Salona ışınlanan babammış.
Ana kral:Doğa. Senin burada ne işin var?
+Şey...
Ana kral:Ben senin buraya okulu bitirmek için geldiğini düşünüyordum ama sen burada tanımadığım insanların evini temizliyorsun.
+Baba bak , açıklayabilirim.
Ana kral:Hiçbir şey açıklamana gerek yok. Şimdi hemen eve gidiyoruz. Okulu da unut.
+Ne? Neden? Baba ben yanlış bir şey yapmıyorum ki. Sadece okul harçlığımı çıkartıyorum.
Ana kral:Bir prenses başkalarına hizmet etmez.
+Burada prenses değilim. Sadece bir kızım.
Ana kral:Burası beni ilgilendirmiyor. Ayrıca burası kimin evi?
+Bizi öldürmek isteyen adamların elinden kurtardığımız kız ile adam var ya işte onların evi.
Ana kral:Olabilir. Sonuçta bir erkek.
+Merak etme. Bora'yı az çok tanıdıysam bana birşey yapmaz. Hem bir şey yapmaya kalktığı anda ben ona yapacağımı bilirim.
Ana kral:Sen niye gitmemek için inat ediyorsun?
+Okul daha yeni başladı. Ayrıca buradaki ailemle son bir sene daha geçirme hakkını kaçıramam ve Eda'nın bana ihtiyacı var.
Ana kral:Bora denen çocuğa fazla yaklaşmak yok. Sana bir şey yaparsa mutlaka haberim olucak.
+Tamam. Sen neden gelmiştin?
Ana kral:Seni özledim. Ayrıca ufak bir kontrol.
+Otur demek isterdim ama sen bir kralsın. Vaktin yoktur.
Ana kral:Doğru ama şimdi gidiyorum , yine gelicem. Hafta sonu gelmeyi unutma.
+Tamam.
Babamı öptüm ve gitti. Yerleri silmeyi bitirdim. En iyisi ben başka bir yerde çalışam iyi olur. Burası benim için evden farksız oldu. Okulun yakınlarında mağazaya eleman aradıklarını görmüştüm. Yarın gidip orayla konuşsam iyi olur.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Okuldan çıktık. Eda'yı Okan ile eve gönderdim. Bora ona bir şey yapmamış ama suratı asıktı. Sanırım ona kötü laflar söyledi. Şimdi sorsam söylemez. Benim adımda Doğaysa neler söylediğini yakında öğrenirim ama ondan önce mağazaya gitmem lazım. Mağazaya gittim. Daha eleman almamışlar ve benim mağazada öğleden sonraları yani okuldan çıktıktan sonra çalışmama izin verdiler. Günlük olarak 50 tlye anlaştık ve hemen başladım. Akşam yedi gibi mağazadan çıktım. Boralara vardığımda saat yedi buçuktu. Sessizce kapıyı kapatıp yukarı çıkmayı planlıyordum ki Bora beni yakaladı.
Bora:Neredesin sen?
+Dışarıda biraz işim vardı.
Bora:Saatten haberin var mı?
+Uzun sürdü.
Bora:Bak , sana aile baskısı yapmak istemem ama bu eve böyle girip çıkamazsın. Bu evinde kuralları var.
+Bana kimse kurallardan söz etmedi.
Bora:Seninde işlerin olabilir. Onları hallet ve eve gel. Geç geleceğin zamanlar heberim olsun. En geç saat beşte evde olman gerek.