laptop του και κάτι έγραφε, όταν πήγα να δω τι κάνει τότε κατάλαβε την παρουσία μου και με έδιωξε άρον άρον. Εγώ υπέθεσα ότι έφαγε χυλόπιτα και τον δικαιολόγησα. Μετά με πήρες εσύ και μετά από όλα αυτά έβγαλα αυτό το συμπέρασμα που δεν νομίζω να είναι λάθος" λέει ο Λευτέρης με μια ανάσα, μάλλον θα το σκεφτόταν αρκετή ώρα.
"Εε ρε τον.. άντε μην τον χαρακτηρίσω. Ήσασταν και φίλοι από μικροί . Φίλοι-φίδια " λέει η Αθηνά. Αυτή η κοπέλα ώρες ώρες μου θυμίζει τον εαυτό μου.
"Θα τον γαμήσω τον μαλακα."φωνάζει ο Λευτέρης και χτυπα την πόρτα πίσω του. Ο Πίπης τρέχει πίσω του, δεν μου φαίνεται όμως να πηγαίνει για να τον ηρεμήσει, μάλλον να τον βοηθήσει. Καταπληκτικά.
"Κοπέλες τι κάνουμε?" ρωτάω, αν πάει ο Πίπης και ο Λευτέρης στον Αναστάση θα τον πλακώσουν στο ξύλο.
"Καλά να πάθει έτσι όπως έστρωσε να κοιμηθεί" λέει η Αθηνα. Μωρέ δίκιο έχει. Δεν περίμενα από εκείνον να με πληγώσει με αυτό το τρόπο.
"Τι λέτε να δούμε τα minions?"ρωτάει ενθουσιασμένη η Αθηνά.
"Πεεε σοβαρά? βαρκούμε." μπαίνει και η Ελένη στην συζήτηση.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...