Multi:Doğa'nın ejderhası
Odamda bir ejderhe vardı. Yanında da devekuşu yumurtasından biraz daha büyük bir yumurta vardı. Sanırım onun yumurtası.
+Bu da be böyle?
Su:Bu da ne derken?
+Nasıl? Siz şimdi onu görmüyor musunuz?
Su:Neyi?
+Ejderhayı?
Melis:Hayır , görmüyoruz. Biz sadece sebepsizce hasar görmüş bir oda görüyoruz.
Ejderha büyük olduğu için yatağı , giysi dolabını ve komidini kırmış. Ejderhaya baktım.
+Burda bekle. Hemen geliyorum.
Artık ne kadar anlıyacaksa. Salondan kitabımı alıp odama geri döndüm. Merdivenlerden çıkarken ejderhayla konuşabilmek için sihir aradım.
Ama bulamadım. Kırık yatağın ayak ucunda yere oturdum. Yani ejderin yanında. Ejderhaya bakıyordum. Daha doğrusu inceliyordum. İçimden "Keşke seninle konuşabilsem." diye geçirdim.Ejderha:Zaten konuşabiliyorsun.
Ne? Ejderha bana cevap verdi. Ben seslide konuşmadım , içimden konuştum. Belki sesli konuşmama gerek yoktur.
+Buraya neden geldin?
Ejderha:Bizi kovalıyorlardı. Yumurtamı istiyorlar. Seni bulmak için.
+Peki neden? Yumurtanla benim ne bağlantımız olabilir ki?
Ejderha:Senin ateş gücün yok mu?
+Var ama..
Ejderha:Biz normalde her dönem doğabilen canlılarız. Ama bu yumurta farklı. Bu yumurta zamanı dolmadan dünyaya geldi. Biz kendimizi doğmuş olan ateş perilerine bağlarız. Bu bağlanma işi sen üçüncü sınıfa geçince olucak. O kişi öldükten sonra hiçbir kişiye ve yere zarar vermemek şartıyla yaşayabiliriz. Yoksa öldürülürüz. Zaten normal şartlarda senin gibi sihirli güçlere sahip kişiler en az 2000 yaşına kadar yaşayabiliyor , hemde yaşlanmadan. Peri öldükten 10 sene kadar sonrada biz ölüyoruz zaten.
+Yumurtanın birine bağlanıcak olması iyi birşey.
Ejderha:Ama bu sefer değil. Yumurtamı görüyor musun?
+Evet. Gök kuşağı renklerine sahip.
Ejderha:Yumurtanın renkli olması demek bağlanıcağı kişi diğer güçleride barındırıyor demek. Yani içinde ateş gücü dahil altı güce sahip olan kişiye bağlanıcak.
+O zaman bu benim ejderham. Ama sorun nerde?
Ejderha bayıldı. Yanına gittim ama pek birşey yapabildiğim söylenemez. Sadece bakakaldım. Kitabımı elime aldım. Bakalım ejderhalar ne yer , ne içer , hastadıklarında nasıl tedavi edilirler? Sanırım küçük bir sıkıntı var. Burda o tür bilgiler yazmıyor. Sadece sihirli güçlerimizi nasıl kullanacağımız hakkında teorik bilgiler var. Odadan çıktım ve salona indim. Kızlarda arkamdan geldi.
+Eda ben okula gidiyorum. Sen burda ablalarla dur.
Su:Neden gidiyorsun?
+Doruk'a birşey sormam lazım.
Melis:Tamam.
+Bu sırada çalışın. Yakında sınavlar başlar.
Melis-Su:Tamam.
Sihirle okula ışınlandım. Doruk odasına doğru giderken Alex ile karşılaştım. Üstüme doğru geldi. Beni duvara sıkıştırdı.
Alex:Ne vardı benle gelseydin? Senin yüzünden ceza aldın. Sihir yapmamı engellediler. İki hafta sihir yapamıcam.