Bora uyanmış

59 9 0
                                    

Yukarı çıktım. Kızlarda Eda'nın sesine uyanmış odalarının kapılarında durmuşlardı. Eda kendi odasında değildi. Bora'nın odasındaydı. İçeri girdik. Eda seviçten zıplıyordu. Çünkü Bora uyanmış bize bakıyordu. Eda'nın neden çığlık attığı şimdi belli oluyrodu. Bora'nın uyanmasıyla yüzümde tebessüm oluştu.

+Günaydın.

Kızlarda odaya girdi. Onlarda Bora'ya günaydın dedi.

Bora:Günaydın. Ne oldu bana?

+Yadın.

Bora:Öyle mi? Kaç gündür uyuyorum ben?

+Yanlış saymadıysam üç gündür.

Bora:Benim bildiğim kadarıyla yanıklarda insanlar bu kadar uzun süre uyumuyorlar.

+Seninki normal yanık değil. Seni Alex yaktı.

Bora:Alex mi?

+Evet. Hani seni Okan'ın elinden kurtaran çocuk var ya , o yaktı seni.

Bora:Neden? Bir sorunumuzda yok onunla.

+Doğru normalde hiçbir sorununuz yok. Onun tek sorunu kıskançlık.

Bora:Kıskançlık?

+Beni senden kıskandı sanırım. Bu yüzden burada çalışmamı bahane edip sana saldırdı. Özür dilerim. Böyle olsun istemedim. İstersen beni kovabilirsin.

Eda:Hayır abi. Onu kovma. Alex abinin onu kıskanması onun suçu değil. Suçu olmadığı halde sana baktı.

Bora:Tamam. Zaten kovmayacaktım.

Eda:Alex abi tek seni yakmadı. Beş tane korumanı yaktı. Küçük bir yardımla hepinize bakmayı başardık.

Bora:Küçük bir yardım mı?

Eda Melisi ve Suy'u göstererek devam etti.

Eda:Melis ve Su ablada yardım ettiler.

+Eda'nın hakkını yememek lazım. Yemeğini sana o yedirdi.

Bora:Eda seni şimdi gıdıklayıp öpmek isterdim ama kolumu kaldırcak halim yok.

+Doğru senin dinlenmen lazım. Şimdi biz çıkalım. Sonra yeniden geliriz. Tamam mı?

Eda:Ama abim yeni uyandı ve benim buradan ayrılasım yok.

+Olmaz ama tatlım. Abi ne kadar çok dinlenirse o kadar daha çabuk iyileşir ve seni onu o kadar çabuk görebilirsin. Hem ilaç saati yaklaşıyor. O zaman görüşürsünüz.

Eda:İyi bari.

Eda'yı istemeye isyemeye odadan çıkardık. Eda'yla birlikte kızlar salona indiler. Ben bu arada diğerleride uyanmış mı diye bakmak için odaları tek tek geziyordum. Evde tek uyanan Bora değildi. Daha doğrusu uyanmayan yoktu. Hepsi yavaş yavaş iyileşiyordu. Zorlu kısım geçmişti. Yada uyandıkları için ben böyle düşünüyordum. İyiye mi gidiyor kötüye mi gidiyor doktorlar gelince anlayacağız. Kızlarla salona indik.

+Acaba bir kişi ile iletişime geçmek için bir sihir var mıdır?

Su:Bilmem. Bakmak lazım.

Bize verilen sayfaları açıp istediğimiz sihri aramaya başladık vaya ona yakın bir sihirde işimizi görür.

Melis:Buldum.

Su:Ne yazıyor?

Melis:Biriyle iletişime geçebilmek için o kişiyi düşünmemiz gerekiyormuş. Sanki o kişi karşımızdaymış gibi. Sanki kafamızın içindeymiş gibi. Bunları düşünürken odaklanmamız gerekiyormuş. Bitirmek içinde gözlerimizi açmamız yeterliymiş.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin