İçeri girdiğimde annelerimiz ve Eda merdivenin dibinde elleri ve ayakları bağlanmış , ağızlarıda bantlanmış oturuyorlardı. Yerde de baygın bir şekilde Okan yatıyordu. Annelerimizin ve Eda'nın korkudan ağlamaktan gözleri kızarmıştı.
-Hoş geldiniz. Bende ne zaman gelceksiniz diye mekrak ediyordum. Sıkılmaya başlamıştım.
Sesin geldiği yere doğru baktığımda Alex mutfağın önünde durup bize bakıyordu.
+Ben senden sıkılmaya başladım.
Alex:Aşkolsun , beni gördüğüne sevinmedin mi?
+Hayır.
Alex:Neden? Ben seni gördüğüme çok sevindim ama.
+Biliyor musun? Sen beni sevdiği söylüyorsun ama beni hiç sevmiyorsun.
Alex:Emin misin? Ben seni çok seviyorum ve seninle paralel dünyaya gitmek istiyorum. Sen buraya ait değilsin , benim geldiğim yere aitsin.
+Sihirli güçlerim olması beni senin geldiğin yere ait yapmaz. Benim ailem burada , arkadaşlarım burada , akrabalarım burada anlıyor musun ? Benim hayatın burada.
Alex:Sen öyle zannet.
Alex hızlı adımlarla bana doğru yaklaştı. Kolumdan tuttu.
Alex:Benimle şimdi paralel dünyaya geliyorsun.
+Hayır.
Ben Alex'in kolumu bırakması için çabalarken Doruk geldi. Yani sihirle salonun ortasına ışınlandı. Alex'i sihirle bayılttı.
+Bu sihri öğrenmeliyiz ve ayıltmayıda.
Melis:Bunu(Alex'i) al götür. Mümkünse salma lütfen.
Doruk:Tamam , denerim.
Doruk sihirle Alex'i de alıp gitti. Annelerimizin ve Eda'nın eli ve ayaklarını çözdük. Hepsini koltuğa oturttuk , Okan hariç. Çünkü kendisi yerde baygın yatıyor.
+Bunu nasıl uyandırıcaz?
Su:Kitaptan bakalım.
+Hayır. Sanırım ben nasıl yapılacağını biliyorum.
Daha öncede dediğim gibi istemek ve düşünmek yeter. Diğerleri ekstra. Okan'nın ayık olduğunu düşündüm ve parmaklarımı şıklattın. Bir dakika sonra Okan'dan sesler gelmeye başladı. Sanırım ayılıyordu.
+Sanırım oldu.
Su:Nasıl? Daha önceden kitapta mı gördün?
+Hayır sadece bir tahmin.
Okan tamamen kendine gelmişti. Yavaşca doğruldu ama sendeledi. Bende koluna girdim.
+Dikkat et. Hadi gel. Koltuğa oturalım.
Evde iki tane tekli , bir tane üçlü koltuk vardı. Tekli koltuklardan tekine oturttum. Çünkü üçlüde annelerimiz oturuyordu. Diğer teklide Eda oturuyordu. Ben Okan'ı oturtturken Su ve Melis mutfaktan 5 tane bardakta su (tepsi ile) getirdi. Hepsine suları verdiler. Suları içtikten sonra bardakları geri aldılar. Melis ile Su bardakları mutfağa bırakmaya giderken ben annelmere soru sormaya başldım.
+Alex eve nasıl girdi?
Okan:Ben , Bora'yı görmek için gelmiştim. Kapıyı çaldım. Kapıyı sanırım senin açtı.
Elif:Evet , ben açtım.
Okan:Ben içeri girdikten sonra enseme vurarak beni bayılttı. Sonrasını hatırlamıyorum.
Elif:Okan bayıldıktan sonra Alex bizi sihirle bağladı , ağzımızı bantladı. Bir saat sonra siz geldiniz. Sonrasınıda biliyorsunuz.
Ben soruyu sorarken kızlar salona gelmişti.