Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikaye yazışım yani ilk denemem inşallah kötü olmaz ve inşallah beğenirsiniz.
Bugün benim doğum günüm yani on yedime basıyorum. Diğerlerinden ay olarak küçüğüm hemde bayağı küçüğüm. Annem beni 16:00 civarında doğurmuş bende bu sene değişiklik olsun diye doğum günümü saat 16:00 kutlayacağım. Doğum günüme arkadaşlarımıda davet ettim ama şimdi okula gitmem lazım.
****************************
Sonunda okul bitti. Doğum günüme hazırlanmak ve evi süslemek için tam bir saatim var. İlk önce evi süslemek ile başladım işe. Fazla süslemeye gerek yok sadece birkaç yere balon asmak yeter. O da benim on beş dakikamı aldı yani giyinmek için bayağı bir vaktim var. Sonunda hazırdım. Kapının çaldığını duydum ve koşarak aşağıya indim. Zaten arkadaşlarımı çağırdım dediğim de iki kişi. Fazla sosyal biri değilim de ben.
-Ben bakarım anne.
-Tamam
Kapıyı açtığımda arkadaşlarım gelmişti.
-Melis , Su gelmenize çok sevindim.
-Evet ama Su daha önce hazırlanabilseydi daha önce burda olurduk.
-Ne var bunda hem sende hediyeyi 20 dakkikada seçtin benim hazırlanmam 15 dakika sürdü bir kere.
-Kavga etmeyi kesermisiniz lütfen.
Annem ışıkları kapatıp içeriden pastayla birlikte geldi. Pasta mumlarını söndürdükten sonra ışıkları açtılar. Annem bile bana hediye almış düşünün. Annem bana en son 7 yaşımda hediye aldı. Tam tamına on yıl. On yıl sonra bana hediye almasının ya bir sebebi var ya da içinden geldi.
-Kızım biliyorsun biz pek zengin bir aile değiliz allaha şükür fakir de değiliz ama sana bile okul harçlığını zor veriyoruz. Babanın maaşı kira ile faturalara anca yetiyor gıdayı da benim çalışmamla gideriyoruz. Uzun sözün kısası senin küçük bir işte çalışmanı istiyoruz en azından harçlığını çıkartırsın.
-O zaman hediyeyi nasıl aldınız.
-Azıcıkta olsa kenara para atabildim. On yılda ancak bunu alabilecek kadar para biriktirebildim.
Hediyeyi açtığımda içinden telefon çıktı. Hep ailemden bir telefon isteyip durmuştum onlarda bana para biriktirip General Mobile yani hep istediğim markadan bana telefon almışlardı. Hattıda içindeydi.
******************************
Doğum günü bitmişti. Saat 19:00 olmuştu bile ama bugün olanlardan sonra biraz dolaşmaya ihtiyacım vardı. Annemden yarım saatliğine izin alıp dışarı çıktım. Evimiz merkeze yürüyerek yarım saatlik mesafedeydi. Benim oturduğum yerde şehirlerdeki gibi çok bina yoktu ama tenhada sayılmazdı. Şehre doğru yürümeye başladım. Niyetim şehre gitmek deildi. Biraz ilerleyip geri dönecektim.
****************************
Eve geleli on dakika olmuştu. Dişlerimi fırçalayıp hemen yattım. Yarın cumartesi yani tatil. Yarın ki ilk işim iş aramak olucak. Bugün çok yorulmuştum. Uykunun bedenimi ele geçirmesine izin verirken gözlerim yavaş yavaş kapandı.