Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να έχω πιει πάνω από 4 vodkes (ας εξαιρέσω τα σφηνάκια που μας κέρναγαν) και να χορεύω με την Αθηνα, την Λιζ, την Ελένη και με 2-3 άσχετους, στην μέση του club τραβώντας όλα τα βλέμματα.
**************
Πολύ κρύο δεν κάνει εδώ που είμαι?? Μάλλον θα ξέχασα να κλείσω το παράθυρο. Και το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Τώρα να δεις που θα αρρώστησα. Ανοίγω σιγά σιγά τα ματια μου και προσπαθώ να συνηθίσω το φως που έχει στο δωμάτιο. Πάω να ξεπιαστώ αλλα καταλαβαίνω πως δεν είμαι στο μαλακό μου κρεβάτι. Τότε που στα σκατά είμαι?? Πανικόβλητη σηκώνομαι πάνω και διαπιστώνω πως βρίσκομαι στην κουζίνα μου. Καλά τι γυρεύω εδώ?? Κοιτάζω γύρω μου και βλέπω ΤΟ χάος. Χαρτιά,ποτήρια,σκουπίδια και απορρίμματα φαγητών όλα πεταμένα. Θεέ μου party έκανα εδώ?? Δεν θυμάμαι και πολλά από εχθές το βραδυ. Σηκώνομαι πάνω για να κλείσω το παράθυρο γιατί με τόσο κρύο δεν με βλέπω να γλιτώνω το κρυολογημα. Το παράθυρο είναι κλειστό, άρα εγώ από που κρύωσα?? Ψάχνω γύρω γύρω και βλέπω πως η πόρτα του ψυγείου είναι ανοιχτή. Πες μου πως κοιμήθηκα μέσα στο ψυγείο. Καλά μωρέ εχτές το βραδυ τι έγινε?? Γυρνα από εδώ- γυρνα από εκεί ζαλίστηκα περισσότερο. Προσπερνάω τα σκουπίδια που βρίσκονται στο πάτωμα και πάω προς το δωμάτιο μου. Ένα μπάνιο θα είναι ότι πρέπει τώρα.
"ΑΑΑΑΑΑ" ο Χριστός κι Απόστολος. Τι έγινε εδώ?? ανοίγοντας την πόρτα έρχομαι αντιμέτωπη με τον Λευτέρη ημίγυμνο πάνω στο κρεβάτι μου και 3-4 κοπέλες γύρω του. Τι στο καλο έκαναν πάνω στο κρεβάτι μου??? Βασικά άστο καλύτερα δεν θέλω να ξέρω. Οπισθοχωρώ και πάω στο δωμάτιο της Ελένης. Ανοίγω προσεχτικά την πόρτα και- ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. "Χαχαχαχαχαχαχα" αρχίζω να γελάω σαν την υστερική μπροστά από το θέαμα που αντικρίζω. Ο Πίπης με την Αθηνά να κοιτάζονται καλά-καλά προσπαθώντας να θυμηθούν τι έγινε και απότι βλέπω δεν το λες και λίγο αυτό που έγινε. "Χαχαχαχα- πέστε μου- αχαχαχ- ότι δεν το-αχαχαχ- κάνατε αχαχαχ" δεν ξέρω καν αν κατάλαβαν τι έλεγα αφού δεν μπορώ να κρατηθώ.
"Ruby σκάσε και βγές έξω από το δωμάτιο" λέει αποφασιστικά ο Πίπης χωρίς καν να με κοιτάξει. Άχου τα μωρέ. Εδώ κρύβετε ένας ερωτας μεγάλος. Ψιλώνω τα χερια μου σε στάση παράδοσης και φεύγω από εκεί. Καλά τι σκατά κάναμε εχθές??? Ως τώρα είδα τον Λευτερη, την Αθηνά και τον Πίπη. Όσο τους θυμάμαι αυτούς τους δυο γελάω σαν την ηλίθια. Άρα μας έμειναν η Λίζ και η Ελένη. Αχ θεέ μου τι άλλο θα δουν τα ματια μου σήμερα?? Πηγαίνω με αργά βήματα προς το σαλόνι. Για όλα έχω ικανή την Λιζ. Άντε μην πω πως μου κάνανε το σπίτι. Φτάνοντας εκεί βλέπω την Ελένη να κοιμάται στον καναπέ.
ESTÁS LEYENDO
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...