Σιγά σιγά βολεύομαι και εγώ δίπλα της. Καθώς πάω να κλείσω τα μάτια μου ακούγεται ένα "DING". Άρα έχω ειδοποίηση. Ούτε να κοιμηθούμε δεν θα μας αφήσουν. Ανοίγω το tablet για να δω. "Ο χρηστης DarkLord σας έχει στείλει ένα μήνυμα" Αυτός δεν είναι ο περίεργος στα σχόλια?
---------------------------------------------------------------
Τώρα εγώ γιατί φοβάμαι να το διαβάσω?? Αν είναι κάποιο απειλητικό μήνυμα?? Δεν βαριέσαι.
".." σοβαρολογεί ο τύπος? Έχει κάποια μανία με τις τελείες? Από μια τώρα έγιναν δυο? Μπράβο πρόοδος. Τώρα εγώ γιατί κάθομαι και αναλύω τις τελείες ? Δεν πάμε καλά.
"Ορίστε?" είναι τυχερός που δεν τον έβρισα. Απότι βλέπω δεν θα απαντήσει. Πρώτα μας ξυπνάει και μετά δεν απαντά. Okay. Αφήνω διπλα το tablet και πάω να κοιμηθώ. Μετά από κανένα 10λεπτο ακούω "DING" ναι καλά κανε όνειρα σιγά μην ξανά ξυπνήσω. Τώρα θα έγιναν 3 η τελείες, βάζω στοίχημα.
*************
How deep is your love? Is it like the ocean? or devotion? Are you? How deep is your love? Is it like nirvana? Hit me harder, again How deep is your love? How deep is your love? How deep is your love? Is it like the ocean? Pull me closer, again How deep is your love?
Μια μέρα να σηκωθώ φυσιολογικά δεν γίνεται. Προσπαθώ να πιάσω το κινητό μου από το κομοδίνο αλλα δεν μπορώ. Η Λιζ έχει κολλήσει σαν βδέλλα πάνω μου. Με έχει περάσει για το μαξιλάρι της. Προσπαθώ να μετακινήσω τα χέρια και τα πόδια της από πάνω μου, με αποτέλεσμα να με κλοτσήσει και να βρεθώ κατευθείαν στο πάτωμα. Θα την μηνύσω για ξυλοδαρμό δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση, εχθές με μάδησε και σήμερα με κλοτσάει. Ήμαρτον. Το κινητό σταματάει. Σκατά. Καθώς προσπαθώ να σηκωθώ τρίβω τον πισινό μου. Αυτό πόνεσε, σίγουρα θα μείνει σημάδι. Το κινητό ξαναχτυπάει. Επίμονος οποιος και να είναι. Όταν κοιτώ ποιος με καλεί τσιρίζω σαν τρελή. Η Ελένη.
"Ελένηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη" τσιρίζω από χαρά.
"Σκάσε" ακούω την Λιζ να μουρμουράει από πίσω μου. Δεν δείνω σημασία
"Ελένη μου είσαι καλά? Που χάθηκες?" ρωτάω ανυπόμονα. Με την Ελένη γνωριζόμαστε χρονια. Είμαστε τελείως διαφορετικές η Ελένη γεμάτη tattoos και piercing. Τα ρούχα της είναι όλα μαύρα και μέσα σε αυτά δεν συμπεριλαβάνονται οι φούστες και τα φορέματα. Από την άλλη εγώ αντίθετα, έχω μονο 1 tattoo και τα μόνα piercing είναι στα αφτιά. Στο χαρακτήρα είμαστε περίπου ίδιες, εντάξει λίγο. Η Ελένη έχει ένα style badgirl και δεν αφήνει πολλούς ανθρώπους να την γνωρίσουν καλά. Αν είσαι φίλος της είσαι τυχερός, σημαίνει πως έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη της αλλα και την καρδια της. Έχει λίγους φίλους αλλα πραγματικούς. Πάντα της είχα αδυναμία και εκείνη το ίδιο. Είμαστε σαν αδερφές.
ESTÁS LEYENDO
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...