Bu sefer kesin hapsi boyladım

38 8 1
                                    

İçeri ana kral girdi. Yanında koruma filan yoktu. Sadece Doruk vardı.

+Bu sefer beni gerçekten götürmeye geldiğinizi biliyorum. Bu işi fazla uzatmadan hemen gidelim.

Revir yatağında oturur posizyona geldim. Tam kalkacakken kral konuşmasıyla beni engelledi.

Ana kral:Ben buraya seni götürmeye gelmedim. Sadece bu sihri nasıl yaptığını merak ettim.

+Sanırım sinirlenince gözüm hiçbir şeyi görmüyor.

Ana kral:Sadece sinir mi? Başkasından eğitim almadığınıza emin misiniz?

+Tabikide evet. Alsaydık istesekte istemesekte mutlaka haberiniz olurdu.

Ana kral:Haklısın. Sen dinlen. Sonra görüşürüz.

+Görüşürüz.

Kral ile Doruk odadan çıktı. Ben hariç herkes oh çekti.

Melis:Senin için çok kortmuştuk. Bu da geçtiğine göre sen baygınken Doruk bizi bahçedeki çalışmaya zorladı.

+Eeeee.

Su:Okulda olmasakta gayet iyi olduğumuzu söyledi ve senide yarım saat sonra tekrar deniyecekler.

+İyi o zaman. Hadi bahçeye çıkalım. Çalışanları izlemek istiyorum.

Rüzgar:Bugün olanlardan ders almadın mı sen? Yat ve dinlen. Yarın saat sonra testte tekrar gireceksin. Enerjini toplaman lazım.

Rüzgar kapıyı hafiften hızlı çarparak çıktı. Su'da onun peşinden gitti.

Melis:Rüzgar haklı. Dinlenmen gerek.

+Tamam.

Çağlar ve Melis'de odadan çıktı.

###########################

Yarım saat dolmuştu ve ben bahçeye indim. Bugün sanırım güçleri test ettikleri için herkes bahçedeydi ve hiç kimse hiçbir yere ayrılmamıştı. Doruk okulun içindeymiş. Yanıma geldi.

Doruk:İlk önce basit şeylerle başlıyalım. Hedefleri vur. Güç seçimi sana kalmış.

Doruk havada sihirle tahta-pilastik karışımı şeyler yaptı. Bu kadar olsa iyi , bir de hareket ediyorlar. Aşağı-yukarı , sağa-sola , insanların üzerine... Yani kimseye bir şey olmadan hepsini halletmem lazım. Tahminen 50'ye yakın şey var. Yarısını tek tek , yarısınıda toplu saldırılarla yok ettim. Bu beni fazla zorlamadı.

Doruk:Sanırım bu kolay geldi. Şimdi saldırılardan kaçıcaksın.

+Nasıl yani?

Doruk etraftan birkaç(sanırım 9-10 tane) çocuk çağırdı.

Doruk:Başlayın.

Doruk'un işaretiyle hepsi bana sihir atmaya başladı. İyikide takla atmayı biliyordum. Saldırıların birazından takla ile birazından koşarak kurtuldum. Bir süre sonra çocukları durdurdu.

Doruk:Mükemmele yakın. Biraz daha çalışmalısın. Şimdi ise kalkanlar.

Doruk seçtiği çocukların içinden 3 tanesini seçip diğerlerini yerlerine yolladı.

Doruk:Sana saldırdıkları anda bildiğin ve gücünün yettiği en güçlü kalkanları yap. Başlayın.

Doruk'un işaretiyle üçü birden bana saldırmaya başladılar. Biri su , biri doğa ve biride güneş gücüne sahipti. Sanırım beni hafife alıp basit sihirlerle saldırdılar. Çaylak olabilirim ama o kadarda değil. Bu sihirlerle kolayca kurtuldum(gönderdiği sihirlere kalkanlarla engelliyorum). Bir süre sonra Doruk durdurdu.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin