Yanlışlar için özür dilerim.
############################
Bu sabah her zamankinden yarım saat erken kalktım. Doktor evde yatmamı diretsede ben iki günlük rapor alabilmeyi başardım. Annemin demesine göre benim hastahaneden çıktığım gün , okul çıkışı beni sormaya gelmişler. Telefonum evde kaldığı için bana ulaşamamışlar , merak etmişler beni. Hazırlanıp aşağıya kahfaltı etmeye indim. Bugün evden yarım saat önce çıkıcam. Bu hızla bir saatte anca vararım. Allahtan fazla devamsızlığım yoktu. Sadece 3 gün raporlu o da hasta olduğum için almıştım önceden. Herkes uyuyor. Ben bu sabah kahvaltıyı kendi başıma yapıp çıktım evden.
★★★★★★★★★★★★★★★
Okula vardım hatta 10 dakikam bile artmıştı. Melis ile Su benden sonra geldiler okula ve hemen hesap sormaya başladılar.
-Nerdesin bunca zamandır?
+Boranın evinde ve hastahanede.
-Bora kim?
-Ve en önemlisi hastahanede ne işin vardı?
+Anlatıcam ama önce sakin olun tamam.
-Biz sakin oluruz sen başla.
+Bizim evin yakınlarında bir kız buldum , kaçırmışlar. Sonra onu kurtardım. Akşam kızın abisi geldi kardeşini almaya. Benide götürdü.
-Niye?
+Kardeşini benim kaçırdığımı zannetti de o yüzden. Kardeşini kaçıran mafya gerçekleri kızın abisine anlatmayı labul etmedi. Bende kamera kaydı filan varmı diye bakmaya deponun yakınlarına geldim ama yoktu. Bende onların evine geri gittim. Bana mantıklı bir açıklama sordu. Bende yok deyince beni boş bir arazide vurdu.
Ben böyle deyince Melis köpürdü.
-Bunu yapmaya hakkı yok. Hemen polise şikayet edelim.
+Kanıtımız olmadan mı?
-Doğru. Hastahaneye kim getirdi seni?
+İki tane adam getirdi. İkiside bizim yaşlarımızda sanırım.
-Peki hanımefendi sen niye bu halinle okula geldin?
+Raporu iki günlük aldım , sizi görmem lazımdı ve evde yat yat sıkıntıdan patlardım. Hem zaten kaldı şurda bir ay , devamsızlıktan kalmak istemem.
-O zaman bugün fazla haraket etmek yok.
+Ne fazla hareketi ya benim evimden burası on beş dakika , ben bir saatye geldim.
-Peki adamların tipi nasıldı?
+Hangi adamlar?
-Seni kurtaran adamlar.
+Ne yalan söyliyim dikkatli bakmadım ama beni vuran kazmadan yakışıklı oldukları kesin.
Bütün gün boyunca nerdeyse hiç yerimden kalkmadan okul bitti. Eve giderken kızlar bana eşlik ettiler.
★★★★★★★★★★★★★★★
Vurulmamın üstünden bir ay geçti ve yaralarımın nerdeyse tamamı kapandı. Bugün okulun son günü. Seneye artık son sınıf oluyorum. Okula gitmek için erkenden kalkıp hazırlandım. Kahvaltımı yapıp evden çıktım. Okula vardığımda kızlar çoktan gelmişti.Tatile çıktığım için mutluydum ama arkaşlarımdan ayrılacağım için üzülüyordum.
+Kızlar bu gece pijama partisi yapalım mı?
-Anneme sormam lazım. İzin verirse neden olmasın.