Κεφάλαιο 46

1.5K 167 54
                                    

"Ο Χριστός τζε η μάνα του" ακούμε την Ελένη να λέει και εγώ παραξενεύομαι αφού δεν υπάρχει λόγος να πει κάτι τέτοιο. Την ώρα που πάω να ρωτήσω τι γίνεται την ακούω να λέει "Στέφανε??" Γυρίζω αστραπιαία το κεφάλι μου προς το μέρος της Αθηνας και προσπαθώ να βεβαιωθώ πως άκουσα καλά. Όλο αυτό κάτι μου θυμίζει. 

-----------------

Σε κλάσματα δευτερολέπτου έχουμε σηκωθεί και οι τρεις πάνω και προσπαθούμε με νοήματα να δούμε τι θα κάνουμε. Ο Στέφανος στέκεται στην πόρτα μου και εγώ είμαι σαν την μεγάλη παρασκευή. Θυμάμαι τότε που ξανά έγινε κάτι παρόμοιο που πήγα να αλλάξω επειδή φορούσα κάτι ηλίθιες πιτζάμες. Και μετά σου λένε πως η ζωή δεν είναι τροχός που γυρίζει. Δεν πρέπει να με δει εδώ.

 "Πως και από εδώ παλιέ μου φιλε?" ακούμε την Ελένη να λέει μετά από λίγο και σταματάμε να πηγαινοερχόμαστε. 

"Ελένη πριν αρχίσεις να με βρίζεις πρέπει να μιλήσουμε. Είδα τον Tom κάτω αλλα μόλις με είδε άρχισε να τρέχει σαν να είδε φάντασμα." ακούω τον Στέφανο και προσπαθώ να μην αρχίσω να τσιρίζω. Δεν ξέρω αν είναι από χαρά που βρίσκετε εδώ ή από θυμο. Για λίγα λεπτά χάνομαι αφού σκέφτομαι ποσο πολύ μου έλειψε η φωνή του. 

"Πάμε στο δωμάτιο όλες μας." λέει η Αθηνα και αρχίζουμε να σκουντιόμαστε μεταξύ μας μέχρι να φτάσουμε στο δωμάτιο. Κλείνουμε σιγά την πόρτα και χωρίς να χάσουμε χρόνο αρχίζουμε να κρυφακούμε. 

"Περνα να δούμε τι εν να μου πεις" ακούμε να λέει η Ελένη και φαίνεται λίγο αγχωμένη αφού δεν ξέρει που έχουμε πάει. 

"Κάτσε να της στείλω μήνυμα, μην αρχίζει να κοιτάζει κάτω από καναπέδες" λέει η Αθηνα και πληκτρολογεί το μήνυμα. Μέχρι να σταλθεί το μήνυμα δεν ακούμε τίποτα.

 "Ξέρεις ότι εμπορούσεν να ήταν δαμέ η Ruby ένεν??" σπάζει την σιωπή η Ελένη και εγώ βάζω σε καλύτερη θέση το αυτί μου. Πιο κουτσομπόλα πεθαίνεις. Τώρα που το σκεφτομαι θα βοηθουσε να ειχα ενα ποτηρι.

 "Και?" τον ακούμε να λέει. 

"Τι ε και ρε? Πάις καλά?? Είσαι τίποτε ηλίθιος?? Είσαι χασιμιός δαμε τζε μήνες τζε ήταν να εμφανιστείς μπροστά της έτσι ξαφνικά?? Ποσο θράσος εσσεις?? αρέσκι μου που ελάλες πως την αγαπούσες θέμας" απαντάει η Ελένη και σκέφτομαι πως αν συνεχίσει ο Στέφανος με αυτό το υφάκι δεν γλιτώνει το ξύλο. 

"Απότι ξέρω μια χαρά περνάει με τον Max άρα δεν νομίζω να της έρθει ξαφνικό. Έτσι και αλλιώς δεν ήρθα για αυτήν" τον ακούω να λέει και η λέξη "αυτή" ηχεί στα αφτιά μου. Τώρα έγινα "αυτή"?? Πως αλλάζει ο άνθρωπος!! Μετά όμως συνειδητοποιώ τι είπε. Πιστεύει πως είμαι ζευγάρι με τον Max?? "Καλός μαλάκας ήμουν και εγώ. Έκανα τόσα για να δεχτεί να είναι μαζί μου και απότι έμαθα ο Max δεν χρειάστηκε να κάνει και πολλά. Την είχα για πιο δύσκολη" συμπληρώνει και εγώ είμαι έτοιμη να βγω έξω να τον αρχίσω στές γρήγορες. 

Between Love And HateWhere stories live. Discover now