"Okay τώρα που γνωριστήκατε πρέπει να σας πω κάτι. Έχουμε πρό-" δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω την πρόταση μου αφού όλα σκοτεινιάζουν. Διακοπή ρεύματος. Ωχχ όχι τώρααα.
-----------------------------------
Δυνατοί ψίθυροι ακούγονται σε όλο το club αφού όλοι προσπαθούν να καταλάβουν τι έγινε. Ολόκληρο club μια γεννήτρια δεν έχει??
"Καλά ρε ολόκληρος ιδιοκτήτης μια γεννήτρια δεν έχεις?? Τόσα βγάζεις από το club." ακούω τον Στέφανο από πολύ κοντινή απόσταση να λέει του Άγγελου. Καλά μέσα στο μυαλό μου βρίσκετε αυτός ο άνθρωπος?? Και ποτε πρόλαβε και ήρθε τόσο κοντά μου??
"Ειρωνείες κομμένες Στέφανε. Κανονικά έπρεπε να έχουν ξεκινήσει. Κάτι δεν μου αρέσει" λέει ο Άγγελος και αυτός πολύ κοντά μου. Εγώ τώρα γιατί δεν βλέπω τίποτα?? Ξαφνικά αρχίζει να χτυπάει το τηλέφωνο μου. Αα λίγο φως στο δωμάτιο. Φωτίζω λίγο τον χώρο για να δω τι γίνετε και βλέπω και τον Άγγελο αλλα και τον Στέφανο να είναι ακριβώς διπλα μου. Το κινητό σταματάει να χτυπάει. Τι ηλίθια που είμαι φώτιζα τον χώρο και ξέχασα να απαντήσω. Ώρες ώρες είμαι τελείως ηλίθια. Ο κάθε ένας βυθίζεται ξανά στις δικες του σκέψεις. Τι εννοούσε ο Αναστάσης ότι πρέπει να τιμωρηθώ?? Πια θέση του πήρα?? Αφού δεν είναι DJ. Όπα μήπως...?? Αποκλείεται. Θα μου το έλεγε. Η μήπως όχι?? Με τόσο σκοτάδι γύρω μου αρχίζω και τρομάζω. Ξαφνικά νιώθω κάποιον να με αγκαλιάζει από την μέση και να με τραβάει πάνω του. Τι γίνετε ??Πάω να μιλήσω αλλα κάποιος κλείνει το στόμα μου. Όχι με το χέρι του αλλα με το στόμα του. Τι στο καλο..?? Ποιος με φιλάει?? Εγώ δεν ανταποκρίνομαι και φαίνεται να το καταλαβαίνει αφού όπως ξαφνικά με αγκάλιασε έτσι ξαφνικά με άφησε. Εγώ έχω μείνει άγαλμα. Τι ήταν αυτό τώρα?? και το κυριότερο ποιός το έκανε?? Το κινητό αρχίζει να ξανά χτυπα και βλέπω το όνομα του Αναστάση να αναβοσβήνει στην οθόνη. Τον ξέχασα αυτόν. "Ποιος είναι?" ρωτάει αμέσως ο Άγγελος.
"Εεε..Ο Αναστάσης" λέω με χαμηλή φωνή και έτοιμη να το απαντήσω. Ο Άγγελος αρπάζει το κινητό από τα χερια μου και απαντά του Αναστάση.
"Τι θες?" του λέει αγριεμένα. "Μην τολμήσεις γιατί θα σε βρούνε νεκρό στο λέω. Ήδη την γλίτωσες μια φορα Αναστάση μην με φέρνεις στα όρια μου" τι γλίτωσε?? Τι γίνετε βρε παιδιά?? Που ζω και δεν ξέρω τίποτα?? "Δεν θα το συζητήσω τώρα αυτό. Τί?? Μην τολμήσεις μαλακα και το κανεις πέθανες την ίδια στιγμή" πολύ οικειότητα δεν έχει με τον Αναστάση?? "Έρχομαι" λέει και του το κλείνει. Δεν ξέρω τι κάνει γιατί είναι σκοτάδι και δεν βλέπω τίποτα. "Κωλόπαιδο" τον ακούω να γρυλίζει σε πολύ κοντινή απόσταση. Αυτόματα κάνω ένα βήμα πίσω γιατί αυτός με έτσι νεύρα που έχει είναι ικανός να του φύγει καμια και να μου έρθει στο δόξα πατρί. "Στέφανε πάρε την από εδώ. Πάρτε και ένα bodyguard μαζί σας για καλο και για κακό" λέει και την ίδια ώρα ανοίγουν τα φώτα και η μουσική αρχίζει να παίζει κανονικά. Γυρίζω να δω αν οι φίλες μου είναι καλά και τις βλέπω να διασκεδάζουν σαν να μην συνέβη τίποτα. Γυρίζω ξανά μπροστά και βλέπω και τους δυο να με κοιτάζουν. Εμμ περιμένουν να πω κάτι? Βασικά θέλω πολλά πράγματα να ρωτήσω, ειδικά για το φιλί αλλα πιστεύω πως δεν είναι η κατάλληλη ώρα. "Στέφανε κανε αυτό που σου είπα γιατί στο τέλος δεν μας βλέπω καλά." λέει και του δίνει το τηλέφωνο μου. Καλά πολύ οικειότητα δεν απέκτησε και με τον Στέφανο?? Πρέπει να είμαι πολύ ηλίθια για να μην καταλαβαίνω. "Λευτέρη έλα πάνω και πάρε τον Στέφανο και την Ruby κάπου μακριά από το club." ακούω τον Άγγελο να μιλάει στο τηλέφωνο. Νιώθω σαν και παίζω σε αστυνομική ταινία. "Ruby ετοιμάσου, πάρε το laptop σου, τα πράγματα σου ότι έφερες μαζι σου τέλος πάντων και φύγετε." λέει ο Άγγελος και φεύγει.
ESTÁS LEYENDO
Between Love And Hate
RomanceΠίσω από το ρομαντικό ψευδώνυμο Melody κρύβεται η Ρουμπίνι ή αλλιώς Ruby. Μεγάλη της αγάπη η μουσική. Μέσα από το blog της προσπαθεί να δείξει στον κόσμο το ταλέντο της και να μεταφέρει με χιουμοριστικό τρόπο τα γεγονότα που της συμβαίνουν στην καθη...