Κεφάλαιο 10

2.3K 237 29
                                    

Καθώς πάω να κλείσω το tablet βγαίνει ένα μήνυμα στην οθόνη που με κάνει να παγώσω στην θέση μου.

BeTraded17-3-99: "Γεια σου melody. Πως είσαι? Πως σου φαίνεται το όνομα μου? Να φανταστώ σου θυμίζει πολλά. Λοιπόν για να μην μάθουν και οι fans σου τι σημαίνει για εσένα αυτή η ημερομηνία θα πρέπει να κανεις 1-2 πραγματάκια. Δεν φαντάζομαι να σε ενοχλεί έτσι? Λοιπόν για να δούμε. Το πρώτο πράγμα που έχεις να κανεις είναι να σταματήσεις να παίζεις στο Grace club. Υπάρχουν αρκετά καλύτεροι από εσένα. Το δεύτερο είναι να σταματήσεις κάθε επαφή που έχεις με τον ιδιοκτήτη του club. Προς το παρόν αυτά. Καλο απόγευμα melody <3 "

-----------------------------------------

Διαβάζω. Ξανά διαβάζω. Αποκλείεται. Ποιός? Ποιός ξέρει? 

 "Ετοιμάστηκα. Άτε πάμεν να τελειώνουμε." λέει η Ελένη. Το μονο που κάνω είναι να σηκώσω το κεφάλι μου και να την δω. Δάκρυα τρέχουν από τα ματια μου. Όχι πάλι. "Εκκαθάριζες κρεμμύθκια κόρη? Τι έπαθες?" ρωτάει η Ελένη και κάθεται διπλα μου. Της δείνω το tablet. Καθώς διαβάζει το μήνυμα βλέπω τα χαρακτηριστικά της να σκληραίνουν. Μόλις τελειώνει όσο και προλαβαίνω να πάρω το tablet από τα χερια της πριν προσπαθήσει να το ρίξει στον τοίχο. "Ποιος μαλάκας σου το έστειλε? θκιάολε μαύρε. Ποιος το έμαθε ? Σχέξιξι." βλέπω την Ελένη να πηγαινοέρχεται στο σαλόνι. 

"Πάω στο δωμάτιο" της ανακοινώνω. Δεν κερδίζω κάτι με το να την βλέπω να βρίζει και να πηγαινοέρχεται. 

"Ruby"προσπαθεί να με σταματήσει. 

"Είμαι καλά" της λέω με ένα χαμόγελο για να την καθησυχάσω πριν κλείσω την πόρτα. Κάθισα στο κρεβάτι και άρχισα να σκέφτομαι. Τόσες ερωτήσεις. Ποιος μπορεί να είναι? Ποιος ήξερε? Μήπως είναι ο Dark?? Αν είναι αυτός σοβαρά θα τον σκοτώσω. Αλλα και πάλι πως μπορεί να το έμαθε? Το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Οποιος και να είναι γιατί να μην θέλει να ξανά παίξω στο Grace club? Και το κυριότερο γιατί να μην μιλάω στον Άγγελο?? Που ξέρει ότι μιλάω με τον Άγγελο??Τι γίνεται εδωπέρα?? Έχω χάσει πραγματικά πολλά επεισόδια. Πρέπει να μιλήσω με τον Dark. Πάλι καλά το tablet το έφερα μαζί μου. Η Ελένη ήταν ικανή να το σπάσει.

Melody: " Πόσες "πλακίτσες" σκέφτεσαι να μου κανεις σήμερα Dark?" δεν θα του πω περισσότερα να δω τι θα μου πεί, και η απάντηση δεν αργή να έρθει. 

DarkLord: "Τι λες?" μου παίζει και τον ανήξερο. Δεν έχω την υπομονή να παίξω το παιχνίδι του.

Between Love And HateDonde viven las historias. Descúbrelo ahora