10.Bölüm(Trafik Vardı)

17.8K 1.1K 200
                                    

/DÜZENLENMİŞTİR. /

Multide Çağatay var.

10. Bölüm(Trafik Vardı)

"Çağatay bak beni yanlış anlama. O numarayı tanımıyorum. O kişiyi de tanımıyorum. Yanlış numara. Yani ben öyle biri değilim."

"Tamam. "

" Ne? "

" Sana inanıyorum. " dedi.

Yüzümü astım.Ama bana inanmamalıydı. Sen şeysin demeliydi. Bende efkarlanacaktım. Sonra depresyonlara girecektim.

" Niye astın yüzünü? " içimden'Kurusun diye' demek gelsede sustum.

" Sana inanmamamı mı istiyorsun? " diye devam etti.

" Aslında evet. Sen bana inanmıcaktın. Sonra ben depresyona girecektim falan. Neyse ya. " dedim ve elimi havada sallayıp sonra bizim eve yöneldim.

Arkamdan Çağatay'ın " Ruh hastası.. " diye mırıldanmasını umursamadım.

Ben de böyle beklemiyordum ama napıyım.

* * *

" Nerde lan benim çikolatalı Südlerim? "

Ada'nın böğürmesiyle ödüm sıçırdı. Lan bu yuvarlanırken ses tellerini niye kaybetmedi ki?

" Ebenin amında! " bu sefer Beril'in böğürmesiyle ellerimi havaya kaldırıp yüzümü tavana çevirdim.

" Allah'ım sen bana sabır, onlara akıl ver. Bir anne atasözü. " ellerimi indirip kendi kendime kendi beyin hücrelerimi tebrik ettim. Ve alkışladım.

" Teşekkürler, teşekkürler. Çiceklerim nerde? "

Susunca bütün evin sessizleştiğini farkettim. Kafamı tavandan indirerek kapıya baktım. Kafam hala tavanda mıymış?

'Kfn nsl tvanda oliyr anltsna brz s.s.s'

Gözlerimi bölerterek içimden gelen sesi dinledim. Aha bu şimdi benim iç sesim mi la?

'Mal mısın yoksa öyle mi gösteriyon? Hem evt bnm nldu s.s.s'

Neden şimdi geldin hı neden? Ben senin için ağlarken neden gelmedin? Wattpad 'de öyle mi oysa? Neden? NEden? NEDen? NEDEn? NEDEN?

' Trafik vardı. '

Görüşcez senle dur hele dur.

"Ayça? " diyen Beril'e tüm öküzlüğümle cevap verdim.

" Hö? "

" Ada' yla ilgilensen diyorum böğürüp duruyor. "

" Ok. "

" Yay. " diyerek odaya daldı Ada.

" Oha Ada! "

" Noldu? " diye sordu

" Ayağın. "

" Haa. Evet, iyileştim. " dedi omuz silkerek. Her gün iyileşiyor sanki. Mal.

" Cidden mi? " dedim şaşkınlıkla.

" Görmüyon mu kızım? Yürüyom. "

Birden aklıma gelen şeyi onlarla paylaştım.

" O zaman baloya gitsek? "

Ada ile gözlerimiz Beril'e döndü.
Biraz düşündükten sonra

" O zaman... Gidelim bakalım. " dedi.

Ada'yla zafer kazanmışcasına gülümsedik.

"Ama bir şartla.."

Ada'yla aynı anda konuştuk

Kafan Mı Güzel?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin