"Πάμε σπίτι μου τώρα" λέω και κατευθυνόμαστε για να πάρουμε τα πράγματα μας. Παραδόξως κανένας δεν μας σταμάτησε ούτε μας ρώτησε κάτι, το πιο πιθανόν να κατάλαβαν τον λόγο. Μόλις μπαίνουμε στο αυτοκίνητο το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να πάρω την Ελένη τηλέφωνο. "Ελένη το σχέδιο μπαίνει σε δράση" είναι το μόνο που λέω. Προβλέπεται μια πολύ ωραία νύχτα.
-----------------------------------
"...Εκατάλαβες?" ρωτάει η Ελένη για να βεβαιωθεί ότι κατάλαβα όσα μου έχει πεί. Εγώ από την άλλη έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα και προσπαθώ να επεξεργαστώ τα όσα μου είπε.
"Κατάλαβε κατάλαβε. Θα σε πάρουμε σε λίγο." απαντάει ο Tom για εμενα περνώντας το τηλέφωνο από τα χερια μου. "Εγώ στο είπα δεν θα μπορέσεις να το κανεις" λέει και κάθεται απέναντι μου.
"Ποιος δεν μπορεί να το κάνει μωρέ??. Πήγαινε κανε popcorn και εγώ πάω να μιλήσω με την Ελένη μέσα" λέω και νιώθω μια ευχαρίστηση όταν βλέπω το εκπλήττω ύφος του Tom. Άλλη φορα ας μην λέει πως δεν μπορώ να το κάνω. Δεν είναι και τίποτα δύσκολο. "Αυτά λεγε στον εαυτό σου μήπως και τον πείσεις" λέει το υποσυνείδητο μου λίγο πριν πάρω το laptop και βολευτώ στο κρεβάτι. Αυτό μου έλειπε τώρα, την ώρα που θα "χορεύω" να έχω και το υποσυνείδητο μου να με ειρωνεύεται. " Ελένη με ακούς??" ρωτάω το laptop και είμαι σίγουρη πως αν με έβλεπε κάποιος θα με έβγαζε τρελή. Έχουν περάσει περίπου 20 λεπτά από την ώρα που έφυγα από το club, ας ελπίσουμε η Ελίζα να κρατήθηκε.
"Σε 2 λεπτά εν να τους βλέπεις" λέει η Ελένη και βλέπω την οθόνη να παίρνει διαφορα χρώματα.
"Εμένα τι με έστειλες να φτιάξω popcorn??" ρωτάει ο Tom την ώρα που κάθεται και αυτός διπλα μου.
"Καλά ολόκληρη ταινία θα δούμε.. να μην έχουμε και κάτι να τρώμε??" ρωτάω και τον βλέπω για δεύτερη φορα να έχει πάρει αυτό το έκπληκτο υφος.
"Θα με τρελάνεις εσύ απόψε" ακούω τον Tom από διπλα μου να λέει την ώρα που αρχίζει να τρώει popcorn.
"Δεν νομίζεις πως είναι ώρα να έρθουμε πιο κοντά??" ακούμε την Ελίζα και τρομάζουμε και οι δυο. Γυρίζουμε και οι δυο προς το laptop βλέποντας τον Στέφανο να κάθεται σε μια καρεκλα που έχει στο δωμάτιο του και η Ελίζα μπροστά του να αρχίζει να βγάζει σιγά-σιγά τα ρούχα της.
"Ωραίο δωμάτιο πάντως" λέω προσπαθώντας να παίξω την αδιάφορη.
"Ξέρω πως σου αρέσει η Ruby, Στέφανε. Αλλα απόψε θα σε κάνω να την ξεχάσεις τελείως" λέει και πηγαίνει πιο κοντά του.
YOU ARE READING
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...